Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

От: Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

Да, а и тук не става дума въобще за SEO а за PPC CPC Афилиейти и Adsense. Хмм и наличието на лектор от Г. не означава че хората от изиадс ще говорят за Adsense. Нито другите лектори.
 
От: Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

Споделям 100% мнението! Контактите са най - важното в бизнеса! Който не го е разбрал - амин! :)

Mи дай да се съберем някъде
За тези 150 лв ще дойда до всяка точка на България и пари за ядене и пиене ще има :oops:
 
От: Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

Mи дай да се съберем някъде
За тези 150 лв ще дойда до всяка точка на България и пари за ядене и пиене ще има :oops:

Може да се съберем, добра идея е, от кога ми се иска нещо такова. Да кажем според мен Велико Търново е добро място за среща - сравнително по средата на страната.
 
От: Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

Известно време се въздържах да напиша това, но все пак с риск да подразня някои хора или да звуча като куку ще го направя.
Всеизвестно е как големите сайтове печелят. Има няколко големи конкретни рекламни агенции, които работят само с конкретни хора (т.е. с техните сайтове) без значение на качеството на сайтовете им. Не виждам смисъл някой от "богопомазаните" да ми обяснява как с много труд мога да успея като него. Както знаем за всеки влак си има пътници, което няма как да не включи и "небогопомазаните". Трудно дълго време остава вакумно пространство в бизнеса. Така се появяват посредническите рекламни мрежи, които продават чуждите рекламни площадки на безценица от сорта 999 клика за 1ст. Печалбата е от количеството гладни будали, които се вържат. Реклами от типа "Магазини XXX - С нас е най-изгодно", "XXX - обадете се на телефон 9999999 за да се включите" и тем подобни са повече от некоректни ако заплащането е за клик, защото тези реклами си свършват работата и без клик. Една реклама е ефективна когато достатъчно често се вижда от достатъчен брой потенциални клиенти. Заплащането за клик е измислено за удобство на посредника, който просто продава нещо, което и той не е сигурен какво точно е. Заплащането на клик се представя на рекламодателите като много ефективно с идеята, че им се гарантира плащане само ако някой прояви интерес към рекламата им (т.е. когато кликне). Вече споменах до какви тарикатлъци от страна на рекламодателите може да доведе това. От толкова много будали сайтове посредникът трудно може да таргентира аудтиторията, за да пуска максимално релевантни реклами (от всички Google е най-напред). Естествено, този дефект е за сметка на издателите. Това води или до опити (често успешни) за измами от страна на издателите (което ощетява рекламодателите) или за мизерстващи издатели, които с този си бюджет няма как да предложат качествено съдържание/обслужване и трудно могат да доведат читави клиенти на рекламодателите. Тази схема е ефективна само за посредника. Като гледам в списъка има лектори както от първата група ("богопомазаните", които по подразбиране печелят), така и от тези събиращи будали издатели, чиито рекламни площадки да продават на безценица. Хора, които искат да изкарат нещо от web проектите си, нямат полза от такива лекции. Просто парите за участие отиват на вятъра. Типът хора, с които работя, не ходят по такива мероприятия и няма как да придобия полезни за мен познанства там.
И за да не бъда безполезен във финансов смисъл, ще споделя наблюденията си как най-много се печели в мрежата. Ако си голяма медия (голям информационен сайт) и успееш да станеш от "богопомазаните", получаващи голямо количество реклама, супер. Ако ли не, трябва да се ориентираш към продаване на продукт/услуга. За да си повишиш продажбите трябва да имаш free варианти, които представляват частично покритие на платеният продукт/услуга. Тук идеята е да докажеш качеството на работата си и да убедиш потенциалните купувачи, че си струва. Така дори и да нямат желание или пари в дадения момент, докато ти се размотават с free услугите, все някога ще решат да купят. Доверието в даден продукт/услуга продава.
 
От: Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

"То там няма нищо ново." Да чуеш нещо, което вече знаеш, не е безполезно. Дори и да знаеш нещо в момента, може просто да е далеч скътано в ума ти... и когато го чуеш, да ти светне и да направиш позитивна промяна в проекта си. Така че, това не трябва да се заклеймява така.

Аз смятам за похвално да събереш материал, да го оформиш в теми и да проведеш лекция пред голяма група хора, иска се най-малкото кураж за това, както и упоритост. Ама те така печелят... ами да, нали и те трябва да ядат.

Като добавка, последното изречение на Unwise е може би най-фундаменталното нещо в бизнеса на продажбите. Доверието(ако вече си ползвал услугите) или надеждата(ако все още не си) продават. А недоверието отказва потребителите... това е. Така се печели повече, от каквото и да е.
 
От: Семинар "Как да печелим повече от своя уебсайт?"

Аз съм скептик към тези семинари, както и написах, а и видях, че не съм единствен, и други мислят като мен - че едни и същи хора говорят едни и същи неща и така изкарват пари и са се специализирали в семинари и са придобили професия "лектор на семинари" и да се чуди човек от това кога им остава време да работят по своите си проекти. Но както и да е, открили са ниша и са се намърдали там и печелят, а нали това е най-важното - печалбата. Щом могат и успяват - нека го правят, който не може ще гледа отстрани.

Но въпреки, че съм скептичен към този семинар, имам едно предложение, отправено към присъстващите на него. Понеже семинара е на тема "Как да печелим повече от своя уебсайт?", то впрегнете своите усилия, възможности и познания, научени от семинара и да видим дали ще има резултат.

Предлагам тази оферта: Намерете ми реклама в рамките на 1 месец (30 дни) на стойност 1 000 лв. за моя сайт, и 30% от приходите са за вас.
 

Горе