мен пък ми е странно как банката е правила тези преводи след като има явно разминаване - получателя е физическо лице, а на платежното пише име на фирма...най-вероятно получателя е бил в Инвестбанк, някой не може ли да изкопае повече информация?
Нещата яко смърдят по ред причини. Като за начало трябва да се зададе въпроса какво по дяволите прави маркетинг експерт с финансовите отношения на две фирми? Знам, че може би има и one-man-show хора, но чак пък толкова. Друг въпрос - преводите и справките на месечна база не дават ли на счетоводството някаква идея за нередност при движенията на парите? Най-малкото - липсват преводи, а постъпления има. Тук,
@blackout8 добре го е изтъкнал като много голяма дупка в системата и това, че тези които са писали статия или предали информацията не са го помислили как така е възможно.
Друго интересно, което прави впечатлени е в банката фирмата е корпоративен клиент и транзакциите са фирма-фирми (може би честно са едни и същи юридически лица). В един момент са станали фирма-физическо лице (и то само едно, айде най-много да има 3-4 сметки - споменава се приятел/и). Да речем, че като истински маркетинг експерт той е правел платените.....ОК, но то тогава е трябвало да има и пълномощно, нали? Да не говорим за другите типове верификации като ел. подпис, сертификат на флашка, токън или там с каквото се удостоверява електронно - независимо дали нарежда онлайн или през клон.
И още по-странно, което е точка 3 от анализа на
@blackout8 - как така клиентите са почнали чак след година да си търсят тия пари? Според мен макс на 2-3тия месец са им запалили телефоните за неуредени отношения.
Да не говорим за периода от 1 година, който е повече от абсурден. Демек е имало не само някакви дупки, но те са се повтаряли многократно.