Смениха ми мейла на фейсбук профила

Firefly

Well-Known Member
Колеги, преди 30-на минути получих известия, че някой ми е сменил паролата на един от профилите във фейсбук. Веднага след това е добавил свой имейл. И накрая е махнал моя.

Първо, как по дяволите ми е сменил паролата преди всичко??? Ползвам само gmail - нямам никакви известия за съмнителни логвания, чужда намеса, нито за опити за забравена парола или каквото и да е такова.

Отивам на доклад на акаунта и ме кара да си въведа някоя стара парола - въвеждам си я и нищо не се случва - връща ме на същия екран да си въведа стара парола и така до безкрай.

Профилът не е личен, ползва се като резервен за менажиране на няколко страници и пускане на фейсбук реклама. Не е болка за умиране като информация, че ще го загубя. Повече ме притеснява да не напускат реклами, тъй като вече имам въведена информация за плащане в него.

Смятам се за доста компютърно и нтернет грамотен и никога не съм кликал на фишинг линкове или отварял някакви фалшиви имейли. Идиотските схеми с "ще ти пратя един код на твоя телефон, ако може да ми го дадеш, че на моя телефон не става" дори няма да ги коментирам.
 
По принцип за всяка една промяна като смяна на парола, на email и логване от различно устройство изпращат уведомления на email. Доста странна ситуация. Започнаха да разграбват и акаунти с двуфакторна автентикация, което си е притеснително. Пробвай през business help support да пуснеш тикет, за да замразиш или деактивираш рекламния акаунт.
 
Имаше ли двуфакторна автентикация с телефон?
 
Имаше ли двуфакторна автентикация с телефон?
Може би не, честно вече нямам спомен. Както казах профила си е празен, просто е ползван като бекъп админ за няколко страници и през него вървеше рекламна кампания, нищо друго. А и аз си мислех, че за всяко едно действие би трябвало да получа известие, а не направо след свършен факт.

Просто много ми е интересно как точно се получава това. Профили обикновено се "хакват" с фишинг имейли, линкове, съобщения и т.н. Директно разбиване на пароли не ми се е случвало никога, още по-малко че моите не са лесни, нито кратки.
 
Това са единствените мейли от фейсбук изобщо, свързани с този акаунт.
 
Бил си "Хакнат" от къде точно не знаем, но разгледай какви са вариантите и доклади, писма..
* Махни достъпа от другия Админ до страниците на "Хакнатия профил" и т.н всичко което се сетиш
 
По принцип за всяка една промяна като смяна на парола, на email и логване от различно устройство изпращат уведомления на email. Доста странна ситуация. Започнаха да разграбват и акаунти с двуфакторна автентикация, което си е притеснително. Пробвай през business help support да пуснеш тикет, за да замразиш или деактивираш рекламния акаунт.
Как да пусна тикет, като не мога да си вляза в акаунта :)
 
Бил си "Хакнат" от къде точно не знаем, но разгледай какви са вариантите и доклади, писма..
* Махни достъпа от другия Админ до страниците на "Хакнатия профил" и т.н всичко което се сетиш
Изтрих го като админ, това е по-малката грижа. По-голямата е, че имам добавена карта за разплащане към рекламите.
 
Изтрих го като админ, това е по-малката грижа. По-голямата е, че имам добавена карта за разплащане към рекламите.
Веднага ги блокираш, това не знам дали трябва да ти го пиша въобще.
 
Изтрих го като админ, това е по-малката грижа. По-голямата е, че имам добавена карта за разплащане към рекламите.
Блокирай я. Виж дали не може с телефона да се логнеш. И на тия мейли няма ли питане дали си ти и да потвърдиш, че промяната не е от твоя страна?
 
Провери си устройствата с които си достъпвал профила.
 
Влизаш тука и почваш стъпките: https://www.facebook.com/hacked

А тук после за инфо как да си пазим акаунтите: https://www.facebook.com/help/285695718429403?helpref=faq_content
Това е първото, което направих. Това нещо не работи поне при мен. Давам му, че акаунтът е компроментиран, кара ме да въведа текуща или стара парола. Въвеждам си моята, тоест стара, тъй като не знам хакерчето каква си е сложил. Потвърждава ми, че съм използвал стара парола и от там нататък нищо - същия екран, опитай отново или продължи и отива на въведи си старата парола и се въртим в кръг :)
 
Може би след като няма верификация по телефон, няма как да стане. Тъй като тогава единствените опции са изпращане до имейл или въвеждане на текуща парола.
 
Свържи се с реалния профил с фб съпорт отдела за реклами. ОТговарят веднага, ама са скапани индийци, които работят по протокол и ще си изхабиш доста нерви, докато си решиш проблема.
 
Свържи се с реалния профил с фб съпорт отдела за реклами. ОТговарят веднага, ама са скапани индийци, които работят по протокол и ще си изхабиш доста нерви, докато си решиш проблема.
Те нямат и големи права. Единственото, което предприемат като действие, е да препратят тикета към компетентни отдели с достъп. Така си играх месец и половина в чатове и обаждания.
 
И все пак не ми е ясно как се случва цялата работа.
За да се сдобие някой с достъп и да смени паролата, той трябва да е влязъл вътре в профила. Ако е през метода забравена парола, аз все някъде нещо ще получа като уведомление. Ако някак просто е влязъл, трябва да получа предупреждение за съмнителен вход - в случая е от Австралия.
 

Горе