g.atanasova
New Member
Здравейте,
Имам електронен магазин и респективно Фейсбук страница и Инстаграм профил към него, естествено поръчки влизат и по телефона. В момента нещата протичат по следния начин:
-Приемаме поръчка от съответния канал
-Записваме поръчката на хартиен носител
-Изваждаме наличността от Msql таблица / интегрирана със сайта/
-Подготвяме товарителница през електронния кабинет на еконт
Излишно е да обяснявам до какви огромни затруднения води това при следене на приети и върнати пратки, изобщо откриване на съответната поръчка на хартиения носител за някакъв вид справка при телефонно обаждане от страна на еконт и т.н.
Накратко, необходим ми е някакъв вид софтуер, който да улесни целия този процес и като бонус да мога да следя цялото движение на стоки. Искам нещо много опростено за което да не се налага да обучавам служителите 2 седмици и да ми върши работа единствено за следене на поръчките и наличностите без никакви допълнителни опции за бюджет, статистики и прочее.
Мисля, че темата ще е полезна за доста малки и средни бизнеси, така че, ако някой има предложения, ще се радвам да ги коментираме.
Поздрави
Имам електронен магазин и респективно Фейсбук страница и Инстаграм профил към него, естествено поръчки влизат и по телефона. В момента нещата протичат по следния начин:
-Приемаме поръчка от съответния канал
-Записваме поръчката на хартиен носител
-Изваждаме наличността от Msql таблица / интегрирана със сайта/
-Подготвяме товарителница през електронния кабинет на еконт
Излишно е да обяснявам до какви огромни затруднения води това при следене на приети и върнати пратки, изобщо откриване на съответната поръчка на хартиения носител за някакъв вид справка при телефонно обаждане от страна на еконт и т.н.
Накратко, необходим ми е някакъв вид софтуер, който да улесни целия този процес и като бонус да мога да следя цялото движение на стоки. Искам нещо много опростено за което да не се налага да обучавам служителите 2 седмици и да ми върши работа единствено за следене на поръчките и наличностите без никакви допълнителни опции за бюджет, статистики и прочее.
Мисля, че темата ще е полезна за доста малки и средни бизнеси, така че, ако някой има предложения, ще се радвам да ги коментираме.
Поздрави