Спиди - промяна на общи условия

partytime

Well-Known Member
Спиди са добавили цял нов раздел за спазване на национални и международни регулации в общите си условия.

Та питанката ми е, дали онлайн магазините трябва да добавят в общите условия и защита на личните данни това, че Спиди ще споделя личните данни на податели и получатели с техните международни партньори ?

Това са промените за който не е запознат:

Спазване на национални и международни регулации
82. Всеки Потребител на услуга, предоставяна от Оператора:
82.1. декларира, гарантира и се задължава да спазва приложимите норми за борба с корупцията/подкупите и в нарушение на приложимото законодателство да не дава, предлага, обещава или разрешава подарък в пари или друга облага, за да получи или запази бизнес, да насочи бизнес към някое лице или да получи каквото и да е несправедливо предимство;
82.2 декларира, гарантира и се задължава да спазва всички приложими национални и международни разпоредби за контрол на износа и реекспорта, всички приложими национални и международни разпоредби относно стоките с двойна употреба, всяка ограничителна мярка или ембарго, наложени в рамките на програмите на ООН или друга национална или международна програма, както и всички приложими национални и международни разпоредби, насочени срещу тероризма, изпирането на пари или други подобни дейности.
82.3. декларира, че не е сред физическите или юридическите лица, идентифицирани в списъка на SDN (списък на специално определени граждани в съответствие с Изпълнителна заповед 13224, чиято цел е да идентифицира лица, заподозрени в тероризъм, или с всяка по-нова версия на този документ, издадена от Службата за контрол на чуждестранните активи на Министерството на финансите на САЩ (OFAC) и публикувана на официалния му уебсайт: http://www.treasury.gov/resource-center/sanctions/SDN-List/Pages/default.aspx, на всеки друг заместващ уебсайт или в друга официална публикация), ООН или друг съпоставим национален или международен списък.
82.4. декларира, че е уведомен и приема, че данните му, както и данните на подателите и на получателите на заявени/договорени от него пощенски пратки, са предмет на автоматизирана проверка както от Оператора, така и от неговите международни партньори, която цели да удостовери, че тези лица не са идентифицирани в списъка на SDN, на ООН или друг съпоставим национален или международен списък.
82.5 отговаря за това да информира подателите и получателите на заявени/договорени от него пощенски пратки, че данните им са предмет на проверката по т. 82.4.
82.6 се задължава да уведоми Оператора за всяко знание или съмнение, че лице, ангажирано в заявена/договорена от него услуга, е в нарушение на някоя от гореспоменатите разпоредби или е идентифицирано в списъка на SDN, ООН или друг съпоставим национален или международен списък.
83. При нарушение на декларациите, гаранциите и задълженията по т. 82 Операторът има право по своя преценка да спре или преустанови предоставянето на услугата, да предаде цялата налична информация на компетентните органи и/ или да предприеме всякакви други действия, изисквани от компетентните органи, включително да унищожи пратката за сметка на Потребителя. Отговорност на Потребителя е да информира всички други засегнати от изпълнението на услугата лица за прилагането на тези условия и да получи съгласието им, ако е необходимо.
84. Операторът при никакви обстоятелства няма да носи отговорност за прекъсване или спиране на услуга, предаване на данни за засегнати от изпълнение на услуга лица по искане на компетентни органи, унищожаване на пратка или всяка друга подходяща мярка, предприета във връзка с прилагането на т. 82 и т. 83 по-горе.
 
Кой все още работи със Спиди..... За нищо не стават тези.
Всеки нормален, който не иска да плаща по 10-15лв доставка на пакет с тениска до адрес с Еконт :)
 
Всеки нормален, който не иска да плаща по 10-15лв доставка на пакет с тениска до адрес с Еконт :)
10-15лв няма такова нещо. Пратките са 90% до офис на еконт, в момента с отстъпката съм на 5.12лв. До адрес са 7-10лв (според зависи за къде - в селата винаги е по-скъпо)
Минуси спиди:
-В спиди, когато изпратиш пратка след 17:00 отива за по следващия ден при клиента.
-Ако имаш да получаваш наложен платеж, не можеш веднага да го вземеш, нужно е на следващия цен.
-В събота не искат да изплащат наложени платежи.
-Винаги обслужването е много бавно и трудно. Например - 5 човека, минават за 20-30 минути.
-Грешките при тях са ми 10 пъти повече от колкото в Еконт - объркани адреси, товарителници, изчезнали пратки и какво ли още не, точно и за това ги спрях.
 
Последно редактирано:
На мен Еконт ми отказаха изпращане на плейстейшън, понеже не бил в кашон. Казах им да го опаковат, не можело - само в кашон ставало. Отидох в Спиди и го пратих без проблем, опаковаха го и всичко беше точно. Освен това, в Спиди и цената е по-ниска, затова ги предпочитам.
 
Спиди са добавили цял нов раздел за спазване на национални и международни регулации в общите си условия.

Та питанката ми е, дали онлайн магазините трябва да добавят в общите условия и защита на личните данни това, че Спиди ще споделя личните данни на податели и получатели с техните международни партньори ?

Това са промените за който не е запознат:
Да, трябва! И основанията за споделяне също!
 

Горе