Списание за стартиращи предприемачи

Здравейте.

В екип създадохме първото в страната списание за стартиращи предприемачи.
Списанието ще излезе на 15. декември, а в момента текат предварителни поръчки.
Ако се интересувате лично от темата, искате да подкрепите начинанието или да подарите списание на приятел можете да поръчате The Startup Magazine на адрес http://startup.vmedia.bg/
Повече информация във Facebook: https://www.facebook.com/thestartupmagazine/
Ще съм особено благодарен да сподели с ваши приятели и познати, които се интересуват от темата стартиране на бизнес.

Мога да споделя много за самото списание, темите, авторите, как се създава такова издание и т.н, затова който има интерес нека пише. :)

Успехи!
 
Здравей, Цената не е ли малко висока за ново списание с толкова малко страници? Успех в начинанието :)
 
Да, цената е височка.
Всъщност цената се определя от тиража. Първата бройка е с цена около 1400лв, и за всяка следваща е от порядъка на 0.40 - 0.50 лв.
Та с нискич тираж идва високата цена.
Ако има голям интерес и в бъдеще очаквам цената да падне доста, а обемът да се увеличи.

Благодаря. :)
 
Дизайн - пълна скръб. Сайта също (трябва да представиш поне няколко от вътрешните страници).

Първата бройка е с цена около 1400лв
Не тук с тези глупости.. все пак се предполага, че си сред интелигентни хора :)
 
Здравейте.
...
`драсти.
Ако изкарате 6 броя, на седмия ви пращам 20 кг зеленчуци безплатно. Ако искате и пчелен мед, ще си го платите.
"СЛЕД УСПЕШНО НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА ЩЕ СЕ СВЪРЖЕМ С ВАС ЧРЕЗ ТЕЛЕФОННО ОБАЖДАНЕ, ЗА ДА УТОЧНИМ АДРЕС ЗА ДОСТАВКА И ДЕТАЙЛИ ПО ПОРЪЧКАТА."
Кой ви е учил на предприемачество?
Първо изразявате съмнение, че поръчката се прави лесно. Или по-скоро - изразявате убеждение, че поръчката се прави трудно.
След това не давате възможност реално да се направи поръчка:

ИМЕ:
E-MAIL:
ТЕЛЕФОН:
© Ви Медия ЕООД, 2016г
Нормален човек, когато прави нормална поръчка, си пише И адреса. И очаква поръчката.
Ако има въпроси, очаква да има поле/начин за питане. И НЕ очаква да си даде телефона или мейла и някой да го търси за адрес и количества.
Като имате пари за трошене, не се занимавайте с глупости, а намерете някой местен производител - на каквото и да е, и потрошете парите в него.
Много по-полезно ще е.

Баси!

 
Дизайн - пълна скръб. Сайта също (трябва да представиш поне няколко от вътрешните страници).


Не тук с тези глупости.. все пак се предполага, че си сред интелигентни хора :)

Нека който се занимава или е печатал с офсетова машина да изрази мнение за цената на 32 страници + 4 корици пълноцветен печат дебела матова хартия (мога да дам и конкретен грамаж). Нямам против да сте интелигентни хора, но когато не сте супер запознати с нещо – потърсете информация и тогава дайте мнение.
Друг печат е дигиталният, при който всеки брой от първия до петстотния би струвал около 5лв, така че крайната цена е доста по-висока за 500 броя.

Всеки има право на мнение за дизайн и сайта.
Според поръчалите до момента и специалисти в областите и двете са доста добри и водят до желания ефект, а именно поръчки.
Може на сайта да има само един бутон, но ако така приемам повече поръчки – да, ще го оставя така.
 
`драсти.
Ако изкарате 6 броя, на седмия ви пращам 20 кг зеленчуци безплатно. Ако искате и пчелен мед, ще си го платите.
"СЛЕД УСПЕШНО НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА ЩЕ СЕ СВЪРЖЕМ С ВАС ЧРЕЗ ТЕЛЕФОННО ОБАЖДАНЕ, ЗА ДА УТОЧНИМ АДРЕС ЗА ДОСТАВКА И ДЕТАЙЛИ ПО ПОРЪЧКАТА."
Кой ви е учил на предприемачество?
Първо изразявате съмнение, че поръчката се прави лесно. Или по-скоро - изразявате убеждение, че поръчката се прави трудно.
След това не давате възможност реално да се направи поръчка:


Нормален човек, когато прави нормална поръчка, си пише И адреса. И очаква поръчката.
Ако има въпроси, очаква да има поле/начин за питане. И НЕ очаква да си даде телефона или мейла и някой да го търси за адрес и количества.
Като имате пари за трошене, не се занимавайте с глупости, а намерете някой местен производител - на каквото и да е, и потрошете парите в него.
Много по-полезно ще е.

Баси!

Радвам се, че имате мнение по темата.
Свържете се с електронни магазини, които имат опция за покупка само с оставяне на телефонен номер и чуйте какво ще ви кажат те – колко поръчки идват така, колко си пишат пълните данни, колко се обаждат по телефон и т.н.
Целевата група са хора с малко или ограничено време. Никой не се е отказал от поръчка, защото вместо да си пише адреса 30 секунди е провел телефонен разговор за същото време.
Желая успехи и се надявам да развивате себе си и своите проекти успешно. :)
 
Знам, че е леко неприятно да се "down-дват" мераците на хората, но 99% съм убеден, че начинанието е обречено на тотален крах. Пробвайте по-добре в различни онлайн версии, там надеждата все още не е умряла тотално.
 
Никой не се е отказал от поръчка, защото вместо да си пише адреса 30 секунди е провел телефонен разговор за същото време.
Това как го измерихте?

Вярно е, че не съм типичен купувач, но съм точно от групата, която би дала и над 10 лв за списание.
 
Вихрен Ганев - представяш списание за предприемачи, за бизнес, а не успя да вложиш предприемаческите си усилия и да свалиш цената на списанието?
 
За мен, в случая цената няма значение - никой няма си мръдне и левото мадо да се дотътри до някъде за някакво списание от 30 страници, дори и в него да има цецка по цомби га е на 20 :D:D
 
Здравей, Вихрен.

Добре дошъл при нас. Радвам се, че споделяш това с нас, тъй като са хубави инициативи. Според мен може да се помисли върху цената, ако не може да се включи нещо допълнително тук. Освен списанието де. Мисля, че и Мениджър е 7 лева, или 6 беше, ама преди време.

И в този ред на мисли,ще се радвам да помогнем. Може да направим бартер - реклама за реклама...Това е като идея от нас....модераторите. А иначе....търсете си рекламодатели и съмишленици. Мисля, че много стартъпи може да се включат с истории. А ценно ще го направи точно това хоу хау под формата на интервюта с хора, започнали бизнес от 0-та. ;)
 
Последно редактирано:
Стартирането на хартиено списание през 2016 г. буди огромно недоумение, тъй като почти всички печатни медии вече се прехвърлиха в интернет и са спрели, или планират да спрат скоро, хартиените си версии, тъй като издаването им е икономически неизгодно. Озадачаващо е, че като отвориш Фейсбук страницата първото нещо, което те посреща е надписът: "Най-голямата грешка в предприемачеството". По-ярък пример за предприемаческа грешка от това да стартираш хартиено списание през 2016 г. не се сещам в момента.
 
Стартиращите предприемачи обикновено са хора до 30 години, дето много трудно ще си купят информация на хартиен носител... И на мен ми се вижда доста нестандартно решение, то мишката почти изяде вестника, както стана въпрос по-горе. Списание и то в доста тясна ниша.... не знам, не бих сложил пари в това. Иначе Успех!
 
Комбинация от двете е доста по-добър вариант :) Така или иначе генерирате съдържание, не е зле да се ползва и онлайн. Само на хартия да остава си е чиста загуба....

Благодаря. :)
Ако не тръгне или има слаб интерес винаги може да премине онлайн или в комбиниран вариант.
 

Горе