От: Списък от 130 параметъра в алгоритъма на Гугъл
С някои от споменатите параметри много се спекулира, но спокойно мога да кажа, че дори някои от споменатите точки надали изобщо участват в алгоритъма. Аз лично съм се убедил (за мен лично) кои от номерата работят и че болшинството "съвети" за оптимизация са просто чесане на езици и трупане на content в SEO блоговете.
Ето ги моите параметри:
1. Уникално съдържание. Ако в твоя сайт се появи за първи път дадена дума или комбинация от думи, бая помпа SEO (най-вече входящи лиинкове) ще трябва за да бъде задминат за тази дума или група думи.
2. Домейнът. Старостта му е важна. Ако съдържа важните ключови думи е логично за същите думи да се класира нагоре. Тук е важно и нивото на довереност, което се гради от входящи линкове към различни вътрешни страници и то с разнообразен anchor. Важни са и общите ключови думи (т.е. тези дето търсачките сметнат, че са най-важни за домейна).
3. Ключовите думи в url-то, както и в заглавието (<title>...</title>) бяха споменати в тази листа и аз съм съгласен, че тези са много важни.
4. Май не мернах нищо за H1 тагът (може да е от недоглеждане), но той също играе голяма роля.
5. Anchor текстът също е важен и особено полезен при вътрешното линкване.
6. Важна е сходността на думите във вашия сайт с тези в сайтовете които сочите и които ви сочат.
Това че методи като cloacking, скрит текст и тем подобни black hat методи се наказват е абсолютно невярно. Може да те накажат единствено при претрупване с много важни ключови думи накуп в страницата (при некадърно направен скрит текст, точно това се получава). Дали добре си си написал HTML кода (w3c), дали ползваш външни js и css, дали ползваш кукита, дали имаш sitemap, за колко време зарежда дадената страница, това изобщо няма никакво значение за търсачките.