Уникалното съдържание си е фактор и то голям. Както на много места можеш да прочетеш Content is The King! Така е. Но само с уникално съдържание не става. И да всъщност уникалността на заглавието е не по-малко важна от самото съдържание, да не кажа дори по-важна :wink: . Общо взето всеки оптимизатор ще ти кажа, че има над 200 ранкинг фактора в Google и че няма 100% гаранция. И е така. Но има няколко базови насоки, които поне според моя опит трябва да се спазват. Първо SEO не е всчико и човек не бива толкова да се вманиачава и да изпада в параноя кое как точно е направил. Второ в SEO има както добри практики, така и лоши практики и е хубаво да се обръща внимание на тях. Такъв е примера с уникалното съдържание, хубаво е да такова, но е и толкова фрапантно, ако не е или поне бъде леко пипнато, зависи какво цели потребителя. И трето, най-важно, за да се класира един сайт добре, той първо трябва да бъде авторитетен домейн (т.нар. Page Rank), тоест да има качествени (не количествени) връзки към него – от др. сайтове с висок ранк, тематични, социални мрежи, видеа... и да предлага качествено и полезно съдържание, съобразено с правилната семантика. Всичко друго като microdata, HTML5, видео SEO, скорост на сайта е в + и много важно, но второстепенно. Лично мнение :wink: