lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
интересно ми е да чуя и вашите мнения за повишаване конверсията.
Какво съм направил и ползвам аз?
1. Под продукта излизат:
- нови продукти
-последно разгледани
-клиенти поръчали това, поръчаха още...
*В друг магазин освен изброеното на мястото на последно видяни и поръчали това... излизат сходни продукти
2. В категорията излизат "Най-продавани"
3. В магазина има на видимо място последно добавени продукти
4. Относно поръчката - в единият магазин е в 4 стъпки стил ebay, а в другият е на 1 страница. Знам какво ще кажете, но за сега поръчките са 4:1 в полза на 1вия, но това не е показателно.
5. Относно инфо на клиента искам максимално малко - име, фамилия, телефон и адрес за доставка.
6. Относно контакт има 2 телефона на различни оператори, контакт форма, лайв чат.
Мисля, че това е всичко, ако се сетя нещо пропуснато ще го добавя.
Вие какво правите? Аз не съм доволен от конверсията и се чудя колко по-лесно и удобно да стане и има ли друго, което аз пропускам?!
интересно ми е да чуя и вашите мнения за повишаване конверсията.
Какво съм направил и ползвам аз?
1. Под продукта излизат:
- нови продукти
-последно разгледани
-клиенти поръчали това, поръчаха още...
*В друг магазин освен изброеното на мястото на последно видяни и поръчали това... излизат сходни продукти
2. В категорията излизат "Най-продавани"
3. В магазина има на видимо място последно добавени продукти
4. Относно поръчката - в единият магазин е в 4 стъпки стил ebay, а в другият е на 1 страница. Знам какво ще кажете, но за сега поръчките са 4:1 в полза на 1вия, но това не е показателно.
5. Относно инфо на клиента искам максимално малко - име, фамилия, телефон и адрес за доставка.
6. Относно контакт има 2 телефона на различни оператори, контакт форма, лайв чат.
Мисля, че това е всичко, ако се сетя нещо пропуснато ще го добавя.
Вие какво правите? Аз не съм доволен от конверсията и се чудя колко по-лесно и удобно да стане и има ли друго, което аз пропускам?!