Баш си продават - за стоката ти във верига веднъж плащаш рекламна площ, затова, че е на щандовете им. Ако искаш да е дублирана на касите, като дъвките на пример, плащаш втора рекламна площ, при това по-скъпо, щото посещаемостта е по-голяма. Освен това си задължен да печаташ за твоя сметка няколко стотин хиляди торбички в годината, на които, разбира се, слагаш твоята реклама. Също така, задължен си да участваш известен брой пъти в годината в рекламната им брошура, като си плащаш рекламата там. Не на последно място, плащаш вход на всеки твой продукт, който влиза във веригата. И когато веригата открие нов магазин, плащаш и затова. Сега сложи вместо верига - сайт, и вместо щанд - банер, и ще видиш, че са си баш рекламни компании.
На веригата не ѝ дреме за продуктите вътре.
ПП В тия 5%, или по-точно, в outcome, влизат ли дивидентите на акционерите? Т.е., профита преди или след това се отчита?