Здравей,
Средната заплата за позиция администратор в онлайн магазин варира според уменията, опита, населеното място и други подобни фактори. Зависи също така и от задълженията ти. В някои магазини под "администратор" разбират 95% качване на продукти и 5% обработка на поръчки, докато в други се изисква доста повече - снимане на самите артикули, изчистване на снимката (бял фон), рисайз, добавяне на оригинално описание, поддръжка на блог, изработка на банери за публикации в социалните мрежи, работа с аналитикс, сърч консола и така нататък.
Обикновено средно се заплаща между 1200 и 1800лв. в зависимост от задълженията, отговорностите, опита, а и както се договорите със самия собственик.
Така описано, може би 1200-1300лв. тъй като не се изискват почти никакви умения и квалификации, а и сам спомена, че нямаш опит.
Един онлайн магазин може да се поддържа от 1 човек или от няколко екипа. Зависи колко е голям, какви поръчки има, доколко гледа да се "наложи" на пазара - маркетинг, SEO, просъствие в социалните мрежи и така нататък. По принцип е добре това да се прави от няколко човека/екип/, тъй като всеки ще бъде специализиран в работата и задълженията си, но в България както често става, тези задачи са ангажимент на администратора, а и повечето магазини са от малкия и средния бизнес и има работа за повече от един, но по-малко от 2-3-ма и сам се сещаш кой вариант ще избере собственика
.
Поздрави!