Сувенир.бг - Превръща ли се Скам сайт?!

magnit

Well-Known Member
Здравейте,

Случва ми се често да пазарувам от този сайт различни дреболийки на едро, но за последните 2 години ми прави лошо впечатление, че липсите на продукти зачестиха в доставката, а на практика са заплатени.

При връзка с техен служител, любезно ти обясняват, че е станала грешка и те ще бъдат приспаднати при следващата ми поръчка. На практика всичко си е ОК, решен е казусът за момента, но при следващата моя поръчка липсват други продукти от доставката.

И така, клиентът става зависим и трябва да направи нова поръчката, въпреки че може да няма никакво желание да пазарува повече от този сайт.

Та, исках да попитам, има ли и други колеги с подобен проблем, относно пазаруването от този сайт и наблюдения?!

Или това си е някаква тъпня и политика на сайта, или пък техният "складов служител" не може да преброи, например до 5. Ама ако е така, защо аджеба веднъж не постави повече броя в доставката, а все на по-малко го "избива"???

Благодаря предварително!
 
Като основен партньор на споменатият магазин в заглавието ви, лично ще предам мнението, което споделяте и проблемите, които имате при поръчка, доставка и разплащане на лицата имащи управителна власт. Благодаря ви за споделената информация.
 
Здравейте,

Случва ми се често да пазарувам от този сайт различни дреболийки на едро, но за последните 2 години ми прави лошо впечатление, че липсите на продукти зачестиха в доставката, а на практика са заплатени.

При връзка с техен служител, любезно ти обясняват, че е станала грешка и те ще бъдат приспаднати при следващата ми поръчка. На практика всичко си е ОК, решен е казусът за момента, но при следващата моя поръчка липсват други продукти от доставката.

И така, клиентът става зависим и трябва да направи нова поръчката, въпреки че може да няма никакво желание да пазарува повече от този сайт.

Та, исках да попитам, има ли и други колеги с подобен проблем, относно пазаруването от този сайт и наблюдения?!

Или това си е някаква тъпня и политика на сайта, или пък техният "складов служител" не може да преброи, например до 5. Ама ако е така, защо аджеба веднъж не постави повече броя в доставката, а все на по-малко го "избива"???

Благодаря предварително!

Ще ти пусна едно лично с обяснения защо се случва така. Нищо от това не е нарочно, става въпрос за организация и външен изпълнител на онлайн услугата....
 
Като основен партньор на споменатият магазин в заглавието ви, лично ще предам мнението, което споделяте и проблемите, които имате при поръчка, доставка и разплащане на лицата имащи управителна власт. Благодаря ви за споделената информация.
Би ли споделил с кои от лицата имащи "управителна власт" имаш контакт?
 
Като основен партньор на споменатият магазин в заглавието ви, лично ще предам мнението, което споделяте и проблемите, които имате при поръчка, доставка и разплащане на лицата имащи управителна власт. Благодаря ви за споделената информация.
Не зная дали сте предали на Вашите партньори, но все още нямам отговор на мейла, който им писах преди дни. А, колкото до телефона на Сайта, просто ми омръзна да слушам тъпите оправдания на младежът с мазен гласец и да ме убеждава, че при следващата поръчка всичко ще си бъде наред...

Тъпо е Батко, когато си цакате клиентите по този начин!
 
като не могат да изпълнят поръчката да връщат парите, какви са тези глупости приспадане при следваща поръчка..
То не, че ги оправдавам, ама като се започнат едни прехвърляния на пари постоянно, ако говорим за малки суми де, от цялата далавера ще са само банките. Всяка една трансакция е вид разход. Но ако не успяват да изпълнят желанието на клиента, не е редно да блокират средствата му, независимо какви биха били причините за това.
 
То не, че ги оправдавам, ама като се започнат едни прехвърляния на пари постоянно, ако говорим за малки суми де, от цялата далавера ще са само банките. Всяка една трансакция е вид разход. Но ако не успяват да изпълнят желанието на клиента, не е редно да блокират средствата му, независимо какви биха били причините за това.
затова най добре наложен платеж и всички са доволни :)
 
То и това си има своите скрити малки разходи. :)
За мен е по важно клиентите са доволни отколкото да цакаш за 5-10 лв.. както човека каза е бил редовен клиент и вече този е започнал да си губи клиентите.. този бизнес затъва..
 
То и с наложен платеж да е, няма как да седнеш в Офиса на Спидито или Еконт-а и да броиш разните му "джиджавки", за няколко стотин лева в 3-4 кашона. Просто е абсурдно. Затова плащаш и после в магазина по стоковата проверяш наличността. Още повече, че от 3 години съм клиент на тази фирма и пазарувам онлайн...

И днес, не издържах, та се обадих да попитам какво се случва, та чак от 3-тото прозвъняване ми вдигнага телефона и този път ми се обади жена и каза, че е отбелязано за липсите, като при следващата поръчка ще ми бъдат приспаднати липсващите неща. Какво да кажа, и да не искам, отново трябва да направя поръчка за над 100 лева ( това е долната граница за пазаруване ). Пишман да стане човек с този такива търговци!
 
То и с наложен платеж да е, няма как да седнеш в Офиса на Спидито или Еконт-а и да броиш разните му "джиджавки", за няколко стотин лева в 3-4 кашона. Просто е абсурдно. Затова плащаш и после в магазина по стоковата проверяш наличността. Още повече, че от 3 години съм клиент на тази фирма и пазарувам онлайн...

И днес, не издържах, та се обадих да попитам какво се случва, та чак от 3-тото прозвъняване ми вдигнага телефона и този път ми се обади жена и каза, че е отбелязано за липсите, като при следващата поръчка ще ми бъдат приспаднати липсващите неща. Какво да кажа, и да не искам, отново трябва да направя поръчка за над 100 лева ( това е долната граница за пазаруване ). Пишман да стане човек с този такива търговци!
Ихак като няма наличност кво правим
 
Ихак като няма наличност кво правим
Когато липсва даден артикул, се сторнира от поръчката и клиентът заплаща само наличната останала като заявена, а ако има липси по вина на складовия работник, то те биват изпратени на следващия ден, но доставката вече е заплащана от Търговеца. Поне така практикуват други онлайн магазини и складове.
 
Проблема е, че зад сайта стоят три независими една от друга фирми, които всъщност ползват и обща складова база. И трите фирми са сериозни, но за съжаление са доста.... как да кажа.... ретро в мисленето си. Сайта винаги им е седял на втори план, а акцента са търговците на място, които ходят в складовата база. Другия проблем е, че ако поръчаш от трите фирми продукти става гъз, все някой ще се издъни. Ако пазариш само от една от трите фирми, примерно сувенирите или домашните потреби, мога да ти взема телефон на човек директно от склада да му звъниш да питаш каквото те интересува. Което също никак не обичат :) Такива са, за съжаление, въпреки голямата база и 20 години опит....
 
Не зная дали сте предали на Вашите партньори, но все още нямам отговор на мейла, който им писах преди дни. А, колкото до телефона на Сайта, просто ми омръзна да слушам тъпите оправдания на младежът с мазен гласец и да ме убеждава, че при следващата поръчка всичко ще си бъде наред...

Тъпо е Батко, когато си цакате клиентите по този начин!
От 2013 до 2018 съм работил с тях. И тогава имаше подобни изпълнения. Много ме дразнеше когато нещо от поръчката не дойде без обяснения защо и после 2-3 дни имаше дебнене по телефона :). Като цяло някой от нещата им бяха перфектни с много високо качество.
 
Много ме е яд за този артикул. Мисля не наличен от 2016-та а така яко се продаваше на дребно...
 

Прикачени файлове

  • rotativka-(7)_big.jpg
    rotativka-(7)_big.jpg
    133.2 KB · Преглеждания: 37
За мен е по важно клиентите са доволни отколкото да цакаш за 5-10 лв.. както човека каза е бил редовен клиент и вече този е започнал да си губи клиентите.. този бизнес затъва..
Да, така погледнато е кофти. За някакви къси пари да си рискуваш репутацията. Няма банкови такси, които да оправдаят един или повече негативни коментари в мрежата, с името и случката. :)
 
Честно казано, след като отворих темата тук, преди дни направих отново поръчка и зачаках търпеливо. Е, нямаше извинение, но този път всичко си беше Ок, а липсващите неща от предната поръчка сторнирани. Браво! Дори и бонуса си използвах, за навъртени няколко хилядарки през последните 3 години в покупки от Сайта им.

От личен опит зная, че за да имаш читави клиенти, то и ти самият трябва да си такъв.

Дано се вземат в ръце всички свързани лица с тази фирма, защото печеленето на клиенти е престиж, а колкото до губенето... то става много лесно, и най-вече се дължи на безхаберие и липса на контрол.

Също така, Благодаря на Админите и всички взели позиция в този форум!

Бъдете здрави!
 

Горе