Малък % е хубаво да отиват в това направление. Гледай да реинвестираш, за да може хем да оправдаеш разходите, хем да смъкнеш данъците в края. Не е нужно да се задържат при теб пари, просто прави всичко с минимални разходи, но взимай фактури и касови бележки за всичко, за да можеш да остават пари, но и да имаш поток в други направления - разработки и разрастване. Хубаво е да се практикува това, защото сега вместо да ти взимат от малкото пари за данъци, след разрастване да ти взимат пак парите от данъците, но вече ще се по-стабилен. Друго си е да платиш данък на 100 лева, друго е на 10000 лева. В единия случай се малко по-стабилен.поне да има за кръчмите както каза акаунт бг
Не съм запознат точно с материята, но ти прекупуваш и продаваш.
Клиент ти заплаща стоката на теб. Ти заплащаш стока на производител, а той я изпраща. По смътен спомен ще напиша няколко осчетоводявания:
501 (503)/411
401/501 (503)
И от разликата в баланса ти ще имаш печалба за фирмата.
411 - сметка клиенти
401 - доставчик (демек в твоя случай производител)
П.С. напълно е възможно осчет. ми да не са правилни. Просто през фирмата ти преминават пари, но не и стока. От разликата между покупната и продажната цена ще има счетоводна печалба.
Ебахти що счетоводители се навъдихме на квадратен метър - Ама май от всичките май само Акаунта го бута още този занаят - То в интерес на истината това е една от малкото сфери в която държавата подкрепя бизнеса