webstil
Well-Known Member
Има някаква традиция като пусна тема и да става огромна, но и полезна за хората, да видим сега как ще е. Нека да обменим малко полезен опит, мисля че има доста подобни теми, но обобщена като тази, която пускам - май няма във форума. Ще задам няколко въпроса за хората с онлайн магазини, знам че всеки процедира по различен начин :
1) Издавате ли касов бон или ползвате пощенски паричен превод?
2) Как отчитате продажбите на клиентите, които не желаят фактура? (в случай, че не издавате касов бон) Въобще издавате ли фактура на всеки клиент или само на тези, които изрично желаят? (става въпрос за крайни клиенти ФЛ)
3) Как се справяте със складовата наличност? Използвате системата на онлайн магазина или друг складов софтуер, той синхронизиран ли е с онлайн магазина?
Идеята ми е да се обмени опит и да бъдат открити най-полезни за търговците и същевременно за потребителите решения, които да отговарят на изискванията на НАП и същевременно да улесняват оборота.
П.П. Мога да добавям още въпроси в темата и да се образува хубава дискусия.
1) Издавате ли касов бон или ползвате пощенски паричен превод?
2) Как отчитате продажбите на клиентите, които не желаят фактура? (в случай, че не издавате касов бон) Въобще издавате ли фактура на всеки клиент или само на тези, които изрично желаят? (става въпрос за крайни клиенти ФЛ)
3) Как се справяте със складовата наличност? Използвате системата на онлайн магазина или друг складов софтуер, той синхронизиран ли е с онлайн магазина?
Идеята ми е да се обмени опит и да бъдат открити най-полезни за търговците и същевременно за потребителите решения, които да отговарят на изискванията на НАП и същевременно да улесняват оборота.
П.П. Мога да добавям още въпроси в темата и да се образува хубава дискусия.