Сайт-магазин в който липсват данни за физически адрес на фирмата собственик не вдъхва доверие.
Разумния клиент би си задал въпроса: Ако имам проблем с покупката, как ще си реша проблема със сайт фантом?
Email в mail.bg не вдъхва доверие, можете да направите фирмен с разширението на името на сайта.
Преведете горе в дясно "желания" и "регистриране"
На началната страница също преведете текста като посочите с мишката количката, сърцето и изглед.
Разстоянието между Нови продукти и Стилни Дамски Обувки по вертикала в началната страница е ненужно голямо и защо Дамски и Обувки в изречението са с главни букви?
Добре би било в описанията на всеки продукт да има повече текст/помага и за индексиране в търсачките/
Добре е да има телефон н авидно място за консултации, а понякога клиенти поръчват и по телефона.
В сегмента, който се целите/ниско стойностни продукти/ подобни "мързеливи" клиенти не са рядкост.
Лиспва ви едно основна функционалност според мен: Няма селектиране/филтър/ по критерии след влизане в някоя категория./например да може да селектира клиента по цвят, размер, вид кожа, вид подметка,цена и др.
Според мен е липса на полезна функционалност.
Newsletter е полезен за събиране на имейли.
Ако добавите и чат форма за директно запитване ще бъде полезно за клиентите.
https://gtmetrix.com/reports/ladypink.bg/piMr7etB стойностите са направи неприемливи, да не кажа лоши.
Има още какво да се изговори, но трябва да се прави подробен анализ на сайта и дейността.
Желая успех.
Ще ви е нужен.
Поздрави!