Съвети за оптимизация за LinkedIn

Може да споделим опит от социализирането и промотирането на бранд и/или профил в LinkedIn.

- използването на Answers секцията позволява да посочиш източник. Подобно е на Yahoo Answers, ако казваш нещо съществено на никого не му пука че си слагаш неревалентния линк.

- Съществуват доста апликации към LinkedIn, които нагласени правилно превръщат сайта в много ценнен информационен източник. Ако може да се напише статия така че да влезе в потока от новини, това може да доведе значителен трафик, имайки предвид трафика на LinkedIn

- Задаването на въпроси там, Ви дава възможност както да научите отговорите, но и Ви дава повод да благодарите за отговора. След 2-3 дена може да се изпрати писмо :Така и така да Ви добавя в мрежата си от контакти. I will be honoured и т.н. Немалък процент ще се съгласят.

Структурата на Answers секцията е такава че Ви показва въпросите в които участват профили от Вашата мрежа от контакти. Така се повишава видимостта и трафика през профила Ви, а оттам и на бранда който промотирате.
 
От: Съвети за оптимизация за LinkedIn

Та идеята е да споделим опит не само за LinkedIn но и за успешно реализиране на B2B отношения.
Мисля че не се отделя достатъчно внимание на възможността да се развиват именно подобни отношения, а точно те могат да реализират достъчно висока печалба, предвид че не става въпрос директно за краен клиент, а за колаборация между бизнеси.
 
Мрежата е изцяло професионална и аз реално когато я препоръчвам го правя на бизнеси, търсещи бизнеси. Не ми се е налагало на хет хънтъри, които търсят читави хора, поне не и в моята практика. Идеята там е създаването на фирмена страница или както се казва стена, както е примера с: http://www.linkedin.com/company/704084?trk=tyah , но е хубаво да се къстамизира URL-то. Да се брандира добре и да се прибавят всички дейности, хора и детайли на компанията. Пък и като трябва да сочиш (от профила или референция) към нея, ще знаете и адреса, който да зададете, което ще потвърди, че референцията е истинска и даваща пример. ;)

Не се отделя достатъчно внимание на този канал поради една причина - не е достатъчно популярен. Но аз мисля, че тук повечето не са прави. Който има професионален живот и иска да го сподели с други хора, най-малкото да комуникира и да види кои други са в областта му, има профил там и следи от време на време новостите там. Както и следи какво се случва (професионално) с техните любими компании и организации. За мен лично си е един не лош канал, в който може да се прави бранд девелопинг и развиване. За други е поредната соц. мрежа. Зависи от гледната точка. ;)
 
Re: От: Съвети за оптимизация за LinkedIn

Искам да споделя също така, че може да е и канал, в който може да намерите както нови бизнес партньорства, така и хора, които ще са полезни за вашия бизнес, както и вие за нечий друг. Аз лично препоръчвам хората да имат профил там, не за друго, а защото това е врата и към други техни колеги. Форумите са едно, а това е друго. ;)
 

Горе