Съвет за кола на старо

От: Съвет за кола на старо

Пък ако искаш нещо дето да ти гори много и да върви повече от Фиат и Пежо:wink:

mobile.bg/11304597504379706

На картинката добре изглежда, но какво ще му е техническото състояние за тези пари не знам трябва да се види на място.
 
Последно редактирано:
От: Съвет за кола на старо

за тия пари оптималния избор е голф 3 гти на газ
части за броени левове - разход 9-10 л/газ
климатик обикновено имат, абс, еърбег, ел стъкла и т.н., ако попаднеш на добър екземпляр от фв клуба няма да имаш никакви проблеми. колата си е нормална, върви добре и е стабилна на пътя. преди години имах такъв и ме е яд че го продадох. после карах 4, ама е по-голяма барака честно казано и ремъците и маслата му струват 800 лви е много нестабилен на пътя понеже е по-висок и като цяло е по-гаден от тройката

друго е ако си от глупаците, дето си мислят че е селско да караш голф

забравих - за тия пари аудита и бмв-та ще са строшени от каране и въобще не си струват според мен,. то за 4500 може и голф 4 да се купи, ама ще е някой толкова избушен и гаден че ще ти се ще да го дадеш за скрап :D
 
От: От: Съвет за кола на старо

А бе след като сменяхме 1 час 3-ма човека акомулатора на едно ФРЕНСКО РЕНО,
Смяната на акумулатора ще ти се стори детска игра в сравнение със смяната на крушката на предения фар на Renault Megane МК2...освен ако не си професионален механик-акробат.
 
От: Съвет за кола на старо

Не бе не е селско пернишко е :)
 
От: От: От: Съвет за кола на старо

Смяната на акумулатора ще ти се стори детска игра в сравнение със смяната на крушката на предения фар на Renault Megane МК2...освен ако не си професионален механик-акробат.
Хаххаах това някаква нова професия механик-акробат :D:D:D
 
Astra F, за тея пари ще си вземеш читава та може и да останат. Голф 3-ка също е добър избор, дизеловият им мотор е вечен.
За 3 бона Astra G - трудно, слушам има и много оплаквания от новите двигатели
П.П. Не робувайте на тея глупости за фиат, форд и др. За стара кола това се гледа на последно място
 
От: Съвет за кола на старо

На астра Г бензиновите мотори са като на Ф
Точно на старите коли трябва да робува на марките защото като нови почти всички деянат горе долу еднакво разликата идва с натрупването на годините и километрите
 
От: От: От: От: Съвет за кола на старо

Хаххаах това някаква нова професия механик-акробат :D:D:D

Ти се смееш, ама не ти се е налагало да сменяш нещо такова :D Ако ти се наложи хич няма да ти е смешно :(
 
Re: От: Съвет за кола на старо

На астра Г бензиновите мотори са като на Ф
Точно на старите коли трябва да робува на марките защото като нови почти всички деянат горе долу еднакво разликата идва с натрупването на годините и километрите

Говоря за по-старите. Екотек-а не е ли 95-96 нагоре ?
За марките го казах, защото по една кола да кажем 92-ра са сменени доста от "калпавите" неща и доста по-рядко може да очакваш дефекти като при новите коли.
Спомням си в моя град когато докараха полицейските астри след някой месец всички двигателите блокираха (нещо такова) и на ремонт.
 
От: Re: Съвет за кола на старо

Куп глупости ти наговориха, ама ако купуваш кола на 10+ години, както си приготвил 3000, може да си заделиш още толкова за ремонти.
Какво да правя бе братле, кара ми се трябва ми кола пустата. Другия вариант е да чакам още една година да събера поне 6 бона да си зема нещо по-така. Накрая ще пратя наще да вземат заем и обърках се тотално. Утре взимам един приятел избираме една ако изкачи някой голям наклон на 5-а я взимам. Ще пиша скоро какво е станало.
Благодаря на всички за мненията :)
 
От: Съвет за кола на старо

Още като прочетох заглавието на темата стана ясно, че много глупости ще бъдат изписани.

Навремето един авторитетен автомобилен деятел ми каза, че ако чуеш някой да плюе по основните европейски производители на автомобили, значи този човек нищо не разбира от коли.


Пич, каквато и кола да си вземеш от тези марки и е в добро техническо състояние няма да збъркаш! Не ги слушай "разбирачите" всеки хвали това, което има...


По скоро мисли в посока бензин - дизел, седан-хечбек-комби и тн. Също и коя ще ти пасне най-добре на теб. Ако си към 20-те нещо не те виждам в някой пасат комби примерно...
 
От: Съвет за кола на старо

Моята оферта за А4 изчезна мистериозно. :shock:

@twis7, баце най-добре си обиколи и си харесай нещо пък после като събереш още пари я продай и вземи по-добра.

Почти е сигурно, че ще се наложи нещо износено да и сменяш. Не се знае кой - как я е карал и поддържал:
http://www.vbox7.com/play:63b1a3c1
 
От: От: Съвет за кола на старо

Още като прочетох заглавието на темата стана ясно, че много глупости ще бъдат изписани.

Навремето един авторитетен автомобилен деятел ми каза, че ако чуеш някой да плюе по основните европейски производители на автомобили, значи този човек нищо не разбира от коли.


Пич, каквато и кола да си вземеш от тези марки и е в добро техническо състояние няма да збъркаш! Не ги слушай "разбирачите" всеки хвали това, което има...


По скоро мисли в посока бензин - дизел, седан-хечбек-комби и тн. Също и коя ще ти пасне най-добре на теб. Ако си към 20-те нещо не те виждам в някой пасат комби примерно...
Аз именно затова се спрях и на пежото . Виж го каква душичка е
 
От: От: Съвет за кола на старо

Аз именно затова се спрях и на пежото . Виж го каква душичка е


Според мен колата е перфектна, аkо всичко и е наред няма да сгрешиш. Тъй като гледам и пари ще ти остана да си я пооправиш ако излез нещо после.
 
Последно редактирано:
От: Съвет за кола на старо

В крайна сметка помолих един приятел, който се занимава с ремонти на коли. Обеща да дойде други ден с мен, ще изберем нещо за 2500 и оставям 500 за предстоящи смени на части и данъци. Ако я взема от Дупница какви данъци после се плащат и колко излизат ?
 
От: Съвет за кола на старо

В крайна сметка помолих един приятел, който се занимава с ремонти на коли. Обеща да дойде други ден с мен, ще изберем нещо за 2500 и оставям 500 за предстоящи смени на части и данъци. Ако я взема от Дупница какви данъци после се плащат и колко излизат ?

Няма значение от къде я купуваш, а къде ще я регистрираш.
тук има някакъв калкулатор да си сметнеш
 
вслучая ще се изкажа ЗА пежото модела от 2000 има 4 звезди от 5 на еуронкап което е доста по добре от доста коли от онзи период http://www.euroncap.com/tests/peugeot_206_2000/72.aspx 4 звезди имат и голф 4, bmw 5, 1998г, опел астра 1999 и първите ауди а3 ама са над бюджета по старите коли са неадекватни да отговарят на минималните европеиски стандарти ето пример с бмв е36 от 97 ма има 2 задраскани звезди http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx



еуронкап е тест които показва колко мисъл са вложили инжинерите по структурата на колата и дали са си сметнали гредите правилно затова като купувате кола която вече е от врмето на тестоведе задълже хвърляите по едно око новите всички са петички (поне на европеиските производители)



@twist7 един съвет запази си 70 -100 лева за машинно пастиране на боята след като я вземеш ще вдигне кефа от придобивката в пъти :)
 
Последно редактирано от модератор:
От: От: От: Съвет за кола на старо

Смяната на акумулатора ще ти се стори детска игра в сравнение със смяната на крушката на предения фар на Renault Megane МК2...освен ако не си професионален механик-акробат.

;) сменя се точно за 9 минути, но ако не си сменял вярно ще се видиш в приключение :)
 

Горе