Съвет за реклама в Google AdWords?

От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Момчета, а като дадена ключова дума има конкуренция при рекламодателите Low и google не са посочили никаква цена за клик "-", каква сума да пиша за рекламите.
И ако примерно думата има пак конкуренция при рекламодателите Low, но пък висока цена за клик,но няма никакви реклами пуснати, как да процедирам и пак каква цена за клик мога да напиша най-малко и тези да се съгласят да ми пуснат рекламата :)
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Пускай смело висока цена за клик. След това следи реално колко ти взима. Защото може да е само една десета до една пета от твоята зададена и тогава преценяй дали те устройва. Ако ти взима много я спираш.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Пускай смело висока цена за клик. След това следи реално колко ти взима. Защото може да е само една десета до една пета от твоята зададена и тогава преценяй дали те устройва. Ако ти взима много я спираш.
Но аз и за двата си въпроса целя възможно най-ниската цена за клик и въпроса ми не е, ако задам висока цена какво ще стане :D,а какво ще стане точно в по горните изброени от мен 2 случая, ако задам по ниски цени, като се има в предвид факторите за думите които посочих по горе :)
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Ами не разбирам чуденката ти. Дай ниска цена и следи какво се случва.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Много е дълго, а е много рано да го пиша. Сори ако някъде съм изял букви, но спя още.
Вижте пичове, много се впрягате. Тестове са му майката и ви давам пример:
2 акаунта, реклами на 2 магазина с еднакви продукти. Звъня и питам съпорта следното:
Рекламирам от 2 акаунта, защото от 1 не мога да рекламирам 2 сайта с еднаква тематика. Хващам за сравнение 1 обща дума "кърпи" (думата е друга, давам тази за пример както и парите). Та в акаунт едно ctr 7%, качествен рейтинг 10/10, цена клик 0,08лв - реално, зададени 0,10лв максимамални, усвоени дневно 4лв. Другият акаунт, същата дума, същият качествен рейтинг, цена на клик 0,12лв реални, 0,15лв макс, ctr 3%.

Въпроса беше защо по-евтиният клик е по-ефективен?

След като ми изредиха поне 10 фактора, като 9 от тях не виждаме ние като юзъри завърши с "а, да. Качествения...Няма какво да го гледате"

Какво се окажа? Колкото по-често хората кликат на рекламата докато е на 3то място примерно, толкова по-голям е шанса тя да иде на 2ро за по-малко пари на клик, съответно по тази логика и на 1во. Системата калкулира на база последни 3, 7, а дори 30 дни кликове според позицията за да извади коефициент оценяващ дали е интересна и атрактивна рекламата. Ако е, я бута нагоре.

Да, ама другият акаунт ми потъваше с реклами на 4,5 позиция. Мацката ме съветваше, че най-лесно е да бутна цената нагоре за 3,4,5 дни и така да принудя системата. Да, ама аз като си помислих малко, то в крайна сметка това е система, тоест алгоритъм. Няма начин да няма начин да не го манипулираш. Welcome to BG! :D
Не вдигнах цената, свалих я, но пък смених текстовете на рекламите с малко по-атрактивни call-to-action и за 2-3 дни нещата се оправиха.

Идеята ми е, че твърде много се вживявате в данни, които системата сама ви дава. Същата тази, която ви прибира парите. Все едно да се доверя на ЕВН, ЧЕЗ и тн. Пробвай по единия начин, пробвай обратното. Да, ще загубиш 3-6 дни, но ще правиш изводи на база резултат, а не някакви коефициенти дето никой не знае как се смятат и дали се смятат както трябва.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Много е дълго, а е много рано да го пиша. Сори ако някъде съм изял букви, но спя още.
Вижте пичове, много се впрягате. Тестове са му майката и ви давам пример:
2 акаунта, реклами на 2 магазина с еднакви продукти. Звъня и питам съпорта следното:
Рекламирам от 2 акаунта, защото от 1 не мога да рекламирам 2 сайта с еднаква тематика. Хващам за сравнение 1 обща дума "кърпи" (думата е друга, давам тази за пример както и парите). Та в акаунт едно ctr 7%, качествен рейтинг 10/10, цена клик 0,08лв - реално, зададени 0,10лв максимамални, усвоени дневно 4лв. Другият акаунт, същата дума, същият качествен рейтинг, цена на клик 0,12лв реални, 0,15лв макс, ctr 3%.

Въпроса беше защо по-евтиният клик е по-ефективен?

След като ми изредиха поне 10 фактора, като 9 от тях не виждаме ние като юзъри завърши с "а, да. Качествения...Няма какво да го гледате"

Какво се окажа? Колкото по-често хората кликат на рекламата докато е на 3то място примерно, толкова по-голям е шанса тя да иде на 2ро за по-малко пари на клик, съответно по тази логика и на 1во. Системата калкулира на база последни 3, 7, а дори 30 дни кликове според позицията за да извади коефициент оценяващ дали е интересна и атрактивна рекламата. Ако е, я бута нагоре.

Да, ама другият акаунт ми потъваше с реклами на 4,5 позиция. Мацката ме съветваше, че най-лесно е да бутна цената нагоре за 3,4,5 дни и така да принудя системата. Да, ама аз като си помислих малко, то в крайна сметка това е система, тоест алгоритъм. Няма начин да няма начин да не го манипулираш. Welcome to BG! :D
Не вдигнах цената, свалих я, но пък смених текстовете на рекламите с малко по-атрактивни call-to-action и за 2-3 дни нещата се оправиха.

Идеята ми е, че твърде много се вживявате в данни, които системата сама ви дава. Същата тази, която ви прибира парите. Все едно да се доверя на ЕВН, ЧЕЗ и тн. Пробвай по единия начин, пробвай обратното. Да, ще загубиш 3-6 дни, но ще правиш изводи на база резултат, а не някакви коефициенти дето никой не знае как се смятат и дали се смятат както трябва.

И аз това казвам :)
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Много е дълго, а е много рано да го пиша. Сори ако някъде съм изял букви, но спя още.
Вижте пичове, много се впрягате. Тестове са му майката и ви давам пример:
2 акаунта, реклами на 2 магазина с еднакви продукти. Звъня и питам съпорта следното:
Рекламирам от 2 акаунта, защото от 1 не мога да рекламирам 2 сайта с еднаква тематика. Хващам за сравнение 1 обща дума "кърпи" (думата е друга, давам тази за пример както и парите). Та в акаунт едно ctr 7%, качествен рейтинг 10/10, цена клик 0,08лв - реално, зададени 0,10лв максимамални, усвоени дневно 4лв. Другият акаунт, същата дума, същият качествен рейтинг, цена на клик 0,12лв реални, 0,15лв макс, ctr 3%.

Въпроса беше защо по-евтиният клик е по-ефективен?

След като ми изредиха поне 10 фактора, като 9 от тях не виждаме ние като юзъри завърши с "а, да. Качествения...Няма какво да го гледате"

Какво се окажа? Колкото по-често хората кликат на рекламата докато е на 3то място примерно, толкова по-голям е шанса тя да иде на 2ро за по-малко пари на клик, съответно по тази логика и на 1во. Системата калкулира на база последни 3, 7, а дори 30 дни кликове според позицията за да извади коефициент оценяващ дали е интересна и атрактивна рекламата. Ако е, я бута нагоре.

Да, ама другият акаунт ми потъваше с реклами на 4,5 позиция. Мацката ме съветваше, че най-лесно е да бутна цената нагоре за 3,4,5 дни и така да принудя системата. Да, ама аз като си помислих малко, то в крайна сметка това е система, тоест алгоритъм. Няма начин да няма начин да не го манипулираш. Welcome to BG! :D
Не вдигнах цената, свалих я, но пък смених текстовете на рекламите с малко по-атрактивни call-to-action и за 2-3 дни нещата се оправиха.

Идеята ми е, че твърде много се вживявате в данни, които системата сама ви дава. Същата тази, която ви прибира парите. Все едно да се доверя на ЕВН, ЧЕЗ и тн. Пробвай по единия начин, пробвай обратното. Да, ще загубиш 3-6 дни, но ще правиш изводи на база резултат, а не някакви коефициенти дето никой не знае как се смятат и дали се смятат както трябва.


Ясно (теста му е майката) просто ми беше интересно, като в keyword tool-а пише че цената е 0.00 и няма пуснати реклами за тази дума, ако му задам максимална цена от 0.04 примерно, дали ще ми се стартира рекламата или не ?
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

И без тест ще ти кажа, че няма да тръгне с такава цена:)
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Момчета, а като дадена ключова дума има конкуренция при рекламодателите Low и google не са посочили никаква цена за клик "-", каква сума да пиша за рекламите.
И ако примерно думата има пак конкуренция при рекламодателите Low, но пък висока цена за клик,но няма никакви реклами пуснати, как да процедирам и пак каква цена за клик мога да напиша най-малко и тези да се съгласят да ми пуснат рекламата :)

Пробва ли да дадеш думите в такива скоби [izrabotka na sait] [изработка на сайт] Преди време това препоръчваха пичките от адуърдс съпорта.
Вариант б... Направи си нов профил после, за да земеш нови 90 лв. и пиши на пичките от съпорта на adwords да ти направят те кампанията.

Какви думи ключови си пуснал, я ги пасни тука да ги разгледаме?

До момента как е статистиката кликове/обаждания? Хвана ли клиент?
 
От: От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Пробва ли да дадеш думите в такива скоби [izrabotka na sait] [изработка на сайт] Преди време това препоръчваха пичките от адуърдс съпорта.
Вариант б... Направи си нов профил после, за да земеш нови 90 лв. и пиши на пичките от съпорта на adwords да ти направят те кампанията.

Какви думи ключови си пуснал, я ги пасни тука да ги разгледаме?

До момента как е статистиката кликове/обаждания? Хвана ли клиент?



Сега след празниците ще пусна една кампания, да видя каква ще е възвръщаемостта от вложените пари.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Здравейте,

Искам да попитам кое би бил по-добър вариант за реклама в Google Adwords:
сама да си направя кампания? или
да поръчам агенция да ми направи кампанията?

Само веднъж съм работила с платформата на Google Adwords и то миналата година по това време и не съм следяла промените след това.
Също ме интересува, ако някой знае, колко взимат агенциите обикновено за управление на Google Adwords кампания?
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Ако имаш време и желание (и ти е интересно поне малко) можеш сама да седнеш и да научиш как да си направиш кампанията.

Ако нямаш време и желание, поръчваш на агенция - тогава трябва да отделиш пари и за нея. Всъщност така е с всичко - сама си правиш сайт или плащаш на някой, сама си поправяш колата или плащаш на някой и т.нат.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Здравейте,

Искам да попитам кое би бил по-добър вариант за реклама в Google Adwords:
сама да си направя кампания? или
да поръчам агенция да ми направи кампанията?

Само веднъж съм работила с платформата на Google Adwords и то миналата година по това време и не съм следяла промените след това.
Също ме интересува, ако някой знае, колко взимат агенциите обикновено за управление на Google Adwords кампания?

Най-евтиното, което съм виждал, е 50 лв.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Здравейте колеги. Темата ми стана интересна и се записвам да я следя и същевременно искам да задам въпрос. Имате ли наблюдения над ефективността от рекламата в Facebook? Има ли смисъл да се дават пари там или да се насочим изцяло към Google?
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Също така в Google Adwords как е по-добре да задавам ръчно цената за клик или да го оставя автоматично? Нов съм в областта и търся коректни съвети.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Съвета е да тестваш. И двете ще ти носят кликове, трафик и харчене на бюджет. Кои кликове са по-полезни вече сам ще разбереш.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Става дума за онлайн магазин. Коя реклама би била по-ефективна според вашите наблюдения? До сега Facebook ми носи само посещения но продажбите не са значителни. Паралелно с това върви и реклама в Google за около 7 лева на ден.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Хм, едва ли някой ще се наеме да ти каже това добре ли е или не. Тия 7 лв за колко клика са, какво става с тези клиенти, следиш ли Аналитикса или друга метрика? Да не е да влизат и излизат, защото тогава и 700лв на ден няма да ти носят продажби. Ако са 50 клика примерно и 25 от тях стоят повече от минута е добре. За какви стоки иде реч. То вече има толкова много магазини, че хората си сърфират и си разглеждат на воля. Дано магазина ти ги задържа.

Свържи си профилите на Аналитикс и Адуърдс. И гледай какво правят цъкналите на рекламата ти.

И Успех. При всички положения е добре да имаш микс от различни канали. Не разчитай на един канал, че ако те сецне лошо.
 
От: Съвет за реклама в Google AdWords?

Ами това е магазина - www.tapicer.bg Средната продължителност на посещенията е около 3 минути и около 6 7 отворени страници. Степента на отпадане е 40% не е ли много според вас ? Това го следя с Аналитикс-а. Да отбележа, че сайта е на около 3 4 месеца и все още е в процес на добавяне на нови артикули и т.н.
 

Горе