Здравейте!
Реших, че искам да пробвам да отворя онлайн магазин.
Имам няколко въпроса и бих се радвал да чуя някое друго мнение.
1. Първо, custom направен сайт или платформи като Wordpress, Wix и подобни?
И двете си имат своите плюсове и минуси, от хората с които говоря ми се струва, че custom е една идея малко по-добре може би, въпреки че там ако стане нещо трябва да се дооправя. Все пак ще се радвам някой да сподели какво мисли.
В wordpress примерно пък ми се струва доста ограничено. (нямам опит, просто това е което съм чул)
В дългосрочен план кое според вас илиза по-скъпо?
2. Втория въпрос е свързан с фирмата за самия магазин.
Обясниха ми, че няма как да имам онлайн магазин и да няма фирма.
До колкото ми е известно обаче до 500лв оборот не съм длъжен да осчетоводявам нищо.
Аз самия няма да имам касов апарат, тъй като еконт и спиди предлагат услугата те да издават бележките (при изпращането на продуктите задължително трябва да има документ за направена транзакция).
От гледа точка на счетоводство, има ли някакъв начин да се смъкнат разходите възможно най-малко поне от началото.
Разбирам, че това е бизнес и има рискове, но все пак съм сигурен, че съветите ви биха били от полза.
Бих бих благодарен и ако ме насочите къде мога да прочета повече.
Поздрави, Любо
Реших, че искам да пробвам да отворя онлайн магазин.
Имам няколко въпроса и бих се радвал да чуя някое друго мнение.
1. Първо, custom направен сайт или платформи като Wordpress, Wix и подобни?
И двете си имат своите плюсове и минуси, от хората с които говоря ми се струва, че custom е една идея малко по-добре може би, въпреки че там ако стане нещо трябва да се дооправя. Все пак ще се радвам някой да сподели какво мисли.
В wordpress примерно пък ми се струва доста ограничено. (нямам опит, просто това е което съм чул)
В дългосрочен план кое според вас илиза по-скъпо?
2. Втория въпрос е свързан с фирмата за самия магазин.
Обясниха ми, че няма как да имам онлайн магазин и да няма фирма.
До колкото ми е известно обаче до 500лв оборот не съм длъжен да осчетоводявам нищо.
Аз самия няма да имам касов апарат, тъй като еконт и спиди предлагат услугата те да издават бележките (при изпращането на продуктите задължително трябва да има документ за направена транзакция).
От гледа точка на счетоводство, има ли някакъв начин да се смъкнат разходите възможно най-малко поне от началото.
Разбирам, че това е бизнес и има рискове, но все пак съм сигурен, че съветите ви биха били от полза.
Бих бих благодарен и ако ме насочите къде мога да прочета повече.
Поздрави, Любо