Създаване на нова рекламна мрежа

От: От: Създаване на нова рекламна мрежа

@zarrini


Здравейте !

Бихте ли споделили, какви трябва да бъдат цените за реклама ( клик / импресия ) според Вас като рекламодател ?

И ако може и издатели да споделят техните очаквания за приходи от подобен тип реклами. Ясно е, че рекламодателите искат евтина и достъпна реклама, а издателите високи приходи от рекламите.

Поздрави,
Ивайло Радев

Еми ако сайта беше мой бих сложил цена 2.50лв. за 1000 импресии ( в момента вашата е 6 лв ) и бих давал на издателите по 1лв. за 1000 импресии а за мен 1.50лв. чиста печалба.

Но това е просто мое мнение , платформата си е ваша и решенията също.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Някакви ограничения за трафика на сайтовете на издателите има ли ? Т.е минимални импресии , които трябва да прави сайта за да бъде одобрен.
 
От: От: Създаване на нова рекламна мрежа

@zarrini


Здравейте !

Бихте ли споделили, какви трябва да бъдат цените за реклама ( клик / импресия ) според Вас като рекламодател ?

И ако може и издатели да споделят техните очаквания за приходи от подобен тип реклами. Ясно е, че рекламодателите искат евтина и достъпна реклама, а издателите високи приходи от рекламите.

Поздрави,
Ивайло Радев
Не бих се ангажирал с цитиране на точни цифри. Предлагате добри цени за издатели, но те реално не ги получават. В момента един ресурс се пропилява. Сайтове с н-брой уникални потребители чакат, Вие като инвеститори искате да печелите, но реклами няма! Цените ви за рекламодатели са близки до тези, които предлагат най големите медии за директна реклама.
На Ваше място бих направил някакви промоции, стартираши пакети, или нещо от този род, само и само нещата да се движат. За печалба първите месеци нямаше да мисля. Дано съм бил полезен!
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Подкрепям последните мнения. В момента издателите са много повече, отколкото рекламодателите и трябва да се мисли в тази посока.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Здравейте !

При проведените няколко разговора с потенциални рекламодатели и коментарите на потребителите в тази тема стигнах до заключение, че трябва да се направят някои промени.

1. Цената на реклама да се редуцира, което няма да се хареса на някои издатели или уеб сайтовете да се разделят на групи и цената на реклама да се определя според групата.
2. Ще бъде добавена опция генериране на контактна страница за рекламодатели, които нямат собствена уеб страница. Така на мястото на URL адреса, ще се показва бутон, който ще пренасочва потребителите в контактната страница при клик.
3. Показване на реклама по ключови думи.

Поздрави,
Ивайло Радев
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

При проведените няколко разговора с потенциални рекламодатели и коментарите на потребителите в тази тема стигнах до заключение, че трябва да се направят някои промени.

1. Цената на реклама да се редуцира, което няма да се хареса на някои издатели или уеб сайтовете да се разделят на групи и цената на реклама да се определя според групата.
2. Ще бъде добавена опция генериране на контактна страница за рекламодатели, които нямат собствена уеб страница. Така на мястото на URL адреса, ще се показва бутон, който ще пренасочва потребителите в контактната страница при клик.
3. Показване на реклама по ключови думи.

LiOL, че то тези неща се правят още в началото, преди да е пусната рекламната мрежа, ти чак сега ги правиш! Явно пускаш продукт, без да си подготвен и без да знаеш какво трябва да включва този продукт.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

LiOL, че то тези неща се правят още в началото, преди да е пусната рекламната мрежа, ти чак сега ги правиш! Явно пускаш продукт, без да си подготвен и без да знаеш какво трябва да включва този продукт.


Не бъди толкова критичен, важното е, че ги прави. Развива продукта, не го е оставил така. До колкото чета непрекъстаното има различни промени, което означава, че продукта се развива. Което е хубаво. :)
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Не бъди толкова критичен, важното е, че ги прави. Развива продукта, не го е оставил така. До колкото чета непрекъстаното има различни промени, което означава, че продукта се развива. Което е хубаво. :)

Да, заслужава поздрави за това, че се грижи и развива продукта. Обаче пък и не може да си затваряме очите за обратното: че е пуснал на пазара един несъвършен продукт, продукт, който не съдържа основни опции в себе си.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Аз съм им сложил кода в моя сайт като издател и седи близо 15 дни там.
За този период само за няколко часа се въртеше тяхна реклама и генерира печалба 0.20лв. , след това я спряха и повече реклама не съм видял ,както и печалба !
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Аз съм им сложил кода в моя сайт като издател и седи близо 15 дни там.
За този период само за няколко часа се въртеше тяхна реклама и генерира печалба 0.20лв. , след това я спряха и повече реклама не съм видял ,както и печалба !

Най-вероятно нямат рекламодатели, трудно е да пуснеш реклама в нова рекламна мрежа от този ранг, пък вече като е пусната има куп сайтове на опашката за нея...Сложна работа.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Пробвах да сложа кода на един от моите сайтове, за около седмица има натрупани 1,60 лева от почти 600 импресии. Сайта прави по 7-8к импресии на ден. Явно рекламодателите са наистина малко.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Колега има проблем с плащанията чрез ePay, когато достигна формата за плащане изписва 0.00 лв и не мога да продължа с плащането.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

@Amigo0o

Колега има проблем с плащанията чрез ePay, когато достигна формата за плащане изписва 0.00 лв и не мога да продължа с плащането.

Здравейте !

Избирате начин на захранване примерно ePay и въвеждате желаната от Вас сума. След избиране на опцията "Зареди баланс" ще се зареди страница с форма на ePay.bg с Вашата сума и потребителски код. Избирате опцията "Плащане online" и ще бъдете пренасочен към системата на ePay.bg, за да завършите операцията.

-------------------------------------------------------------------

Цените за реклама в системата са редуцирани.

Цената на клик/импресия за реклама се определя според категорията, в която попада Вашата реклама. Цената за клик/импресия ще се определя според няколко фактора, като главните фактори ще са броя на реклами в една категория и издателите в системата. В момента се работи върху опцията за избор на ключови думи.

Поздрави,
Ивайло Радев
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Знам как се правят плащанията, просто имате някаква грешка в кода от ePay, след натискане на бутона Плащане online и след пренасочване в еPay, веднага след входа в системата им полето "Сума на превода" става 0,00 лв. аз това поле не мога да го редактирам, заключено е и фактически системата дава грешка че не мога да заплатя 0.00 лв.
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

@Amigo0o

Знам как се правят плащанията, просто имате някаква грешка в кода от ePay, след натискане на бутона Плащане online и след пренасочване в еPay, веднага след входа в системата им полето "Сума на превода" става 0,00 лв. аз това поле не мога да го редактирам, заключено е и фактически системата дава грешка че не мога да заплатя 0.00 лв.

Здравейте !

Явно проблемът е идвал от запетаята в сумата, можете да пробвате отново.

Поздрави,
Ивайло Радев
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

Аз искам да попитам, конкретно на този сайт gaming-bg.eu какво не му харесахте, че вече седмица не се одобрява като издателски сайт. Не че ми е тумнало, не вярвам да валят милиони, просто ми е интересно какви са критериите и защо не получавам одобрение ?
 
От: Създаване на нова рекламна мрежа

В момента се разработва новата система, в която ще бъдат добавени и нови функции за рекламодатели и издатели.

Част от новите функции за рекламодатели :

- създаване на рекламна кампания ( група от реклами ).
- създаване на реклами, чрез импорт на данни чрез xml.
- избор на издател според сумата на клик/импресия, която желаете да отделите.
- гео макроси в рекламите. Пример : Промоция на килими в {CITY} -> Ако даден потребител е от гр. Варна, то текста на рекламата ще се промени на : Промоция на килими в гр. Варна
- по-детайлни статистики.

Част от новите функции за издатели :

- издател сам ще определя минималната цена за клик/импресия.
- блокиране на реклами и/или рекламни кампании.
- по-детайлни статистики.

Поздрави,
Ивайло Радев
 

Горе