Отварям си пощата преди малко и гледам това:
Hello,
After a thorough check,we detected irregular activity on your account.
For your protection, we limit it to your data account.
Please download the attached document and fill out this form.
IMPORTANT: If you ignore this mail your account is locked.
NOTE: All fields are mandatory.
Because we continuously improve our systems, please
pay attention to our messages about your account.
Thank you PayPal.
Regards
Team of PayPal
Help Center | Security Center
Please do not reply to this e-mail. Emails to this address are not read by us. To speak with a member of our customer service, log into your PayPal account and click below on "Contact".
Copyright © 2014 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Sitz: 22-24 Boulevard Royal, L-24
+ един прикачен файл, който следва да отворя. Огледах си останалите имейли и видях, че адресът, от който традиционно получавам, е различен от този.
Ако не бъркам, имаше и едно задължително положение, при което Пейпал се обръщат поименно към клиентите си.
Проверих си сметката, не е блокирана (все още).
Някой с подобни съобщения?
Hello,
After a thorough check,we detected irregular activity on your account.
For your protection, we limit it to your data account.
Please download the attached document and fill out this form.
IMPORTANT: If you ignore this mail your account is locked.
NOTE: All fields are mandatory.
Because we continuously improve our systems, please
pay attention to our messages about your account.
Thank you PayPal.
Regards
Team of PayPal
Help Center | Security Center
Please do not reply to this e-mail. Emails to this address are not read by us. To speak with a member of our customer service, log into your PayPal account and click below on "Contact".
Copyright © 2014 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Sitz: 22-24 Boulevard Royal, L-24
+ един прикачен файл, който следва да отворя. Огледах си останалите имейли и видях, че адресът, от който традиционно получавам, е различен от този.
Ако не бъркам, имаше и едно задължително положение, при което Пейпал се обръщат поименно към клиентите си.
Проверих си сметката, не е блокирана (все още).
Някой с подобни съобщения?