Проблемът е следният. Въпросната сума, както споменах, е малка (поради компромис заради бранда на Fancy) и фиксирана (т.е. колкото повече ваучера се "грабнат", толкова по-малко се пада на ваучер). Афилиейт системата няма как да изчисли афилиейт приход, при положение че не е ясно колко е на ваучер, и при положение че "цената" е нула лева. Затова решението беше офертата да не участва в афилиейт програмата. Вие какво бихте направили на наше място?
Малко е дразнещо, че хората предпочитат да си мислят, че всички се опитват да ги прецакат, защото така е по-лесно.
Ами ако тази оферта накара доста потребители, които влязат в сайта през афилиейт реклама на друга оферта, да се регистрират и да си вземат безплатно ваучерче, а после в резултат на това след седмица, получавайки дневния e-mail абонамент, влязат от него и си купят реален ваучер. Това ще генерира афилиейт приход! Aфилиейт партньорите ни, които ни рекламират от по-дълго време, могат да видят в статистиките си, че не малка част от прихода влиза пасивно!
Това всъщност е втората такава оферта за година и девет месеца. Ето това беше първата:
http://grabo.bg/sofia/optichen-internet-do-100-mbps-bezplatno-za-5-mesetza-034zkw
Сетих се за друг случай. Преди време провеждахме засилени експерименти с банери, които не рекламират конкретни оферти, а привличат интереса на потребителите с идеята да се запишат за e-mail абонамент. Тогава пак се почна афилиейт партньорите да се оплакват как едва ли не сме се опитвали да ги заобиколим. А резултатът от експеримента беше, че записалите се тогава, към днешна дата генерират пасивен приход...
И един въпрос конкретно до kuzmanin:
Ако сайт, който рекламираш на афилиейт принцип, например постави рекламен банер към друг сайт, ти претендираш ли за проценти от прихода от този банер??