Тестова поръчка - Малко помощ :)

sixking

Well-Known Member
Здравейте.
Рядко моля за помощ, но и такива дни има.

Това за което ви търся е, да направите една тестова поръчка в моя магазин за бижута - Ей тоя тука тей.
Пробвах с няколко човека, при някой от тях не се финализира поръчката, при други всичко е наред. Да не кажете, че не съм пробвал - пробвах, различни са им адресите, компютрите, абе не седят един до друг :D
Причината е, че просто им казах да направят една тестова поръчка, понеже при 5000 посетители за една седмица, една поръчка, едно запитване няма и просто искам да проверя дали нещо в мен не е проблема.

За да е по-лесно и полезно за вас, да го направим така:
Направете една тестова поръчка -> за име напишете никнейма си тук -> после, ще ви оставя един положителен коментар тук, нали, да не е за без нищо ;)

Благодаря предварително.
 
Да ти подаря ли една група във фейса с 324 човека от стария ми сайт с който вече не се занимавам. Само ще я преименуваш и ще изтриеш квото има
 
Хората са истински и доста от тях са купували от сайта. 2012 за последно нещо е поствано
 
При мен нямаше проблем, малко бавно врътка но е доволно.
amiiiiii.jpg
 
На всеки коментирал съм пуснал трейд ;)
И при мен всичко е точно, да видим, колко още хора, ще ударят по едно рамо и дали има проблем или не.
 
И аз сега поръчах. Нямаше проблем, веднага получих мейл за потвърждение. Всичко изглежда ОК!
 
Всички са си получили бонуса.
Ще помоля за следното:

Ако някой отново направи поръчка, би ли споделил дали е от телефон или компютър и от кои браузър е. Просто се опитвам да елиминирам всички заподозрени.
 
Колега, дано не те отчая, но ще споделя в твоя полза напълно добронамерено.
Не търси проблема в системата-тя работи коректно.
По скоро се замисли защо разглеждат а не купуват тия твои 5000 посетители за една седмица,
Ти би ли си купил продукт от сайт в който няма никаква информация за собственика.
Няма адрес, няма телефон, няма име на фирма. Нищо от тия важни неща гарантиращи правата на интернет потребителя липсват.
Да не говорим за GDPR (Общ регламент относно защитата на данните) - също липсва, а дава сигурност на клиентите.
Ако аз си купя нещо от този магазин и то даде дефект или просто искам да го върна в законово установения 14 дневен срок/а ти си посочил 7 дни/ на кого да го върна.
Да се обадя на посочения в сайта тел: 0980000 или на +359000000
Несериозно е това
Замисли се над това, изчисти тия неща с легитимността и тогава се надявай на реални поръчки.
5000 посетители за една седмица е много добра посещаемост и ако всичко е коректно/добри и актуални цени, добро продуктово описание, качествени снимки, легитимност на сайта/ би трябвало да се случват нещата.
 
Здравей, поръчка 427, телефон, Safari! Щом е нов магазина ще си позволя да коментирам няколко неща, които ми направиха вЧепатление докато направя поръчката. Другаде не съм разцъквал.
1. Защо си го направил когато си поръчаш даден артикул и го поставиш в кошницата, страницата да си остава на същия продукт. Ако можеш направи го да прехвърля някъде другаде, мисля че при теб не е необходимо да остава на същия продукт. Това, което си направил е по- удачно да се прави при продукти с разновидности и евентуално поръчване на няколко различни разновидности на един продукт.
2. Изследвал ли си как реагират клиентите на cross и up sell директно в количката? Това ми е интересно да видя ако имаш някаква статистика от някъде или ти ако си правил някакви опити.
3. Помисли за по- бърза поръчка, примерно само телефон и име. Има хора, които не желаят да си дават мейла.
Това са само лични размишления и интереси, моля да не ги приемате директно!
 
Последно редактирано:
Колега, дано не те отчая, но ще споделя в твоя полза напълно добронамерено.
Не търси проблема в системата-тя работи коректно.
По скоро се замисли защо разглеждат а не купуват тия твои 5000 посетители за една седмица,
Ти би ли си купил продукт от сайт в който няма никаква информация за собственика.
Няма адрес, няма телефон, няма име на фирма. Нищо от тия важни неща гарантиращи правата на интернет потребителя липсват.
Да не говорим за GDPR (Общ регламент относно защитата на данните) - също липсва, а дава сигурност на клиентите.
Ако аз си купя нещо от този магазин и то даде дефект или просто искам да го върна в законово установения 14 дневен срок/а ти си посочил 7 дни/ на кого да го върна.
Да се обадя на посочения в сайта тел: 0980000 или на +359000000
Несериозно е това
Замисли се над това, изчисти тия неща с легитимността и тогава се надявай на реални поръчки.
5000 посетители за една седмица е много добра посещаемост и ако всичко е коректно/добри и актуални цени, добро продуктово описание, качествени снимки, легитимност на сайта/ би трябвало да се случват нещата.


Да се отчаям ли? Че ти знаеш ли от кога го чакам този коментар? Очаквах по-рано да е, но по-добре късно от колкото никога.
Сега, на мен ми е ясно, че магазина ми не е готов на 100%, имам пропуски тук и там, първи сериозен магазин ми е, сега нагазвам в тези води.
Това за собственика - добре че ме подсети. Тотално бях забравил за него! Но, дори да е в това проблема ми, колко хора смяташ, са минали наистина да го видят? Колко хора са се зачели, че имат право в 7 дневен срок (това дори аз го знам, че е 14, що съм писал 7.......).
GDPR - оффф, все не мога да смогна да му обърна внимание, то ще влезе в сила аз докато се натуткам :D
Благодаря за коментара де, не знам кога щях да го видя. Тези дни, ще се постарая да се оправи ;)

Здравей, поръчка 427, телефон, Safari! Щом е нов магазина ще си позволя да коментирам няколко неща, които ми направиха вЧепатление докато направя поръчката. Другаде не съм разцъквал.
1. Защо си го направил когато си поръчаш даден артикул и го поставиш в кошницата, страницата да си остава на същия продукт. Ако можеш направи го да прехвърля някъде другаде, мисля че при теб не е необходимо да остава на същия продукт. Това, което си направил е по- удачно да се прави при продукти с разновидности и евентуално поръчване на няколко различни разновидности на един продукт.
2. Изследвал ли си как реагират клиентите на cross и up sell директно в количката? Това ми е интересно да видя ако имаш някаква статистика от някъде или ти ако си правил някакви опити.
3. Помисли за по- бърза поръчка, примерно само телефон и име. Има хора, които не желаят да си дават мейла.
Това са само лични размишления и интереси, моля да не ги приемате директно!

Ма коментирайте, аз никой не съм го спрял да прави това :D чакам да чуя, чакааам :D

1. Никога не се бях замислял за това! По реда на логиката го бях сложил, ако искат да си купят нещо друго, но и в твоето мнение има смисъл. Ще взема да го сменя, да видим дали нещо няма да се промени.
2. Признавам, тая точка дори не я разбрах!
3. Мислил съм, проблема е, че плъгинчето ми излиза малко скъпичко, чакам от някъде да падне някой излишен лев.
 
2. Признавам, тая точка дори не я разбрах!
Имаш подсещащи, допълнителни продукти, които клиент може да добави към покупката си когато е в количката. Но явно самата количка си е такава.
 
Колега, дано не те отчая, но ще споделя в твоя полза напълно добронамерено.
Не търси проблема в системата-тя работи коректно.
По скоро се замисли защо разглеждат а не купуват тия твои 5000 посетители за една седмица,
Ти би ли си купил продукт от сайт в който няма никаква информация за собственика.
Няма адрес, няма телефон, няма име на фирма. Нищо от тия важни неща гарантиращи правата на интернет потребителя липсват.
Да не говорим за GDPR (Общ регламент относно защитата на данните) - също липсва, а дава сигурност на клиентите.
Ако аз си купя нещо от този магазин и то даде дефект или просто искам да го върна в законово установения 14 дневен срок/а ти си посочил 7 дни/ на кого да го върна.
Да се обадя на посочения в сайта тел: 0980000 или на +359000000
Несериозно е това
Замисли се над това, изчисти тия неща с легитимността и тогава се надявай на реални поръчки.
5000 посетители за една седмица е много добра посещаемост и ако всичко е коректно/добри и актуални цени, добро продуктово описание, качествени снимки, легитимност на сайта/ би трябвало да се случват нещата.

Тези неща са си проблем, но преди това има по-сериозни работи за оправяне. Да бъдем честни, повечето грам не ги интересува дали има някоя фирма зад сайта и дали всичко е легално, това ги интересува чак като се наиграят и опарят, преди това гледат основно продукта и цената.
Та първо ти трябва добро лого и по-завъртян дизайн - това пряко рефлектира върху цените. Второ ти трябват добри снимки, сега не стават. Трето ти трябват добри цени - високи са, още повече съобразно дизайна. Много хора си мислят, че визията на магазина няма значение, а това са пълни глупости - един и същ продукт може в единия сайт да струва 5 лв., а в другия 10 лв. и хората да вземат от по-скъпият. Защо? Ами, защото сайта изглежда по-добре, вдъхва доверие - има хубаво лого, повече информация - снимки и т.н. А реално продуктите са напълно еднакви в складовете на 2-та магазина, но хората няма как да знаят в действителност как изглежда - ти трябва да им го представиш по най-добрият и уникален начин, така че да го поискат!!!
 
Само искам да ти кажа, приятелю, че трябва да оправиш ама наистина много неща по магазина. Започваме с началната страница, където, от която и гледна точка да погледнеш, трябва да сложиш описателен текст за магазина, както и модули - Нови продукти, Най-продавани, Най-харесвани, Промо продукти (напълно задължително). Може да направиш и графични банери към категории, също вариант за хоум.

Този поп-ъп е абсолютно неподходящ да излиза 2 секунди след влизането. Аз още не съм влязъл, а вече някакви прозорци изскачат - Гугъл няма да те хареса с това (да не говорим за всичко останало). Направи го на 10-20 секунди и опитай да ги задържаш абсолютен минимум толкова време. Woocommerce позволява безкрайно много опции, а не си ползвал и 1/10000 от наличните дори безплатни.

За доверието от страна на клиентите вече колегите са писали, но трябва мноого работа. Ако желаеш, драсни на ЛС, мога да ти помогна с доста неща.

Поздрави :)
 

Горе