Траааааааафик!!!

apostol

New Member
ТРАФИК, ТРАФИК, ТРАФИК!

Всеки собственик на комерсиален сайт мечтае денем и нощем само за едно: за повече трафик към неговия сайт. Но… Малцина са тези, които знаят как да постигнат тази така примамлива цел.

Въпросът за трафика е от първостепенно значение, защото на всички е повече от ясно, че без трафик няма бизнес, няма купувачи и покупки. Затова в тази си статия ще ви разкрия няколко много ефикасни похвата за увеличаване на трафика към вашия комерсиален сайт. Аз знам какво говоря, защото и към трите ми сайта има значителен месечен трафик. Всеки може да провери това…

Най- напред искам да ви кажа как НЯМА да привлечете посетители към сайта си. Ще разгледам един метод, който отдавна е изгубил своето очарование, а някои експерти по Интернет маркетинг го смятат дори за контрапродуктивен.
Става дума, разбира са, за добрия стар банер. С течение на времето той не само че изгуби привлекателната си сила, ами се превърна в едно “безполезно изкопаемо”. Най- актуалните изследвания сочат, че от сто посетители на даден сайт само един щраква върху банера, разположен в сайта.

Това идва да рече, че вие не бива в никакъв случай да хвърляте пари на вятъра и да плащате за банери. Още повече, че някои портални сайтове изискват за тази напълно безполезна услуга луди пари.

Сходни неща могат да бъдат казани и за един “братовчед” на банера- прочутия поп- ъп. И той не привлича вече клиенти. Напротив- дразни ги, а има вече и програми, които го блокират и елиминират напълно.

Затова бе измислен така нареченият Hover Ad. Тази шмекерия прилича на поп- ъп, но не се появява веднага след като влезете в даден сайт, а след няколко секунди. Посетете моя сайт и веднага ще разберете, за какво иде реч.

Затова помнете: наумите ли си да ползвате поп- ъп, потърсете специалист, който може да го подмени с Hover Ad. Ако не намерите такъв, а това е крайно вероятно, обърнете се към мен. Аз ще ви насоча към подходящите хора. Аз мога да направя всъщност всичко за вас.
Нека сега да разгледаме няколко метода, които със сигурност ще насочат огромен трафик към сайта ви.

Водещи американски експерти заговориха напоследък за така наречения вирусен маркетинг. Това словосъчетание звучи страшничко и сигурно кара мнозина от вас да настръхват. Бързам да ви уверя обаче, че няма нищо страшно или опасно. Става дума за рекламни похвати, които един път използвани, започват да се разпространяват с бързината на вируси и да рекламират вашия сайт.

Има в най- общи линии три такива метода. Единият е добрата стара устна препоръка, която е и си остава най- добрият метод за рекламиране на стоки и услуги. На нея няма да се спирам по съвсем очевидни причини- аз се занимавам с Интернет маркетинг и именно поради това ще ви запозная с онези два метода, които можете да прилагате с голям успех в Мрежата. Не само че можете, а и трябва да ги прилагате!

Ако си направите труда и посетите моите сайтове вие ще забележите, че аз предлагам навсякъде безплатна електронна книга, която веднага можете да снемете директно от сайта.
След като я снемете и отворите, ще откриете един мой призив, който ви моли да препратите книжката на близки и познати. Те пък от своя страна ще я препратят на свои близки и познати и така нататък…
Разбирате ли сега защо този похват се нарича “вирусен маркетинг”?… Мисля, че повечето от вас го разбират.

Друг един много ефектен и ефикасен метод е така нареченият “постинг”. Казано другояче, участието ви в различни форуми, има също така ефекта на вирусния маркетинг. Защото статиите, бележките и мненията, които публикувате във форумите, остават за дълго време в тях. Мнозина участници във форумите ги четат и ги препоръчват на техни познати, близки и роднини.

За умните читатели ще го кажа и по друг начин: участието във форумите завърта механизма на вирусния маркетинг…
Не искам да крия, че има още един метод, който никак, ама никак не е популярен у нас. Той не е и лесен. Става дума за тематично насочени статии, които предоставяте на електронни издания за безвъзмездна публикация. Вие не правите всичко това заради черните очи на собствениците, разбира се. Безплатни закуски има само в капаните за мишки… Във всяка отделна статия вие поставяте, естествено, линк към вашия сайт.

Бихте могли да се споразумеете със собствениците на електронни издания. Можете да им предоставите правата над вашите статии. Така те ще могат да ги предават за публикация в други издания, но при едно условие- да запазят линковете към вашия сайт в тях. Както вече отбелязах, тази практика не е никак популярна в България, но нищо не ви пречи да опитате. Защо не?… Нали за проба пари се не дават?…
Аз ви пожелавам успех!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 
Съгласен. Забелявал съм че банерите конвертират повече, когато представляват готина флаш анимация с ротираши се фрази - преимуществата от даденият продукт или услуга. Или силен слоган, като "ни сме лидери в областта". А поп-ите могат да докарат инфоркт при внезапното им включване, не са добра идея за промотиране, освен ако не сте опимист. В повечето случай посетителите ги затварят без да видят какво има на тях, просто защото са се издразнили на това.

Todor, да и аз съм много по-навит да имам 100 таргетирани посещения отколкото 1000 бълк посещения. Човека търси Бизнес Възможност, а ти му предлагаш хапчета за уголемячане на бюста, определено няма да му свърши работа, освен ако под Бизнес Възможност е имал предвид да стане порно звезда - тогава може и да върже.
 
Спор няма!

Спор няма- трафикът трябва да е таргетиран. Идзобщо, правилото е просто: позиционирай, фокусирай, таргетирай!
За банерите- използвал съм ги- полза никаква. Умряла работа са те. Гледам, че и флаш банерите не вършат работа. Наскоро четох, че единствената все още жива форма е така нареченият "текстови банер". При него един добър, смислен и кратък комерсиален текст се появява отдясно и започва да "тече" наляво. Водещи експерти твърдят, че този банер дава чудесни резултати. Не знам, но някой би могъл да опита, па сетне да ни "светне".

Апостол Апостолов
 
ДА и аз съм чувал че текстовите банери са с по-добро CTR, а и отделно че са сходни с дизайна на повечето сайтове. Което е наистина привлекателно за посетителите. Не ги затормозява тежкият флаш, докато могат да получат повече инфо какво ги чака на сайта след кликване на банера. Обикновенно тези банери са с син текст, и на места подсилени с червен. Наистина е изумителни какво могат да направят тези банери за трафика ти.
 

Горе