Здравей,
@iwctd и добре си ни дошъл във форума. Супер много се радвам да чета такива постове и радост се включвам. Ако си от населеното място, в което има слаба конкуренция, но в същото време си има търсене, то стъпка първа е ясна - лазиш локал пазара. Преди това, за да имаш постоянна и връщаща се клиентска маса, важно е да имаш някакъв бранд, който да изградиш и хората да правят веднага асоциация с теб, ставайки думи за такива услуги на местна почва, а кой знае - в последствие в по-голям мащаб.
Добре направен и оптимизиран сайт. Добре разписани услуги на него, цени, екип, описа на техниката и превоза, с който работите, доволни клиенти, и всичко нужно, като го отвори човек, веднага да избере вас, в първите няколко изречения. Хубаво и запомнящо се лого, с корпоративни цветове. Не знам дали си го направил, но съм длъжен да го споделя и аз, като човек, който постоянно гледа такива неща.
След добре изградени дигитални активи, включвам и фейсбук, инстаграм, а ако имаш желание - ютюб. Почваш смело да се налагаш. Публикуване в местни сайтове, които стигнат до локалния пазар, някоя друга рекламна статия не би била никак излишна, дори и да информационна, няма лошо, все ще заключиш накрая с фирмата си. Виж кои са фейсбук страниците и групите, които местните следят, говори с админите и гледай да пуснеш и там нещо за себе си, промоция, или просто някакъв анонс за себе си.
Колегите вече споменаха и други доста добре вариант: Google Ads, за локалния пазар, същото може и за Facebook. Но такива неща май повече се търсят в Google при търсене. Обиколи фирмите, с които би могъл да си партнираш, вкарай им предложение, което да не може да откажат. Форуми, сайтове на местно ниво. И като захапе, задължително си направи проучване кой канал да ползваш повече и къде да налееш повече бюджети, като си прецениш добре съотношението вложени пари/спечелени клиенти. Дори скоро ще можеш да сметнеш и на всеки канал каква сума води един клиент, но това с времето. Разбира се, говорим за средни стойности, но са доста добър ориентир.