Масово рекламите във Facebook са свързани с игри, в които може да спечелиш награда. Респективно, хората разглеждат повече страници, с цел избор на евентуален подарък и това стимулира по-големия престой.
Първо - изобщо нямаш представа по какъв начин работи Analytics в отчитането на потребителското поведение и пресмятането на времето на престой. Disclaimer - прочети някой и друг патент, колкото и да се заядеш за тази точка, няма да смилам 500 страници информация специално заради теб.
Второ - 4 минути никак не са малко.
Трето - да прекараш 4 минути в сайт и да свършиш това, за което си влязъл (в случая покупка) като че ли е по-добре от това да влезеш и 20 минути да не можеш да се ориентираш в някоя отвратителна структура пълна с мигащи надписи и изскачащи поп-ъпи.