Трафик и Монетизация - Как го правите?

Масово рекламите във Facebook са свързани с игри, в които може да спечелиш награда. Респективно, хората разглеждат повече страници, с цел избор на евентуален подарък и това стимулира по-големия престой.



Първо - изобщо нямаш представа по какъв начин работи Analytics в отчитането на потребителското поведение и пресмятането на времето на престой. Disclaimer - прочети някой и друг патент, колкото и да се заядеш за тази точка, няма да смилам 500 страници информация специално заради теб.

Второ - 4 минути никак не са малко.

Трето - да прекараш 4 минути в сайт и да свършиш това, за което си влязъл (в случая покупка) като че ли е по-добре от това да влезеш и 20 минути да не можеш да се ориентираш в някоя отвратителна структура пълна с мигащи надписи и изскачащи поп-ъпи.
Нещо се обърка, аз говорех за сайта на Пенкофф.
 
Нещо се обърка, аз говорех за сайта на Пенкофф.

Обърках се, тъй като дискутираме снимката. Сори. :)

По принцип иначе и по мои наблюдения, като цяло social трафика се характеризира с по-кратък престой. Най-просто - когато обедната почивка свърши или бие звънеца, затваряш фейсбука.
 

Горе