Тънкости при фейсбук таргетинг

Това не е точно така. Може да се таргетират хора, харесали H&M само, ако съответния човек е админ на страницата на H&M. В противен случай Facebook щеше да бъде осъден от хиляди бизнеси по света. :) Въвеждайки H&M като таргетиране по интереси означава, че евентуално някаква част от таргета може и да се харесала страницата на H&M, но не се знае нито дали е официалната страница, нито нищо.

Така е, примера с H&M се пропуква, защото е прекалено популярна марка и има много страници свързани с H&M. Но ако искаш да таргнетш някоя група и името и е малко по-конкретно и не се повтаря, а групата е достатъчно голяма за да я хване Audience манагера, няма да имаш никакви проблеми, никой няма да съди фейсбук, както не ги съдят че предоставят информация за локацията и доходите на хората. Те не ти предоставят информацията кои точно са тия хора, просто те си знаят и ти ги таргетват.

Другите неща са така, макар е за динамичните реклами ти трябва доста голям трафик през сайта, иначе са много скъпи.
 
Нещо се случва, продажбите ми последните 4 дни паднаха рязко. Има разминаване между числата на кликовете във фейсбук и гугъл аналитикс. Макар че посещенията ми според аналитикса са същите като преди, но хората не купуват като преди. Много странно. Същевременно цените ми се вдигнаха за реклама.
 
Нещо се случва, продажбите ми последните 4 дни паднаха рязко. Има разминаване между числата на кликовете във фейсбук и гугъл аналитикс. Макар че посещенията ми според аналитикса са същите като преди, но хората не купуват като преди. Много странно. Същевременно цените ми се вдигнаха за реклама.
Последните 4-5 реклами който пуснах са направо потресаващи... последната реклама (вчера) , само пробно пуснах отново... 5$ за 9 клика. Нереални цени за БГ пазара.
 
Имам чувството, че правят някакви шмекерии. За тая цена на клик дето ми дава трябва да имам към 1200 посещения на сайтовете, пък те са на половина според GA. Не мога още да разбера, какво се случва. Тъкмо почнах да таргетирам по интереси и стана зле, но май не е от това. Друг вариант е просто да е слаб месец, ама чак пък толкова. Или пък да не се пращат реални хора в сайта, знам ли... Вече няколко дни съм си направо на минус аз, не мога да избия парите за рекламата. Мисля да я спирам и да видя какво ще стане. Буквално положението е такова, че продавам колкото без реклама. Същевременно им давам по 70-80 лева на ден на тия гадове.
 
Ами не знам, и при мен отчетите не са реални, пиксела сам си добавя кликове, покупки, ад то карт и тн. Отчита ми 10 покупки за реални 4, а Conversion Value-то също е супер странно, имам на един ад сет Conversion Value 186$ от една покупка, а нямам артикул точно с тази цена. Какво смята и как смята не знам, но аз съм доста назад тези дни от рекламата.
 
Това означава, че толкова ти е струвал този клиент и няма отношение към цената на продукта.
Платил си 186 за него, за да купи нещо.
Ако си настроил простичко рекламата. Иначе, ако си задълбочил, там тълкуването е друго.
 
Не, фейсбук дава като метрика с това име Conversion Value е просто сбора от стойността на всичките ти продажби.
 
Тези дни навсякъде ревът, че цените и рекламите са полудели някой мастерчета в момента дори коригират че получават $15 за 1к импресии(Европа или САЩ) и това им е минимума, та сами си направете сметката, аз поне 1-2 седмици мисля да пасувам докато видя за какво иде реч преди пак да почна тестовете.
 

Горе