Министерството на земеделието и храните (МЗХ) търси кой да „подобри“ създадените вече страница на Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) във Facebook и профил в социалната мрежа Twitter чрез обявена обществена поръчка на стойност 50 хил. лв. Според условията на публичната покана услугата включва и ежедневното поддържане и обновяване на страниците на ПРСР за срок от една година, стана ясно от проверка на Investor.bg в интернет сайта на Агенцията за обществени поръчки (АОП).
Според описанието на новата обществена поръчка изпълнителят трябва да подобри и доразработи вече създадената страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter. Той трябва да обезпечи поддържането на двете интернет страници на ПРСР в социалните мрежи. Освен това трябва да предложи и осъществи инициативи за двата профила, както и да популяризира събития по програмата.
На бъдещия спечелил поръчката ще му се възложи и нелеката задача да увеличи потребителите в страницата на ПРСР до минимум 7500. В момента броят на "харесващите" страницата на програмата във Facebook е 2 144. В тази връзка спечелилият обществената поръчка трябва да се заеме и с кореспонденцията с „последователите“ на програмата в социалните мрежи.
Изискванията на МЗХ към кандидатите са те да имат поне един подобен договор за последните три години. Оборотът за последните три години (2009 – 2011 година) трябва да бъде не по-малко от 150 хил. лева и той трябва да може да бъде доказан към датата на подаване на оферта и документи за участие в процедурата.
Крайният срок за внасяне на ценовите и технически предложения е 17 часа на 18 февруари (едва 10 дни след официалното обявяване на поръчката в сайта на АОП).
Припомняме, че земеделското министерство не за първи път обявява обществена процедура за избор на външен сътрудник, който да се занимава с развитието на онлайн присъствието на Програмата за развитие на селските райони.
През 2012 г. МЗХ пусна други две публични покани, всяка една с индикативна стойност 100 хил. лв. във връзка с Facebook и Twitter акаунтите на ПРСР. По този начин, за по-малко от една година, ресорното министерство на земеделието е дало старт на общо три обществени поръчки с обща индикативна стойност 250 хил. лв. във връзка със създаването на 2 акаунта на ПРСР в 2 социални мрежи, поддръжането им, съвместно с мониторинг и контрол на развитието им в онлайн средите.
Според описанието на новата обществена поръчка изпълнителят трябва да подобри и доразработи вече създадената страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter. Той трябва да обезпечи поддържането на двете интернет страници на ПРСР в социалните мрежи. Освен това трябва да предложи и осъществи инициативи за двата профила, както и да популяризира събития по програмата.
На бъдещия спечелил поръчката ще му се възложи и нелеката задача да увеличи потребителите в страницата на ПРСР до минимум 7500. В момента броят на "харесващите" страницата на програмата във Facebook е 2 144. В тази връзка спечелилият обществената поръчка трябва да се заеме и с кореспонденцията с „последователите“ на програмата в социалните мрежи.
Изискванията на МЗХ към кандидатите са те да имат поне един подобен договор за последните три години. Оборотът за последните три години (2009 – 2011 година) трябва да бъде не по-малко от 150 хил. лева и той трябва да може да бъде доказан към датата на подаване на оферта и документи за участие в процедурата.
Крайният срок за внасяне на ценовите и технически предложения е 17 часа на 18 февруари (едва 10 дни след официалното обявяване на поръчката в сайта на АОП).
Припомняме, че земеделското министерство не за първи път обявява обществена процедура за избор на външен сътрудник, който да се занимава с развитието на онлайн присъствието на Програмата за развитие на селските райони.
През 2012 г. МЗХ пусна други две публични покани, всяка една с индикативна стойност 100 хил. лв. във връзка с Facebook и Twitter акаунтите на ПРСР. По този начин, за по-малко от една година, ресорното министерство на земеделието е дало старт на общо три обществени поръчки с обща индикативна стойност 250 хил. лв. във връзка със създаването на 2 акаунта на ПРСР в 2 социални мрежи, поддръжането им, съвместно с мониторинг и контрол на развитието им в онлайн средите.