От: Търся човек за писане на СЕО статии
От хората който ми писаха само 1-2 имаха заченки на стил, другите ми изредиха един куп глупости и то с правописни грешки.
Заченки на стил? Изпратих хубава примерна статия, но ти не ме потърси обратно, като изборът разбира се е твой
:
Основи на SEO за уебсайтове. Onpage SEO. (първа част)
Много хора смятат, че едва след като "сглобят" уебсайта си е време да предприемат действия с цел популяризирането и подобряването позициите му в SERP-а на водещите търсещи машини, начело на които разбира се е Google. Последното се нарича Offpage SEO (Офпейдж СЕО) и винаги стои на второ място, понеже е много по-важно "основите" на един бизнес или какъвто и да било друг уебсайт да са здрави в лицето на Onpage Seo-то.
С други думи, оптимизацията на даден сайт за търсеща машина като Google започва далеч преди неговото създаване, а още в обмислянето му - подредба на елементите на страницата, по какъв начин и какво количество информация ще позволи дизайнът да бъде поставено на една страница, за да не изглежда тя нито прекалено празна, нито пък претрупана. Най-важният обаче е дори по-ранен стадий на процеса по замислянето на даден уеб-проект, а именно - таргетираната ключова дума. Иначе казано - основната идея на даден сайт трябва да се представи в главната ключова дума, която може да представлява словосъчетание, което е и препоръчителният вариант, защото в противен случай често конкуренцията за единично съществително е убийствена.
Изключително важно е да изберете описателна главна и второстепенна/и ключови думи с цел постигане максимално таргетиран трафик, от който всъщност имате нужда. С ключовите думи обаче в никакъв случай не бива да се злюупотребява - оптималната концентрация на основната ключова дума на страница въз основа пълнотата й с текст не трябва да надвишава 7-10%. Като стандарт е прието основните фрази и кл. дума, която по принцип е и заглавие, да бъде поставяна в h1 таг, а второстепенните - обграждани с h2 и съответно h3, h4 и т.н., но това вече е играчка и не оказва голямо влияние върху онпейдж оптимизацията. За подчертаване основната ключова дума и по-важните изрази могат да се използват и таговете strong, em, дори допълнителните тагове за стил на текста като например <i></i> - все индикации за разграничаване на заградената от тях част от текста, адресирани към бота на търсещата машина.
Във втора част ще бъдат разяснени като значение META таговете, някои от които в последните години имат по-малка тежест за Google (като например keyword тагът), Title таговете, както и IMG ALT таговете.