Търся: Търся SEO консултация

Desisslava Dimitrova

Active Member
Рейтинг - 100%
7   0   0
Здравейте,
Имам онлайн книжарница. Интересува ме каква е цената за SEO консултация, която да включва подбор на ключови думи, в колко сайта да се публикува дадената дума или фраза, анкори. Статиите ще си ги пиша сама, публикуване в сайтове, вътрешно линкване и всякаква техническа работа, също ще правя сама, тъй като бюджетът ми е доста ограничен. В момента се опитвам да класирам онлайн книжарница, но е с много високо търсене и става бавно. На трета страница е. Ще е добре да се помисли върху думи с по-ниска конкуренция за домейна и категориите, които да дадат резултат в по-близко бъдеще.
Моля за оферти за еднократна консултация и/или месечен абонамент за консултиране!
 
Здрасти @Desisslava Dimitrova

Освен класирането по ключови думи, писането на статии и добавянето на линкове, SEO-то има още компоненти, които можеш да им обърнеш внимание и сега.

1. Скорост: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https://zagadkata.eu/
Положението не е добре, а Google взимат в предвид скоростта на сайта ти когато го класират.

2. XML карти на сайта и XML карта на изображенията на сайта трябва да ги има.
Гледай и да са спазени основните правила за meta tag-овете, h1 таговете и другите важни елементи от страницата: https://sevwebdesign.com/seo-basics-three-parts-of-seo/
Улесни ботовете.

3. Бранша на книгите е замиращ.
Масово хорат търсят книги в електронен или аудио вариант.
Това ти ограничава броя търсения, за които можеш да се класираш като цяло.
Ако не можеш да навлезеш в бизнеса с аудио и електронни книги, помисли за други продукти, които може да продаваш и ще имаш по-голям успех да се класираш поради по-голямото търсене.
Каза че е онлайн книжарница? Ученически пособия, направи си сам, боички, четки, дъски и т.н. са малко от нещата които се продават в книжарници, не само книги.

4. Трендове и цикличност.
Стоката в книжарниците е интересна в определен период еднократно или определен период всяка година.
Помисли за платена реклама на търсения с ниска конкуренция, когато има тренд.
Никой не се интересува от книги игри в момента, беше тренд и мина, въпреки това някои книжарници все още ги продават.
 
Здравейте, Desisslava Dimitrova,

Бих Ви посъветвал, в силно конкуретния Ви бранш, да вкарате и малко маркетинг, който после да влезе и в SEO-то.

Например - като обмислите отговори на въпросите:
1. Кой е идеалният онлайн потребител (и клиент) на zagadkata.eu?
2. Кое е различното, специалното, уникалното в тази онлайн книжарница?
3. По какъв начин можете да покажете (и докажете) тезата по т. 2?

Така може да стигнете до конкуретните предимства на Вашия продукт (онлайн книжарницата). И да ги използвате за подобряване на резултатите в търсачката. Има начини.

Успех!
 

Горе