radoslav68
Active Member
PC Service е специализиран уеб базиран софтуер за управление на процесите в компютърните сервизи. Алгоритъма и последователността на действията са разработени от сервизни специалисти, което гарантира интуитивната работа с продукта и неговата функционалност. Интерфейса е максимално изчистен и опростен. PC Service предоставя много удобства като каталог на клиенти и доставчици, архив на сервизните поръчки с възможност за проследяване на минали ремонти за даден клиент, информация за изпратени в друг сервиз модули, статистика за дейността на сервиза, възможност клиента да следи състоянието на поръчката си онлайн и много други.
Цена: 200 лева (безплатна подръжка и обновяване)
Можете да се уверите във възможностите, които предлага програмата PC Service, като разгледате демонстрационната версия.
Демо: http://demo.comsec.bg/users.php?m=auth
За достъп като сервизен техник влезте в системата с:
За достъп като управител/администратор влезте в системата с:
Възможности :
Продуктът е тестван и внедрен в няколко големи компютърни сервиза в страната.
За въпроси моля пишете на ЛС
Благодаря предварително.
Цена: 200 лева (безплатна подръжка и обновяване)
Можете да се уверите във възможностите, които предлага програмата PC Service, като разгледате демонстрационната версия.
Демо: http://demo.comsec.bg/users.php?m=auth
За достъп като сервизен техник влезте в системата с:
- Потребител : test
- Парола : test
За достъп като управител/администратор влезте в системата с:
- Потребител : admin
- Парола : demo
Възможности :
- Приемане на сервизни поръчки
- Издаване на бележка на клиента за приетата за ремонт техника
- Запис на извършените услуги в сервиза
- Следене на изпратените в друг сервиз модули
- Достъп от страна на клиента по всяко време да проверява статуса на поръчката си
- Показва, дали клиента сам се е запознал, че поръчката му е готова (спестява телефонни разговори)
- Води пълна статистика за всяка една промяна по поръчката с точност до секунда
- Показва статистика за издадените през месеца поръчки
- Показва статистика по сервизни техници за завършените от тях поръчки
- Показва дали клиента е изплатил изцяло дължимата сума или има неплатени суми
- Търси по име на клиент, телефонен номер и номер на поръчка в архива
- Води архив на всички поръчки минали през сервиза с подробности до секунда
- Показва в отделен списък всички поръчки към други сервизи
- Търси в изпратените в друг сервиз поръчки по сериен номер на модула
- Сортиране по име на другия сервиз или по статуса на изпратения модул
- Показва статистика дали е издаден касов бон на клиента, обща сума на поръчките с и без издаден бон
- Статистика за сума на вложени нови части
- Статистика за вложени части втора употреба
- Статистика за платени суми на други сервизи
- Статистика за сума за вложен труд
- Вграден модул за списък с доставчици, достъпен само от управители, като за всеки може да се добавят няколко позиции - дилъри, сервизни техници, и други. За всяки доставчик можете да записвате какво се поръчва от него, фирмени данни, пароли за достъп до специални части на неговия сайт за поръчки и др.
- Възможност за конфигуриране на настройките на сервизната система с достъп само от управители
- Възможност за добавяне на служители с няколко нива на достъп от управителя
- Възможност за предоставне на временен достъп за определен служител.
- Олекотен интуитивен интерфейс за бърза и удобна работа с програмния продукт
Продуктът е тестван и внедрен в няколко големи компютърни сервиза в страната.
За въпроси моля пишете на ЛС
Благодаря предварително.