Украйна - Русия какво ви е мнението

Видео номер 77 от мобилизацията на Украйна


Как толкова се изписа за руската мобилизация а дори 10 видеа не успяха да съберат за 6 месеца.
 
Ок, да речем самонаетите са засегнати от подобен закон. Но след доказване произхода на средствата къде е проблема?

По-добре да съсществува подобен закон пред сегашната ситуация в която се наблюдава луда надпревара кой от кой е на-демокра или най-европеец.
Проблема е, че по презюмпция ще бивам третиран като виновен.
Има сключен договор, има два контрагента, вижда се по банков път от коя фирма идват парите. Като искат службите (те го правят и сега) ще видят от коя фирма идват парите. Какви повече проверки са необходими? Да трябва да губя време за да ходя да обяснявам днес какво съм променил в дизайн системата във Фигма или по компоненти Х и У в React приложението на г-н Мюлер на някоя административна лелка, която не знае как да си рестартира компютъра ли? Кой ще ми плати изгубеното време?

Трябва да има гражданско общество. Като не му хареса нещо - да излиза на улицата, ама яко, а не да друса хора, яде кебапчета и да се тагва във Фейсбук. Виж как правят гърци, французи и други. Тук като вдигнат възрастта за пенсиониране - никой нищичко не казва, но във Франция имаше моментална реакция.
Един закон, който да замаже очите на нечий объркан електорат не е от полза за народа, а още един инструмент за изнудване на неудобни на властта хора.
 
Битката в Украйна – за гигантско находище на шистов газ


Общата площ на находището шистов газ е почти 8 000 кв.км. Експерти посочват, че запасите от газ там могат кардинално да променят не само Украйна, но и Европа.
По последните потвърдени данни, американците ги дават, това са 3,6 трилиона куб.м, които те ясно виждат как да бъдат добивани. Това е значителен обем, голям обем, защото ако Украйна увеличи добива с 15-20 млрд. куб.м, тя вече ще стане износител, казва генералният директор на центъра за изследване на енергетиката Александър Харченко.
Централната власт много внимателно подбира думите си за перспективите пред проекта. Дори при тази сдържаност обаче се вижда голямата бъдеще изгода за Украйна.
Залежите са много големи. Едни от най-големите в света, в Европа. Според наличните оценки ние можем да увеличим собствения добив на газ с 30-40%, казва министърът на енергетиката на Украйна Юрий Продан.
На 24 януари в Давос с участието на бившия президент на Украйна Виктор Янукович беше подписано споразумение между компаниите Shell и "Надра Юзовская" за проучване и добив на шистов газ в Юзовския участък в Харковска и Донецка област.
Подписването на това споразумение е изгодно за Украйна, тъй като това ще са инвестиции, с които Украйна ще увеличава собствения си добив на газ и в резултат ще повишава нивото на икономиката си.
От Shell са посочили, че в скоро време корпорацията ще вложи до 200 милиона долара в началото на работата по газовите залежи. Първоначално ще има 15 сонди. Първите, не много големи обеми газ ще могат да се добиват още следващата година. Това обаче ще са милиони. А промишленият, мащабният добив – в милиарди, които веднага ще се усетят на газовия пазар, ще се появят най-вероятно след 4-5 години, казва експертът Александър Тодийчук, който е президент на Киевския международен енергиен клуб.....
 
За да не избягат недоволните от комунистическият "рай",са били прилагани драконовски мерки за волнотърсещите! Знаете ли кой е Дракон?! Даже турците не са прилагали такива мерки,вземаш тескерето и пътувай по света,няма визи,даже е бил престижен турският паспорт
Драконт (на гръцки, Δράκων) е първият създател на писани закони в древна Атина, живял през 7 век пр.н.е..
Законите, останали в историята на правото и известни като Драконови закони, са записани през 621 пр.н.е. и са изключително строги. Предвиждат смъртно наказание дори и за най-малките провинения. Например, ако социалният статус на длъжник е по-нисък от този на неговия кредитор, той принудително става роб на лихваря си. Те са на принципа „Око за око, зъб за зъб“. Например, ако убиеш нечий син, ти или твоят син се убивате (това не важи, ако убитият е враг на полиса).
Неговите закони по-късно са преразгледани от Солон, но в частта им, отнасяща се за убийство, остават непроменени.
Строгостта на тези закони остава в съвременния език с изрази като "Драконови закони" или "Драконови мерки
При комунизЪмЪт непокорният гражданин би могъл да потърси убежище в чужбина. За да бъде осуетено това, пътуванията също са подложени на ограничения, каквито други строеве не познават.
Дори когато гражданинът притежава редовен паспорт за чужбина, един рядък случай, особено при истински или предполагаеми опозиционери, той не би могъл с този паспорт да пътува по свое желание в чужбина, а трябва за всяко пътуване да иска ново разрешение — продължителността на процедурата предоставя на държавна сигурност достатъчно време, за да разкрие неговите евентуални наказуеми действия. Но дори и след като е получил разрешение, той може да отпътува едва когато са му предоставили „изходна виза". Тази по-кратка процедура дава на органите възможността, още веднъж да осуетят пътуването, ако Между временно са се появили съмнителни моменти около юзи гражданин. „Изходната виза" обаче е валидна само за няколко дни и в случай, че кандидатът за пътуване не замине в рамките на този срок, трябва отново да подава заявление за виза. По този начин шансовете му за бягство биват отново намалени.
Дори когато гражданинът притежава паспорт, този паспорт не се намира у него, а в съответното паспортно бюро на милицията. С това евентуалният опит на опозиционера да фалшифицира изходната виза, което самò по себе си би било много трудно, бива допълнително осуетен. Следователно за разлика от поданиците на други деспотии, бунтовникът от социалистическия свят почти не би могъл да пътува с фалшив паспорт.
Срещу опитите за нелегално бягство без документи се вземат общоизвестните мерки — телена ограда край границата, заповед за стрелба, граничари, въоръжени с тежки автомати, педантични проверки на чуждестранни транспортни камиони, както и на леки коли — собственост на граждани от самата страна, при което багажникът бива претърсван със специални вили.
Това не е всичко. Дори само за да влезе в граничната зона (на разстояние от около 50 км от границата), на гражданина е необходимо разрешение от милицията — без такова разрешение той не може да си купи билет за никой град, намиращ се в близост до границата. По този начин държавна сигурност знае предварително имената и крайната цел на пътуването на лицата, които евентуално възнамеряват да бягат и следователно отново има преднина в борбата с недоволните граждани.
Илюзия е че по-интелигентният и по-надареният непременно побеждава по-глупавия и по-посредствения. Тази илюзия не си дава сметка за ирационалните структури на човешкото общество, към които един по-ниско развит интелект е по-пригоден. Превъзходството на по-висшия интелект е ясно. То не се нуждае от по-нататъшни обяснения. Но примитивността има също своето превъзходство.
 
Проблема е, че по презюмпция ще бивам третиран като виновен.
Има сключен договор, има два контрагента, вижда се по банков път от коя фирма идват парите. Като искат службите (те го правят и сега) ще видят от коя фирма идват парите. Какви повече проверки са необходими? Да трябва да губя време за да ходя да обяснявам днес какво съм променил в дизайн системата във Фигма или по компоненти Х и У в React приложението на г-н Мюлер на някоя административна лелка, която не знае как да си рестартира компютъра ли? Кой ще ми плати изгубеното време?

Трябва да има гражданско общество. Като не му хареса нещо - да излиза на улицата, ама яко, а не да друса хора, яде кебапчета и да се тагва във Фейсбук. Виж как правят гърци, французи и други. Тук като вдигнат възрастта за пенсиониране - никой нищичко не казва, но във Франция имаше моментална реакция.
Един закон, който да замаже очите на нечий объркан електорат не е от полза за народа, а още един инструмент за изнудване на неудобни на властта хора.
Ако закона е направен добре няма да засяга хора като теб. Време да се спре крана на пропагандата вилнееща из България.
 
Ако закона е направен добре няма да засяга хора като теб. Време да се спре крана на пропагандата вилнееща из България.
Орбан познай с какво започна. Изчисти цял квартал пълен със соросчета ...
 
Ако закона е направен добре няма да засяга хора като теб. Време да се спре крана на пропагандата вилнееща из България.
Нали видяхте какво стана вчера в Грузия. Приеха подобен закон и около 1000 умни и красиви от НПО-тата около грузинския Прокопикадзе се опитаха да направят Майдан, чак с коктейли Молотов. И тук ще е същото, но са малко, а и не се знае печатницата до кога ще печата и за тях, че долара е на пангара. От 2 различни американски източника се чува, че Русия, Китай и Иран, плюс някои от неутралните членове на ОПЕК обмислят да поискат плащане във физическо злато за доставките на нефт, дори и при цена с поставен таван. Тов ще вдигне рязко златото на 3,5-4к за унция и ще срине тотално Бретьн-Уудската система.
 
Да кажеш на британските "консервативни" far right веднага става ясно какви крайно леви точки за говорене четеш :)

Британските консервативни са не по десни от Обама :) - не мога да намеря лесно сравнението от преди няколко години, всичко това виждане на крайно дясно е защото левите са мигрирали прекалено в ляво и данните го показват през годиниte така всичко което е в дясно почва да ти се вижда крайно дясно.

Виж врухчето къде да отишли болшинството от левите това е от the economist

20180922_USC938_0.png


това от washington post

Pew4.png




Какво ти беше обещано


Never before has an economy with the global importance of Russia’s been targeted with sanctions at this level, according to analysts, who say there is now a high risk that Russia will face a financial crisis that pushes its largest banks to the brink of collapse.


Western officials have described their campaign as an economic war meant to punish President Vladimir Putin and turn the country he leads into an international pariah — even if it takes years for sanctions to destroy the defenses of Russia’s “fortress economy.”


“We will provoke the collapse of the Russian economy,” French Finance Minister Bruno Le Maire told a local news channel on Tuesday.


The coalition is trying to prevent Russia’s central bank from selling dollars and other foreign currencies to defend the ruble and its economy. In total, nearly $1 trillion worth of Russian assets have now been frozen by sanctions, according to Le Maire.


As the White House said explicitly: "We are planning to impose measures to ensure Russia cannot use its Central Bank to support its currency and undermine the impact of our sanctions". As the Foreign Secretary Liz Truss said, the allies are "doing all we can to degrade the Russian economy".




PARIS, March 1 (Reuters) - French Finance Minister Bruno Le Maire declared an "all-out economic and financial war" against Russia to bring down the its economy


Instead, a relatively stable Russian economy was “pushed into a dramatic financial crisis in a matter of hours.”

Какво ти се представя като успех

Приходите са малко надолу и ще видим следващите месеци как ще са, като цяло за предната година са ок.



Руснаците си искат откраднатите пари от резервите трябва да не си ги искат за да няма Когнитивен дисонанс и да е доказателство че санкциите не работят.
Всички данни, с които боравят световната банка и прочее са данни спуснати от Москва, а не посредством собствени разследвания. Така че сам можеш да се досетиш колко са точни тези данни.

Нали видяхте какво стана вчера в Грузия. Приеха подобен закон и около 1000 умни и красиви от НПО-тата около грузинския Прокопикадзе се опитаха да направят Майдан, чак с коктейли Молотов. И тук ще е същото, но са малко, а и не се знае печатницата до кога ще печата и за тях, че долара е на пангара. От 2 различни американски източника се чува, че Русия, Китай и Иран, плюс някои от неутралните членове на ОПЕК обмислят да поискат плащане във физическо злато за доставките на нефт, дори и при цена с поставен таван. Тов ще вдигне рязко златото на 3,5-4к за унция и ще срине тотално Бретьн-Уудската система.
Отдавна никой от вас не беше получавал факс, че долара ще се срине.
 
  • Haha
Реакции: Vbb
Нали видяхте какво стана вчера в Грузия. Приеха подобен закон и около 1000 умни и красиви от НПО-тата около грузинския Прокопикадзе се опитаха да направят Майдан, чак с коктейли Молотов. И тук ще е същото, но са малко, а и не се знае печатницата до кога ще печата и за тях, че долара е на пангара. От 2 различни американски източника се чува, че Русия, Китай и Иран, плюс някои от неутралните членове на ОПЕК обмислят да поискат плащане във физическо злато за доставките на нефт, дори и при цена с поставен таван. Тов ще вдигне рязко златото на 3,5-4к за унция и ще срине тотално Бретьн-Уудската система.
Значи е точния момент за такъв закон в България. Жалко само, че форума ще опустее . А пък хардуера направо вероятно ще го закрият:D
 
Нали видяхте какво стана вчера в Грузия. Приеха подобен закон и около 1000 умни и красиви
kM8l_mQU_vZ2gdaJSgGCOILBV8X8TeYfeoKNV4b8A3Y.jpg


Даже 1000 са много, не повече от 800 са!

Стискам палци и там да успеят да се откъснат от руските окови!
o822pnen5lma1.jpg
 
  • Haha
Реакции: Vbb
kM8l_mQU_vZ2gdaJSgGCOILBV8X8TeYfeoKNV4b8A3Y.jpg


Даже 1000 са много, не повече от 800 са!

Стискам палци и там да успеят да се откъснат от руските окови!
o822pnen5lma1.jpg

Чета че закона бил подобен на закона в САЩ за чуждото влияние от 1938 година който още е в сила.

Разбира се че колониите и бъдещите такива не може да приемат същите закони като колонизатора.


Незнам дали знаеш ама Сталин е Грузинец не Руснак.:)
 
Последно редактирано:
Чета че закона бил подобен на закона в САЩ за чуждото влияние от 1938 година който още е в сила.

Разбира се че колониите не може да приемат същите закони като колонизатора. :)
Колко пък да е съшия?

1678307887245.png

Хората им е писнало от мизерията.
 
В Украйна ако природните залежи са оценени на 14 трилиона долара, то Русия в момента държи територията с 12 триолиона от 14-те.
По-горе не споменаха тоя шистов газ в коя част на Украйна се намира.
Да приемем че разработят шистака, това означава че ще пречукат земеделието.
 
Колко пък да е съшия?

Виж файлът 28269

Хората им е писнало от мизерията.

Вероятно почти дума по дума същия - но не мога да намеря потвърждение в западна медия а руските не дават read trough

Но ето ти в американския кой трябва да се регистрира и какво да декларира

REQUIREMENTS AS TO REGISTRATION

§ 612.(a) No person shall act as an agent of a foreign principal unless he has filed with the Attorney General a true and complete registration statement and supplements thereto as required by subsections (a) and (b) of this section or unless he is exempt from registration under the provisions of this subchapter. Except as hereinafter provided, every person who becomes an agent of a foreign principal shall, within ten days thereafter, file with the Attorney General, in duplicate, a registration statement, under oath on a form prescribed by the Attorney General. The obligation of an agent of a foreign principal to file a registration statement shall, after the tenth day of his becoming such agent, continue from day to day, and termination of such status shall not relieve such agent from his obligation to file a registration statement for the period during which he was an agent of a foreign principal. The registration statement shall include the following, which shall be regarded as material for the purposes of this subchapter:

(1) Registrant's name, principal business address, and all other business addresses in the United States or elsewhere, and all residence addresses, if any;

Top

(2) Status of the registrant; if an individual, nationality; if a partnership, name, residence addresses, and nationality of each partner and a true and complete copy of its articles of copartnership; if an association, corporation, organization, or any other combination of individuals, the name, residence addresses, and nationality of each director and officer and of each person performing the functions of a director or officer and a true and complete copy of its charter, articles of incorporation, association, constitution, and bylaws, and amendments thereto; a copy of every other instrument or document and a statement of the terms and conditions of every oral agreement relating to its organization, powers, and purposes; and a statement of its ownership and control;

(3) A comprehensive statement of the nature of registrant's business; a complete list of registrant's employees and a statement of the nature of the work of each; the name and address of every foreign principal for whom the registrant is acting, assuming or purporting to act or has agreed to act; the character of the business or other activities of every such foreign principal, and, if any such foreign principal be other than a natural person, a statement of the ownership and control of each; and the extent, if any, to which each such foreign principal is supervised, directed, owned, controlled, financed, or subsidized, in whole or in part, by any government of a foreign country or foreign political party, or by any other foreign principal;

(4) Copies of each written agreement and the terms and conditions of each oral agreement, including all modifications of such agreements, or, where no contract exists, a full statement of all the circumstances, by reason of which the registrant is an agent of a foreign principal; a comprehensive statement of the nature and method of performance of each such contract, and of the existing and proposed activity or activities engaged in or to be engaged in by the registrant as agent of a foreign principal for each such foreign principal, including a detailed statement of any such activity which is a political activity;

(5) The nature and amount of contributions, income, money, or thing of value, if any, that the registrant has received within the preceding sixty days from each such foreign principal, either as compensation or for disbursement or otherwise, and the form and time of each such payment and from whom received;

(6) A detailed statement of every activity which the registrant is performing or is assuming or purporting or has agreed to perform for himself or any other person other than a foreign principal and which requires his registration hereunder, including a detailed statement of any such activity which is a political activity;

(7) The name, business, and residence addresses, and if an individual, the nationality, of any person other than a foreign principal for whom the registrant is acting, assuming or purporting to act or has agreed to act under such circumstances as require his registration hereunder; the extent to which each such person is supervised, directed, owned, controlled, financed, or subsidized, in whole or in part, by any government of a foreign country or foreign political party or by any other foreign principal; and the nature and amount of contributions, income, money, or thing of value, if any, that the registrant has received during the preceding sixty days from each such person in connection with any of the activities referred to in clause (6) of this subsection, either as compensation or for disbursement or otherwise, and the form and time of each such payment and from whom received;

Top

(8) A detailed statement of the money and other things of value spent or disposed of by the registrant during the preceding sixty days in furtherance of or in connection with activities which require his registration hereunder and which have been undertaken by him either as an agent of a foreign principal or for himself or any other person or in connection with any activities relating to his becoming an agent of such principal, and a detailed statement of any contributions of money or other things of value made by him during the preceding sixty days (other than contributions the making of which is prohibited under the terms of section 613 of Title 18) in connection with an election to any political office or in connection with any primary election, convention, or caucus held to select candidates for any political office;

(9) Copies of each written agreement and the terms and conditions of each oral agreement, including all modifications of such agreements, or, where no contract exists, a full statement of all the circumstances, by reason of which the registrant is performing or assuming or purporting or has agreed to perform for himself or for a foreign principal or for any person other than a foreign principal any activities which require his registration hereunder;

(10) Such other statements, information, or documents pertinent to the purposes of this subchapter as the Attorney General, having due regard for the national security and the public interest, may from time to time require;

(11) Such further statements and such further copies of documents as are necessary to make the statements made in the registration statement and supplements thereto, and the copies of documents furnished therewith, not misleading.

(b) Every agent of a foreign principal who has filed a registration statement required by subsection (a) of this section shall, within thirty days after the expiration of each period of six months succeeding such filing, file with the Attorney General a supplement thereto under oath, on a form prescribed by the Attorney General, which shall set forth with respect to such preceding six months' period such facts as the Attorney General, having due regard for the national security and the public interest, may deem necessary to make the information required under this section accurate, complete, and current with respect to such period. In connection with the information furnished under clauses (3), (4), (6), and (9) of subsection (a) of this section, the registrant shall give notice to the Attorney General of any changes therein within ten days after such changes occur. If the Attorney General, having due regard for the national security and the public interest, determines that it is necessary to carry out the purposes of this subchapter, he may, in any particular case, require supplements to the registration statement to be filed at more frequent intervals in respect to all or particular items of information to be furnished.

Top

(c) The registration statement and supplements thereto shall be executed under oath as follows: If the registrant is an individual, by him; if the registrant is a partnership, by the majority of the members thereof; if the registrant is a person other than an individual or a partnership, by a majority of the officers thereof or persons performing the functions of officers or by a majority of the board of directors thereof or persons performing the functions of directors, if any.

(d) The fact that a registration statement or supplement thereto has been filed shall not necessarily be deemed a full compliance with this subchapter and the regulations thereunder on the part of the registrant; nor shall it indicate that the Attorney General has in any way passed upon the merits of such registration statement or supplement thereto; nor shall it preclude prosecution, as provided for in this subchapter, for willful failure to file a registration statement or supplement thereto when due or for a willful false statement of a material fact therein or the willful omission of a material fact required to be stated therein or the willful omission of a material fact or copy of a material document necessary to make the statements made in a registration statement and supplements thereto, and the copies of documents furnished therewith, not misleading.

(e) If any agent of a foreign principal, required to register under the provisions of this subchapter, has previously thereto registered with the Attorney General under the provisions of section 2386 of Title 18, the Attorney General, in order to eliminate inappropriate duplication, may permit the incorporation by reference in the registration statement or supplements thereto filed hereunder of any information or documents previously filed by such agent of a foreign principal under the provisions of said section.

(f) The Attorney General may, by regulation, provide for the exemption--

(1) from registration, or from the requirement of furnishing any of the information required by this section, of any person who is listed as a partner, officer, director, or employee in the registration statement filed by an agent of a foreign principal under this subchapter, and

(2) from the requirement of furnishing any of the information required by this section of any agent of a foreign principal, where by reason of the nature of the functions or activities of such person the Attorney General, having due regard for the national security and the public interest, determines that such registration, or the furnishing of such information, as the case may be, is not necessary to carry out the purposes of this subchapter.



Мисля че много хубав закон си имат американците и тук трябва да го приемем. :)
 

Горе