Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Ivo94

Well-Known Member
Тази тема е с цел да събере оригинални идеи (на съфорумници), които биха изтласкали бизнеса ви в небесата. Пример: статус в социална мрежа "Утре в 11.00 часа аз и моите 13 колежки от фирмата ни ще дефилираме само по пантофи пред народното събрание, заповядайте и вие". Естествено това е доста голямо клише, но предполагам повечето от вас разбраха замисъла му. Тук в тази тема всеки може да сподели своите невероятни хрумвания, които все пак му е кофти да изпълни, но други биха ги "лапнали" на момента ;) без значение дали приходите се очаква да са онлайн или офлайн. Давайте смело своите "най-ненормални" рекламни послания ...
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Спомням си преди време когато карах курс по мениджмънд трябваше като част от обучението да създадем някакъв продукт и да го продаваме. Естествено, бюджетите бяха ученически, т.е. миниатюрни. Та там никакви послания не бяха нужни. Чудите се как сме успяли без специално послание? Ще ме разберете като чуете името на продукта - дядовите орехчета. Продуктът наподобяваше орех, но си беше сладка (бая вкусна по някаква странна рецепта). Недостатък на този продукт беше прекалено високата себестойност, но все пак беше забавен този продукт и пласирането му. Не подценявайте силата на името на продукта.
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Дам, споделеното наистина е интересно и полезно. Всеки може да споделя и най-лудите си хрумвания тук :)
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Правописна грешка ... в рекламата.. предизвиква дискусия и интерес. Това ми е един от първите сбръсъци със социялните медии и вирусния маркетинг. Привидно хитра реклама, с която се парадира високо интелектуално ниво ... и хоп .. правописна грешка .. Хейтърите обожават да рекламират подбни..., а бранда си се набива... и печели :)

o6tipan.png
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

@stoineff и колко "Хейтъри" "рекламираха" това?
и къде е правописната грешка?
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

"Трасим курви, че ги правем секретарке. Таа що е сгодна, са обади или траси бай Шиле"

Стойнев е избрал много правилен похват - с правописната грешка ще привлечеш вниманието на грамотните и интелигентните хора. Много готина реклама си спретнал, браво!
Дядови орехчета също е забавно :D И пак, като не е "От дядо сирене" добре е :D

Иначе аз откакто съм в бизнеса, винаги съм казвал, че тъпата реклама е най-ефективната реклама. Защото лесно става viral :) Направите ли тъпа реклама, не трябва да се обиждате на реации като "бахти злето са тия" , напротив, точно това трябва да стане! А ако продуктът ви е наистина добър, реакциите ще се променят и ще станат "Виж какъв хубав продукт, а каква тъпа реклама са му направили!"
Замислете се само, колко пъти сте се възмущавали на глупавите реклами и сте ги повтаряли и разправяли на приятели и познати... Е, честито :) Вие сте доказателството, че тъпата реклама е ефективна реклама :D
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Правил съм, аутсорсвал, много интересни кулажи и рекламни послания, даже и ония трик с починал роднина и 2 бака цигари в мазето, а след това афилиейт линк към e-cig. Всичко зависи от това какво продаваш и рекламираш. Всичките ми стратегии са се базирали на това, въображение и по-долната информация:

9 неща които хората бленуват
1. Лукс
2. Възхищение
3. Избор, опции
4. Връзки
5. Свобода
6. Принадлежност
7. Любов
8. Забава
9. Релакс

Определям продукта, които предлагам, чрез коя "движеща сила" най-добре ще се лансира и мисля за кратко и запомнящо се послание. Който не може сам е добре да се обърне за помощ от AdWords или Facebook Ads експерт. Написването на кратко и действащо като магнит послание за някой хора е piece of cake.
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

много добър пост на stefanruse...
както има и какво чувство искаш да събудиш в тях...
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи


И аз мисля че такива неща ще разботят и естествено кликнах и на твоя линк (Всеки мъж би го направил) но много ситен този текст интересн проект но не можах да се насиля да изчета инфотмацията просто
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Като говорим за мъже и на какво кликат, винаги обичаме игрите на думи ...

Пример:

"Кифла с мармалад или кифла с шоколад?" и такава снимка http://magprom.net/images/kifli.jpg
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Най-добрата маркетингова стратегия е просто продукта да си заслужава, другото са само повърхностни трикове. Което ме подсеща за мъжете свалячи и как новобранците постоянно търсят трикове за да омайват мацките докато постоянно им се повтаря, че цаката не е в триковете и заучените фрази :)
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Най-добрата маркетингова стратегия е просто продукта да си заслужава, другото са само повърхностни трикове. Което ме подсеща за мъжете свалячи и как новобранците постоянно търсят трикове за да омайват мацките докато постоянно им се повтаря, че цаката не е в триковете и заучените фрази :)

Абсолютно съгласен за продукта, а относно заучените фрази има дами които могат да бъдат впечатлени със стихове или по-скоро обратното не могат да бъдат свалени с друго и както в семейството на ЖП-ейците винаги се повтаря "За всеки влак си има пътници"
 
От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Днес ми гориха кокоши трън с лазер (неприятно), интересно ми е как бихте промотирали услугата ?
 

Горе