Матейчо и хумора не ти се отдава пич иначе работя нещо, което ти не можеш да го произнесеш дори, както отборчета от клиповете ти . Попитах те на какво основание ти се наричаш професионалист и взимаш парите на балъците? Вземи излез от филма, че цялата ти работа е фалшива като последователите ти във фейсбук.
В крайна сметка важно е да се знае къв си и що за стока си.
ПС. Един от твоите потребителчета от Диаманта те дъни , но за жалост не съм аз.
Виж отново колко простовато разсъждаваш.
1."Аз работя нещо" - мен ми е през ... какво работиш. Мен никога няма да ме видиш да те критикувам в работата ти, защото това си е твоя работа и твоята работа мен не ме засяга.
2."Попитах те на какво основание ти се наричаш професионалист" - На лично мое основание, мен няма кой да ме оценява, няма такава институция в България.
Аз знам какво влагам, какво мога и колко знам. Това е същото като аз да те питам "Ти на какво основание казваш, че работиш ?". Кой те оценява тебе ? Защото определено мен има кой да ме оценява.
3. "Балъците" - в клиентите ми има такива балъци, където ще те бият от тук до вас с пари. Тези пари за да ги имат, значи са направили нещо с животите им. Та, аз ги познавам добре и знам кой са и с какво се занимават, така че, единствения балък тук си ти. Няма да споменавам какви "балъци" имам в клиентите ми, защото не е моя работа. Моята обвързаност с тях е само и единствено услугата която предлагам. Но, като говориш за "Балъци" ти отново предполагаш. Нямаш факти. Ето защо казвам, че си тъп и не мислиш.
4."Цялата ти работа е фълшива като последователите ти в фейсбук" - ето тук отново показваш колко си тъп. 100% от аудиторията е истинска и е таргетирана. То се вижда, ама ти как да го видиш.
Няма как.
5. "В крайна сметка, важно е да се знае какъв си и що за стока си" - тук се вижда само и единствено ти колко олекотена завивка си.
6. "П.С : Един от твоите потребители от DIAMOND те дъни, не за жалост не съм аз" - Ето отново показваш колко просто устроен си. Аз не изключвам потребителя да е същия като теб. Има ги и такива, но това си е техен проблем. Щом са останали такива, значи аз няма с какво да им помогна повече. Това се нарича недоволен клиент, но едно е да има недоволен клиент, които клиенти ги има навсякъде, друго е клиента да е измамен. Ама аз ти казах, ти какъв си, едва ли ще го разбереш това нещо. Да кажем, че продукта е на 50% интелектуален, аз не мога да таргетирам хората, които влизат като клиенти по това, колко умни са те. Хората, които прогресират интелектуално си личат, запознаваме се и комуникираме. На другите също помагам да влезнат в правилния път, но ако са такива като теб, аз не го искам, ама те си влизат.
Простоватия недоволен клиент, които няма никакви интелектуално ниво като цяло ( защото ако имаше спрямо това на което го уча щеше да прогресира),е напълно нормално да таргетира своите грешки, като измама на някой друг.
В целия чат до тук - ти отново предполагаш, а аз отново ти доказвам, колко голям гадател си. Ето ти още един бизнес. Взимай една кръгла порцеланова топка, пускай импулсен телефон и започвай да предполагаш. ;: )
Съжалявам за грубия тон, но просто има тъпи хора, на които главите са им като тъпани и няма как да им го набиеш да ги еба.
Жалкото е, че ей такива като тебе идват от някъде си и си мислят, че всичко им е ясно, а реално те не знаят дори и 1% от цялата истина. Тези хора само са чували, разполагат със слухове, но не знаят. Като жълт скъсан вестник. Ти вместо да се развиваш в твоята сфера на работа, идваш и започваш да обсъждаш и да клеветиш нещо за което си чувал и предполагаш, но нямаш факти. Такива хора като теб, винаги ще си врат носовете някъде и никога няма да ядът от салатата.
За това вместо да се биеш в гърдите колко са ти ясни нещата, гледай да се развиваш там където си добър и не се занимавай. Защото утре ако някой каже "Матей ти е ебал майката" - това пак е слух, ама истина ли е, не е ли истина - ти не знаеш. А, реално аз нямам интерес към майка ти. Надявам се да ме разбираш правилно.
Лек ден и не ме заминавай повече с глупостите ти.
И пак казвам, има хора, които просто не искат да се учат, да четат и прогресират. Това са недоволните клиенти. Те си мислят, че всичко ще им се даде в устата с лъжицата на готово, а реално ако вложат 1 час усилия ще са добре. Така, ще знаят, че те наистина са дали всичко от себе си, а след това могат да оценяват реално дали те са доволни от продукта или не. Аз работя с много хора, не работя с двама човека, че и двамата да са доволни. Нормално е да има недоволни. Такова е съотношението. Това съотношение никога няма как да бъде променено.
Има хора, които са не са доволни от Кока Кола и пият Пепси, за хората, които пият от Кока Кола не означава, че тя е лоша. А за мен и двете са лоши за това избягвам да ги пия. Ти от кои си ? За това не се прави на велик и ходи да бачкаш.