Странникът
Well-Known Member
От: Форум кой е най добър
Federal - отговорът на този въпрос не е лесен. Прав си, един "гол" банер нищо не може да направи. Той е основата, която ако не е допълнена, подплатена с друго инфо - тогава няма да свърши работа. А пък и да не забравяме целите на рекламата. Нека не мислим само от консуматорска гледна точка: "Сега като сложа банер в най-посещавания сайт, толкова много хора ще го гледат и ще цъкат на него и ще идват в моя сайт и толкова много продажби ще направя на магазина си, че направо ... ". Това мислене ще доведе единствено до провал.
Въпросче - защо Кока Кола рекламират и дават толкова пари за реклама, след като всички знаят за тях? Нали не очакваш след всяка реклама тълпи от хора, които да отиват да си купуват продукта?
Аз за това винаги в моите оферти за реклама подчертавам каква основа има сайта - макар да е важно трафика, но той не е основата, много по-важно е поведението на посетителите. И за това предлагам допълнителни бонуси към рекламата която предлагам, за да стигне до максимално по-широк кръг от посетители в сайта, пък и защото малко или много познавам аудиторията. Давам този пример със себе си, защото и тази практика е погрешна - договарянето и слагането на банер в сайт и да се счита, че въпроса е решен. Трябва да се намери удачния вариант да се представи банера, за тази цел собственика на сайта трябва да умее да се продава, да разбира своята аудитория, да знае тя от какво има нужда, и да и представи точно това, ако пък някоя реклама се различава малко от интересите на аудиторията, то пак има начин за успех, но тук е нужна креативност. Ако пък собственик на сайт не знае или ако е некадърен - тогава трябва да си наеме рекламен агент, който да разучи тези въпроси и да умее да продава продукта му - в конкретния случай сайта.
Federal - отговорът на този въпрос не е лесен. Прав си, един "гол" банер нищо не може да направи. Той е основата, която ако не е допълнена, подплатена с друго инфо - тогава няма да свърши работа. А пък и да не забравяме целите на рекламата. Нека не мислим само от консуматорска гледна точка: "Сега като сложа банер в най-посещавания сайт, толкова много хора ще го гледат и ще цъкат на него и ще идват в моя сайт и толкова много продажби ще направя на магазина си, че направо ... ". Това мислене ще доведе единствено до провал.
Въпросче - защо Кока Кола рекламират и дават толкова пари за реклама, след като всички знаят за тях? Нали не очакваш след всяка реклама тълпи от хора, които да отиват да си купуват продукта?
Аз за това винаги в моите оферти за реклама подчертавам каква основа има сайта - макар да е важно трафика, но той не е основата, много по-важно е поведението на посетителите. И за това предлагам допълнителни бонуси към рекламата която предлагам, за да стигне до максимално по-широк кръг от посетители в сайта, пък и защото малко или много познавам аудиторията. Давам този пример със себе си, защото и тази практика е погрешна - договарянето и слагането на банер в сайт и да се счита, че въпроса е решен. Трябва да се намери удачния вариант да се представи банера, за тази цел собственика на сайта трябва да умее да се продава, да разбира своята аудитория, да знае тя от какво има нужда, и да и представи точно това, ако пък някоя реклама се различава малко от интересите на аудиторията, то пак има начин за успех, но тук е нужна креативност. Ако пък собственик на сайт не знае или ако е некадърен - тогава трябва да си наеме рекламен агент, който да разучи тези въпроси и да умее да продава продукта му - в конкретния случай сайта.