avgustinov
Member
Здравейте, имах следния казус с един клиент. Клиента има онлайн магазин PrestaShop, на скоро клиента е установил, че в настройките а Payment method е променен имейл адреса и API keys които свързват метода на плащане към друг PayPal акаунт. По този начин всички плащания се пренасочват към чужд акаунт на ПейПал.
След като оправихме работата и ъпдейтнахме всички пароли, възможно ли е да открием кой стои зад чуждния Пей Пал акаунт и евентуално да повдигнем обвинение или най-малко да го репортнем на ПейПал.
Благодаря предварително
След като оправихме работата и ъпдейтнахме всички пароли, възможно ли е да открием кой стои зад чуждния Пей Пал акаунт и евентуално да повдигнем обвинение или най-малко да го репортнем на ПейПал.
Благодаря предварително