Тук изобщо не става въпрос за проблем в клиента, а наистина изнудват хората без причина. И аз получих писмо със заглавие "Нарастване на изразходваното процесорно време за хостинг акаунт" при условие, че средното процесорно натоварване го поддържам години наред около 80%. И в момента е така. Здравето на акаунта е добро, но въпреки това получавам предупреждения. Това е много, много лоша тактика. Разбирам защо правят това, искат да имат само акаунти, на които има сайтове без посещения, а останалите като моя да ходят при други хостинг компании, въпреки че съм им клиент почти от създаването на компанията. Но сметките ще им излязат криви, защото за всеки изгонен по този начин клиент имиджът им ще спада докато накрая ще се наредят по престиж до Топхост и никой вече няма да им ползва услугите. Не разбират просто какъв автогол си вкарват.