Цени на рекламите в България -aka най-голямата глупост - плащане на импресия

и ето тук идва проблема, защо аз като инвеститор да искам да вложа същите пари в сайт 1 с 50к посещения на месец, където в сайт 2 това ще ми струва по-малко за същите инпресии. Откъдето идва въпроса, защо сайт номер 3 с 1000 импресии иска същите пари, като първите 2. Да, твоята логика е, че импресията си е импресия, но качеството и таргет групата най-вероятно е по-голямо в по-големите сайтове. ( не важи за сайт за гуми разбира се, там най-вероятно всички ще търсят гуми а не детски играчки )
Не става много ясно какво е сайт 1, сайт 2, сайт N. Но като си на това мнение, бъди си на това мнение и колкото да се изпише тук, ще е загуба на клавиши. Как точно качеството на таргет групата в големите сайтове е по-голямо? Ти май си доста далече от идеята на маркетинга. По тази логика, искаш да ми кажеш, че качеството на блиц.бг е по-добро от това на профит.бг? Всеки 1000 в блиц.бг се интересува от акции и пазари, докато профит.бг може би ако не всеки, то всеки 2-3ти. Демек - на 1000 импресии на едното място получаваш доста по силна конверсия, и брандинг измежду правилната аудитория. Освен ако не целиш да знае Кольо мастията за твоя инвестиционен пакет. :) Ако си инвестиционен посредник, ще налееш в по-големия? Нещо не са те поставили на правилното място с тия бюджети. Гледай да не омажеш картинката там. ;)
 

Горе