cross
Well-Known Member
По тази тема никога не съм срещал еднакви мнения. Та..първо да поясня малко идеята за създаването на дискусията:
Преди няколко дни попитах един приятел за мнения, свързано със сайта на моя екип за копирайтинг.
Той ми каза, че дизайнът му харесва, всичко добре, но като огромен минус спомена, че съм сложил цени. Демек - първо трябва да проуча фирмата/човека, за който статиите, а после да сложа цена.
Според моето лично мнение:
- Услугата си има точна цена, копирайтърът - възможности и капацитет. Не ставаш по-добър, защото ти се плаща повече - или ставаш, или не ставаш. Краставицата на продавача не става по-добра, защото я купува някой по-богат.
- Допълнително таксуване може да има само за допълнителни услуги, иначе е некоректност към клиента
Та въпросът ми към Вас е:
Как според Вас е най-добре да се случи ценообразуването:
- Като се прецени разхода за продукта и се начисли печалба
- На принципа "отразяване на джоба", тъй като за един клиент 20 лева са едно, за друг - друго.
Преди няколко дни попитах един приятел за мнения, свързано със сайта на моя екип за копирайтинг.
Той ми каза, че дизайнът му харесва, всичко добре, но като огромен минус спомена, че съм сложил цени. Демек - първо трябва да проуча фирмата/човека, за който статиите, а после да сложа цена.
Според моето лично мнение:
- Услугата си има точна цена, копирайтърът - възможности и капацитет. Не ставаш по-добър, защото ти се плаща повече - или ставаш, или не ставаш. Краставицата на продавача не става по-добра, защото я купува някой по-богат.
- Допълнително таксуване може да има само за допълнителни услуги, иначе е некоректност към клиента
Та въпросът ми към Вас е:
Как според Вас е най-добре да се случи ценообразуването:
- Като се прецени разхода за продукта и се начисли печалба
- На принципа "отразяване на джоба", тъй като за един клиент 20 лева са едно, за друг - друго.