Цялостно оформяне на онлайн магазини от 0 до 100%.

Здравейте. Ако стартираш онлайн магазин и искаш да е добре оформен, подреден и най-вече правилно функциониращ, нещата не опират само до качването на няколко продукта. Всички продукти трябва да са перфектно описани, снимките трябва да са добре обработени и еднакви, това създава хармоничност и подреденост. Всички менюта на категорий, подкатегории, продукти и страници, трябва да са подредени и синхронизирани правилно, това включва : банери, икони, изображения, шрифтове и др. С други думи, голяма играчка е.
Аз си правя сам магазините и знам, колко време и труд отнема всичко. Вижте как е оформен моят магазин www.splitstarfoods.com
В момента правя магазините на още двама човека, ако имате нужда от помощ свържете се с мен на 0988880578- Иван.
 
Здравейте. Ако стартираш онлайн магазин и искаш да е добре оформен, подреден и най-вече правилно функциониращ, нещата не опират само до качването на няколко продукта. Всички продукти трябва да са перфектно описани, снимките трябва да са добре обработени и еднакви, това създава хармоничност и подреденост. Всички менюта на категорий, подкатегории, продукти и страници, трябва да са подредени и синхронизирани правилно, това включва : банери, икони, изображения, шрифтове и др. С други думи, голяма играчка е.
Аз си правя сам магазините и знам, колко време и труд отнема всичко. Вижте как е оформен моят магазин www.splitstarfoods.com
В момента правя магазините на още двама човека, ако имате нужда от помощ свържете се с мен на 0988880578- Иван.

Няма да коментирам маркетинговата стойност на посланията в магазина - предполагам таргет аудиторията са граждани 80+ и там тия неща се приема, че работят.

Част от от тях са на чужд език, между другото - "out of stock", "brands" и т.н.
 
Здравейте. Виждам, че сте нещо, като критик и затова би трябвало да знаете, че посланията и темите могат да бъдат всякакви. Моля обърнете внимание, че аз не съм написал, че съм маркетингов експерт..
Написал съм, че оформям онлайн магазини според желанието на клиента и възможностите, който предлага платформата.
Между другото думите, който са на чужд език са на такъв, защото платформата не разрешава да са на друг.
 
Темата е пусната в раздел, в който обсъждаме точно това - как се реди успешен онлайн магазин. Дори не е в "Пазар". Съответно се счита, че аворът се надява да получи мнения от експерти в областта.

Затова, аз като един виден и доказан специалист в областта :) предлагам конструктивни идеи за подобрение на разглеждания казус/магазин.

Да отбележа, че в оригиналния пост липсва уточнението "оформям онлайн магазини според желанието на клиента и възможностите, който предлага платформата". За сметка на това присъстват тези като:
Всички продукти трябва да са перфектно описани, снимките трябва да са добре обработени и еднакви, това създава хармоничност и подреденост. Всички менюта на категорий, подкатегории, продукти и страници, трябва да са подредени и синхронизирани правилно, това включва : банери, икони, изображения, шрифтове и др.

Така, хващаме се за "перфектно описани" и "шрифтове" и разглеждаме описанието на произволен продукт:

a374d341bc391700d35fc2e7ebd40d55.png


Дори ако се абстрахираме от (меко казано) неоптималните параметри на "шрифта" (цвят и стил), виждаме и несъвършенства в пунктуацията като липса на интервал след край на изречението. Както и необичаен за българския език словоред:
Пийте по 15 мл... и пийте с вода.
..., който в случая оставя съмнения по колко пъти да го пием и когато пием тия 15 мл. с вода ли да ги пием или сутрин направо да ръгаме концентрат, а чак следобед да пием с вода? Или просто е добре следобедите да се пие вода?

Едно изречение по-късно имаме тавтология:
Не се препоръчва превишаване на максималната дневна доза през целия ден.

ПП: Остава и въпросът коя е тази платформа, на която й липсва базова функционалност от типа на интернационализация на текстовете...?
 
Последно редактирано:
Тук имаме и грубо и нецелесъобразно нарушение на един от основните принципи в дизайна:

4710d5494a61b5e076dc50d34cd39bb0.png


... а именно: бутон "Купи" е по-близо до цената на съседния продукт, отколкото до релевантния, съответно създава подвеждащо визуално послание относно цената, която ще плати юзърът когато кликне на някой от бутоните.

Следващ проблем - каталогът (начална страница и списъчни темплейти) започва с НЕналични продукти:
e4dfebc2670a13c768ea906e484b08bf.png


... има ли нужда да пояснявам защо това не е много адекватно ако целта ни е аджеба да продадем нещо?
 
Последно редактирано:
Ноке ти па. Човекът си направи линкбилдинга, ама ти да си му сипеш :D
 
Аз ти пожелавам успех, но се вслушай в забележките на колегата на място са и не са с лоши чувства казани ;)
 
Ноке ти па. Човекът си направи линкбилдинга, ама ти да си му сипеш :D

Малко със закъснение се сетих че разделът основно се ползва да си плесне човек линк към магазиня.

Поне малко релевантен контент да има че нали на Блинки това му е основна мъка.
 

Горе