От: Черен списък на потребители / клиенти
Трудно е да се работи с крайни клиенти, всеки със своите изисквания и чудатости. Преди да се захвана с онлайн, имах офлайн бизнес 4 години, в сектора на услугите, нагледал съм се на всякакви простотии. Има си ги винаги тегавите клиенти, които дали ще са при теб или при конкурента все си създават проблеми. Не е решение в блокирване на скайпове и подобни от една страна и не е решение да посочваш с пръст изпълнителя по форумите - от друга. Просто се търси компромисен вариант (в повечето случаи е връщане на парите, преразглеждане на сделката и кой откъде). Както спомена колегата TheCrazyBastard, не се знае, кога пътищата ще се пресекат отново ( в случая поръчител - изпълнител).
Или с други думи, намерете компромисно решение между двете страни, защото взаимното плюване по форуми и подобни други публични пространства само ще донесе негативи и на двете страни:wink:
Трудно е да се работи с крайни клиенти, всеки със своите изисквания и чудатости. Преди да се захвана с онлайн, имах офлайн бизнес 4 години, в сектора на услугите, нагледал съм се на всякакви простотии. Има си ги винаги тегавите клиенти, които дали ще са при теб или при конкурента все си създават проблеми. Не е решение в блокирване на скайпове и подобни от една страна и не е решение да посочваш с пръст изпълнителя по форумите - от друга. Просто се търси компромисен вариант (в повечето случаи е връщане на парите, преразглеждане на сделката и кой откъде). Както спомена колегата TheCrazyBastard, не се знае, кога пътищата ще се пресекат отново ( в случая поръчител - изпълнител).
Или с други думи, намерете компромисно решение между двете страни, защото взаимното плюване по форуми и подобни други публични пространства само ще донесе негативи и на двете страни:wink: