Там е работата че няма какво много да се актуализира в сайт за хазарта.. как да се пребориш за думичките уинбет , бет365 и т.н. затова говоря каква работа има сега BBC при търсене на bet365?
Е как няма какво да се оптимизира, пиши полезни статии за хората, които залагат, чети книги за хазарт, пиши тактики как по-добре да правят залози, стратегии, бъди им полезен, ето за това говоря; давай стойност на твоята аудитория; която и да е тя; Прави видеа с прогнози, мисли нещо; ангажирай хората, според вас на тоя и тоя мач какво ще стане, какво няма да стане, в тая ниша могат да се формират общности, никакъв проблем, но трябва да ги завъртиш, да си им полезен
: )
Ако не си по писането, тук е фрашкано с добри копирайтъри, все някой ще ти помогне, даже имам един познат, Свилен, той едно време пишеше точно по такива теми, ако ти е интересно, мога да му потърся контактите;
Приключи номера с ако работиш правилно.
guardian, bbc, ft и т.н. и това са сайтове с новини на английски.. На фона на информационната пропаганда последната седмица и преди за ковида защо се учудваш.
Това е друго, не можеш да се бориш с пропагандата на
държави; при фирмената конкуренция нещата са други;
В случая ще подкрепя с две ръце @web_i_reklama
Винаги до сега съм се занимавал с ламерски сайтове и тъпотии. В момента съм направил много добра платформа, която предлага определена услуга, правя всичко по учебник, всичко е натурално, излизам на супер позиции, гугъл разбра, че сайта е много полезен и му се радва.
ОБАЧЕ новинарките като се намесят в някой проект от сайта ме избутват, но за много кратко време. Дори последния път големи новинарски сайтове останаха под мен. После поетапно изчезват. И изобщо не им се връзвам на тия моментни глупости. Минават и заминават за две седмици.
Ама човек, точно така е, и аз съм бил по същия начин; между другото, все още има хора, които развиват сайтове за "линк-билдинг", фрашкани с тъпотии, с 2 статии на кръст, на всичкото отгоре и лошо написани; хора, разберете, трябва да се дава стойност на клиентите; ако имаш сайт за, де да знам, произвеждаш брашно, прави рецепти, прави видеа, споделяй интересни неща на клиентите ти; ако имаш за смартфони, прави ревюта, показвай тънкости, едно-друго;
Трябва да си полезен на хората, това е; каквото и да е правиш; и като си полезен, и работиш така, няма кой да те бутне, а и да те бутне, ще е временно; щото този подход, за който казвам и който очевидно и колегата прилага - е много по-труден и работи;
Не само, доколкото бях чел и мисля, че споделих, Google си партнира с няколко информационни сайта. Но статиите не са ресурс, който постоянно се оптимизира както он-пейдж, така и оф-пейдж. Реално буста им е винаги в началото от тяхното публикуване и след това с времето отпадат, защото чрез алгоритъма на Google нямат нужните параметри. За жалост в същото време ползват и силата на домейна си. Според мен е временно явление, което при силен и оптимизиран за нишата проект, те ще изпаднат, но въпросът е и самия проект да е ценен и полезен според Google. А и скоро сигурно ще се очаква поредния ъпдейт, който ще размести отново всичко.
Google е най-рентабилния посреднически бизнес в света, той среща тоя, който търси, с тоя, който предлага; Гугъл се интересува само крайния клиент, тоя, дето търси, да е доволен, а тоя който дава - може да съм аз, може да е друг; и винаги подбира най-доброто в "магазина", за тоя, дето търси, по обективни критерии, които ги знаете;
Така че, както в примера с Техномаркет и Технополис, винаги правилните хора си идват на правилното място;
Като работиш правилно и даваш стойност, гугъл ще те награди, защото навсякъде по аналитичната пътека твоите потребители оставят ясни сигнали за изживяването с теб; ако са добри, добре за теб; ако не са.... както казва Боби Турбото... "Проблем!" :Д