избягвайте от superhosting.bg -мнения

Аз ако видя клиент с мнение за хостинг ми става ясно, че ще е тегавина. Не, че има голяма разлика между отделните компании, но някак си си по-добре като си на вече хоста, с който си работиш и знаеш, че отсреща държат да теб и на клиентите ти. Бате, ако взимаш голяма сума за сайта, направо си прибави в офертата и хоста. Това е след като разбереш дали има или не. За домейн ясно, там си го имат.

Повечето клиенти идват при мен когато вече са ''плющяни'' и вече са с икупили отдавна хостинг и домейн от някой си. Не съм имал до сега проблеми, ако имам се свързвам директно с доставчика и се орпавят нещата бързо. В случая с доктора не му хареса моето предложение за хостинг и се започна една.... и накрая при вече свалена цена да му правя всичко за 150 лв. на месец, сайта щял да си го плати. Изсмях му се. При което директен шут и адиос... :D

Искам да ви разкажа един интересен случай, който имах със Superhosting.

Преди няколко години имах един сайт-копие на 9gag, с много готин домейн (worldwide). Сайтът ми започна да прави по 20k посещения месечно. От Суперхостинг ми СПРЯХА сайта, с обяснението, че съм надвишил някакъв си лимит, без дори да ме известят за това нещо. Докато се усетя, сайта не работеше няколко дни, около седмица.

Друго интересно нещо, относно VPS цените им.

Направете кратко сравнение с цените на Linode и Суперхостинг

https://www.linode.com/pricing

https://www.superhosting.bg/web-hosting-page-servers-vps.php

Linode - Minimal

$5/mo / 8.44 лв. на месец
1 GB RAM
1 CPU Core
25 GB SSD Storage
1 TB Transfer
40 Gbps Network In
1000 Mbps Network Out

Superhosting - Minimal

VPS Mini
  • 1 GB памет (RAM)
  • 25 GB пространство
  • 1 процесорно ядро (CPU)
  • до 30 Mbps Интернет
  • 24.75 лв.

Не случайно АЗ не позлвам и не препоръчвам БГ хостинг компании на никой мой клиент :D :D :D Някои ми викат ама СЕО-то, дрън дрън дрън......
 
Не случайно АЗ не позлвам и не препоръчвам БГ хостинг компании на никой мой клиент :D :D :D Някои ми викат ама СЕО-то, дрън дрън дрън......
ДА, това са пълни глупости. Свързаността е еднаква - щяло ли да се зарежда по-бързо, ако са тук и дали има разлика от германските, френските и прочие. Еми кво да му кажеш.Това са малко митове за зареждането и SEO-то, но всеки сам си има разбиране. Както и локацията...все пак си има вече от много години локал сърч и т.н.
 
За зареждането бъркате. Като имаш 30 елемента на страницата и за всеки от тях добавиш 35 милисекунди латентност заради това, че сървъра е в Амстердам, например, се получава 1.05 секунди по-бавно зареждане спрямо сървър в БГ. Един шарен WP сайт спокойно може да зареди в пъти повече елементи от това. Този проблем е и причината да съществува тази част от CDN индустрията, която се занимава с ускоряване на сайтове, посещавани от аудитория намираща се на различни континенти.
Бърз сайт = сайт, сервиран на посетителя локално. Останалото е по-бавен сайт, който пак може да е достатъчно бърз, но е по-бавен.

Освен това, ако сайта предлага за сваляне някакво съдържание, тогава разликата между сървър в локалния пийринг и такъв някъде далеч става още по-фрапантна, защото международния даунлоуд на много интернет доставчици няма нищо общо с Българския им даунлоуд.
 
Нали говорим за оптимизация. За юзър експирианс е идея по-различно, но честно казано ако сайта ти лаква от Амстердам, ще лаква и на локал провайдър. ;) Говорим при добра мрежа, разбира се, а не някъде някой да се дъни. Също така са дейта центрове с много добра връзка по цял свят, не за някакви си ракчета забити в нечие мазе. :) Но са митове, че локал сърча би се повлиял от локацията на сайта. Това от доста време са го изчистили.
 
Бях дълги години при тях, но ме загубиха заради „странната“ си политика. Суперхостинг натискат клиентите си да плащат за цяла година за да грабнат отстъпките, а цените за плащане месечно са някакви луди за 2016/2017/2018-та година! Не желая да плащам по 20+ кинта на месец за 1 GB RAM.

Да не говорим, че скоростта им е невероятно бавна ако я сравним с NS1 например. Ако имате Уордпрес на 2 езика и малко по-големки снимки — ще ви лаги яко, гаранция! Колкото и да оптимизирате, няма значение.

Бях на най-високия им план (Shared Hosting) и скоростта беше като валяк движещ се с 8 км/ч, полагащ асфалт на село.

Не, благодаря.
 
И аз съм използвал Суперхостинг и след година се премстих. Не ми хареса че им са наспамени ип-тата за уеб мейлите и google отбелязва някои мейли като спам. Този проблем с процесорното време и аз го имах и за това смених компанията. При NS1 цените наистина са по-ниски и нямам проблеми с процесорното време. Даже и пейдж спиид туловете показват по-добри резултати.
 
Изпращам ви screenshot от един евтин и много стабилен английски хостинг.

Максимално съм го оптимизирал + това съм си инсталирал ръчно супер готин и безплатен cpanel. Има 10 сайта UP, като 2 от тях са каталози и имат над 400к трафик месечно.
wZ6eRDd.jpg
 
Здравейте,
Да разбудя малко темата.
И аз да се оплача от тази компания.
От 8 години съм при тях и нямам проблеми по принцип!
Проблема се появи когато трябваше да подновявам хостинга и в него имаше огромна разлика в цената за собствено IP от 3лв. на месец го вдигнали на 12лв тоест вместо 36 трябва да плащаме 144лв на година! Без предупреждение! Какво трябва да правим ние, да следим всеки ден цените им в страницата ли? Просто е некоректно за текущите им клиенти!
 
Последно редактирано:
Здравейте,
Да разбудя малко темата.
И аз да се оплача от тази компания.
От 8 години съм при тях и нямам проблеми по принцип!
Проблема се появи когато трябваше да подновявам хостинга и в него имаше огромна разлика в цената за собствено IP от 3лв. на месец го вдигнали на 12лв тоест вместо 36 трябва да плащаме 144лв на година! Без предупреждение! Какво трябва да правим ние, да следим всеки ден цените им в страницата ли? Просто е не коректно е за текущите им клиенти!
Преди да се оплаквате, досетихте ли се да си прочетете общите условия, с които сте се съгласил ?
 
Последно редактирано:
Преди да се оплаквате, досетихте ли се да си прочетете общите условия, с които сте се съгласил ?

Ако е с условията на суперхостинг то е ясно, че ще пише, че имат право да променят цените.
Просто споделям с всички, че това не е колегиално! Да беше с 20-30% но то е 300% от горе!
То е ясно също, че имат оправдание или причини но както предупреждават за изтичане на дадена услуга с имейли, така могат да предупреждават и за промяна на цените на услугите им.
Аз съм в сферата на услугите и никога не бих си позволил да направя такава рязка промяна, в ценовата листа!
Дори и да се наложи, ще предупредя със становище за големия скок.
Така човек се чувства измамен и изнуден, защото знаят, че почти всеки който е взел статично ip няма да иска да го освободи.
 
Последно редактирано:
Вие изобщо не сте прочели условията, следователно няма смисъл да коментирам несериозното ви поведение.
 
Вие изобщо не сте прочели условията, следователно няма смисъл да коментирам несериозното ви поведение.
Явно сте служител на компанията!
Няма никакво значение дали съм чел условията или не, става на въпрос за морална гледна точка!
И за какво не сериозно поведение говорите?
Не сериозно е това което са направили от компанията!
Условията може да съм ги чел но преди 8 години!
 
Несериозно е да се оплаквате, и да изписвате “не сериозно” разделно. Сега разбирате ли защо нямам желание да продължа?
 
Несериозно е да се оплаквате, и да изписвате “не сериозно” разделно. Сега разбирате ли защо нямам желание да продължа?
Здравейте, не разбирам ако сте им служител защо се държите заядливо с недоволните клиенти? Ако така се държите и когато им предлагате някакви пакети или промоции, няма да сте много убедителни.
 
Вие изобщо не сте прочели условията, следователно няма смисъл да коментирам несериозното ви поведение.
Човекът не твърди, че Суперхостинг са некоректни и са нарушили по някакъв начин правата му, а че като клиент не е доволен от отношението към него. Това каква връзка има с общите условия и защо да не се оплаква? Всеки има право да се оплаква от каквото поиска.
 
За тези които не са запознати, IPv4 вече няма на пазара. Т.е. ако искате да си "закупите" от RIPE на пример, вече не ви дават /22, а стоите и чакате за някоя осиротяла /24-ка на някое фалирало местно ISP. Съответно upstream доставчиците започват да вдигат рязко цените на тези адреси, които предоставят на хостинг провайдъри и т.н. Маржа няма да го коментирам, защото не съм счетоводител на СХ, но да речем, че имам идея кое колко струва на пазара на едро.
 
Човекът не твърди, че Суперхостинг са некоректни и са нарушили по някакъв начин правата му, а че като клиент не е доволен от отношението към него. Това каква връзка има с общите условия и защо да не се оплаква? Всеки има право да се оплаква от каквото поиска.
Аз много се съмнявам това да е служител на Суперхостинг. Не вярвам някой от компанията да си позволи така рязко да влиза на хората тук, особено като голяма част от юзървите във форума са клиенти на фирмата. И да, цените си растат, но за това е нужно не само блог пост на сайта и смяна на цените в прайс боксовете, но и някакъв мейл, с който някак да се уведоми клиента или поне съобщение в системата, което може би е имало. И ако цените не са Ок, винаги има алтернативи, нали? :)
 
Несериозно е да се оплаквате, и да изписвате “не сериозно” разделно. Сега разбирате ли защо нямам желание да продължа?

Извинявай, но сте смешен! Чудите се как да извъртите нещата за да напишеш поредната глупост, че няма да продължиш! Ами никой не иска да продължавате и за какво да продължавате изобщо не знам, най-добре не продължавайте каквото и да е това :D
Аз казвам, че това е некоректно към клиентите им и всички да знаят, пък ти ако искаш ми гледай и запетаите в изречението!
Аз така или иначе ще си плащам по 1200лв на година за сега. може след години и много повече. Нямам намерение да сменям компанията, те вдигат цените и аз вдигам, не ме притеснява нищо! При теб как стоят нещата, а? Не знам кой си и за какво се бориш, но според мен нихилизъма преодолява във вас!
И за да Ви угодя на глупостта, че е НЕ Сериозно да се оплаквам, ще пиша, че подавам сигнал за некоректност от страна на суперхостинг, не знам явно искаш да "размиеш" темата и за това ще повторя - суперхостинг са некоректини към съществуващите си клиенти!!!
 
Последно редактирано:
Аз много се съмнявам това да е служител на Суперхостинг. Не вярвам някой от компанията да си позволи така рязко да влиза на хората тук, особено като голяма част от юзървите във форума са клиенти на фирмата. И да, цените си растат, но за това е нужно не само блог пост на сайта и смяна на цените в прайс боксовете, но и някакъв мейл, с който някак да се уведоми клиента или поне съобщение в системата, което може би е имало. И ако цените не са Ок, винаги има алтернативи, нали? :)

Именно за това съм много разочарован от компанията! Не няма никакво уведомление, нито съобщение! Проверявах навсякъде, никъде нищо! Единствено в сайта им, просто променена цена! от 3 на 12лв. За нови клиенти ок ще си направи сметка, но за стари ... изненада
 
Последно редактирано:

Горе