избягвайте от superhosting.bg -мнения

За тези които не са запознати, IPv4 вече няма на пазара. Т.е. ако искате да си "закупите" от RIPE на пример, вече не ви дават /22, а стоите и чакате за някоя осиротяла /24-ка на някое фалирало местно ISP. Съответно upstream доставчиците започват да вдигат рязко цените на тези адреси, които предоставят на хостинг провайдъри и т.н. Маржа няма да го коментирам, защото не съм счетоводител на СХ, но да речем, че имам идея кое колко струва на пазара на едро.
Ето вие знаете, нищо не им костваше това да го напишат и да го пуснат на имейл.
 
Както каза @s1yf0x IPv4 вече няма на пазара. Тоест е нормално е цената да се е вдигнала.
Няма проблеми ако искат на 500% да вдигат но да предупредят, супер некоректно от тяхна страна! Това е проблема и още в самото начало го написах но заради г-н DataAddicted темата се "разточи" с учудване - какъв е този човек !? ех, че не съм един модeратор, :D
 
Последно редактирано:
Очевидно е от СХ тоя ДатаАдиктед. Просто е влязал снощи почерпан и е решил да си го изкара на наглата юзерия дето му къса нервите цяла седмица...
 
Очевидно е от СХ тоя ДатаАдиктед. Просто е влязал снощи почерпан и е решил да си го изкара на наглата юзерия дето му къса нервите цяла седмица...
:D :D Възможно е
 
Последно редактирано:
Не сериозно е интелигентен човек като теб, да напише На пример :) :) :)

Извинявай, не можах да издържа :D


За тези които не са запознати, IPv4 вече няма на пазара. Т.е. ако искате да си "закупите" от RIPE на пример, вече не ви дават /22, а стоите и чакате за някоя осиротяла /24-ка на някое фалирало местно ISP. Съответно upstream доставчиците започват да вдигат рязко цените на тези адреси, които предоставят на хостинг провайдъри и т.н. Маржа няма да го коментирам, защото не съм счетоводител на СХ, но да речем, че имам идея кое колко струва на пазара на едро.
 
Политика за разрешаване на спорове относно използването на услугите на “СуперХостинг.БГ“ ООД

Чл. 1. С настоящите Политики, „СуперХостинг.БГ“ ООД урежда процедурата, която ще прилага спрямо Ползватели на услугите си и възникнали спорове между Ползватели и между Ползватели и Трети лица.

Чл. 2. Право да инициират процедура за разрешаване на спорове по реда на тези политики има Ползвателят на услугата, друг ползвател на услуга при Доставчика или всяко трето лице, което счита, че са му нарушени права от използването на услугата.

Чл. 3. „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да прилага такси за разглеждане на жалби на трети лица и Ползватели, които инициират процедура съгласно настоящите политики.

Чл. 4. След получаване на жалбата от страна на инициатор на процедурата, „СуперХостинг.БГ“ ООД уведомява ответната страна и й предоставя право на отговор за становище по жалбата.

Чл. 5. (1) Въз основа на жалбата и получаване на отговора по чл. 4, „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да постанови решение по спора, което се счита за задължително за инициатора и за Ползвателя на услугата.

(2) За разрешаването на спорове съгласно ал. 1, „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да сформира комисии от различни експерти.

(3) „СуперХостинг.БГ“ ООД не носи никаква отговорност за постановеното по ал. 1 решение за разрешаване на спора между спорещите лица и последните са предоставили изцяло доброволно съгласието си „СуперХостинг.БГ“ ООД да разреши спора по свое усмотрение.

Чл. 6. Настоящата Политика за разрешаване на спорове влиза в сила от 23.08.2016 г. и може да бъде изменяна едностранно от „СуперХостинг.БГ“ ООД.
 
Политика за разрешаване на спорове относно използването на услугите на “СуперХостинг.БГ“ ООД

Чл. 1. С настоящите Политики, „СуперХостинг.БГ“ ООД урежда процедурата, която ще прилага спрямо Ползватели на услугите си и възникнали спорове между Ползватели и между Ползватели и Трети лица.

Чл. 2. Право да инициират процедура за разрешаване на спорове по реда на тези политики има Ползвателят на услугата, друг ползвател на услуга при Доставчика или всяко трето лице, което счита, че са му нарушени права от използването на услугата.

Чл. 3. „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да прилага такси за разглеждане на жалби на трети лица и Ползватели, които инициират процедура съгласно настоящите политики.

Чл. 4. След получаване на жалбата от страна на инициатор на процедурата, „СуперХостинг.БГ“ ООД уведомява ответната страна и й предоставя право на отговор за становище по жалбата.

Чл. 5. (1) Въз основа на жалбата и получаване на отговора по чл. 4, „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да постанови решение по спора, което се счита за задължително за инициатора и за Ползвателя на услугата.

(2) За разрешаването на спорове съгласно ал. 1, „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да сформира комисии от различни експерти.

(3) „СуперХостинг.БГ“ ООД не носи никаква отговорност за постановеното по ал. 1 решение за разрешаване на спора между спорещите лица и последните са предоставили изцяло доброволно съгласието си „СуперХостинг.БГ“ ООД да разреши спора по свое усмотрение.

Чл. 6. Настоящата Политика за разрешаване на спорове влиза в сила от 23.08.2016 г. и може да бъде изменяна едностранно от „СуперХостинг.БГ“ ООД.
:D :D нищо общо! Никакво значение няма това тука! Това е до болка ясно мой човек! Не си в реалността! Правилата са ясни! Ти на колко години си? 15-16 ?
 
Политика за разрешаване на спорове относно използването на услугите на “СуперХостинг.БГ“ ООД

Чл. 1. С настоящите Политики, „СуперХостинг.БГ“ ООД урежда процедурата, която ще прилага спрямо Ползватели на услугите си и възникнали спорове между Ползватели и между Ползватели и Трети лица.

Чл. 2. Право да инициират процедура за разрешаване на спорове по реда на тези политики има Ползвателят на услугата, друг ползвател на услуга при Доставчика или всяко трето лице, което счита, че са му нарушени права от използването на услугата.

Чл. 3. „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да прилага такси за разглеждане на жалби на трети лица и Ползватели, които инициират процедура съгласно настоящите политики.

Чл. 4. След получаване на жалбата от страна на инициатор на процедурата, „СуперХостинг.БГ“ ООД уведомява ответната страна и й предоставя право на отговор за становище по жалбата.

Чл. 5. (1) Въз основа на жалбата и получаване на отговора по чл. 4, „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да постанови решение по спора, което се счита за задължително за инициатора и за Ползвателя на услугата.

(2) За разрешаването на спорове съгласно ал. 1, „СуперХостинг.БГ“ ООД има право да сформира комисии от различни експерти.

(3) „СуперХостинг.БГ“ ООД не носи никаква отговорност за постановеното по ал. 1 решение за разрешаване на спора между спорещите лица и последните са предоставили изцяло доброволно съгласието си „СуперХостинг.БГ“ ООД да разреши спора по свое усмотрение.

Чл. 6. Настоящата Политика за разрешаване на спорове влиза в сила от 23.08.2016 г. и може да бъде изменяна едностранно от „СуперХостинг.БГ“ ООД.

Това какво общо има с темата?
 
Ще предложа на колектива лично на теб да ти вдигнем цената с 1000% заради отвратителната и разрушаваща агресия спрямо името на фирмата.
ха ха ха Супер! Благодаря, значи не си бил почерпен ами малко заблуден, с извинение! Може би си на 12години или на 10 хмм. Искам дори да кажеш на Любомир Русанов ако той изобщо е собственика, не знам! Разсмя ме наистина, браво! Пък аз си мислех, че си сериозен мъж :D
 
Последно редактирано:
Супер! Благодаря, значи не си бел почерпен ами малко заблуден, с извинение!
Това е целенасочено уронване на престижа на фирмата, на ваше място ще бъда много внимателен в квалифицирането на нарушение, след като предварително съм прочел, и съм се съгласил с общите условия за предоставяне на услугата.
 
ха ха ха не си добре наистина! Ти си за Ban направо от този форум! Че много спамиш!!! Нямам време да се занимавам с теб момче! Пиши каквото искаш!
 
Последно редактирано:
Ето вие знаете, нищо не им костваше това да го напишат и да го пуснат на имейл.
Аз не мога да отговарям за действията на другите. Просто споделям информация, която липсва във форума. Между другото кажи ми за какво ти е този автономен IP адрес?
 
Аз не мога да отговарям за действията на другите. Просто споделям информация, която липсва във форума. Между другото кажи ми за какво ти е този автономен IP адрес?
Е да това е ясно, че не можеш да отговаряш за действията на другите! И малко преди да споделиш информацията разбрах и от други хора за този проблем! Но както казах проблема не е в това! Колкото за необходимостта от това IP ако ти кажа, ще ми кажеш, че е мит. Не искам да разтягаме темата! Има много писано по тази теми и ако започна ще е извън заглавието на тази тема :)
 
Моля, администраторът/модераторът на този форум да се произнесе относно молбата за БАН!
Къв бан бе пич, да не си ял банани :)))))))))

Що да не храни комунягите от супера, ми че те са мишки и педеруги и това го знаят всички клиенти от хоста който отидоха при тях може да ги питаш ... опа не можеш ама аз съм ги питал. Така, че това какво пише някъде ... не се вкарвай във филми.
 
Здравейте,
Да разбудя малко темата.
И аз да се оплача от тази компания.
От 8 години съм при тях и нямам проблеми по принцип!
Проблема се появи когато трябваше да подновявам хостинга и в него имаше огромна разлика в цената за собствено IP от 3лв. на месец го вдигнали на 12лв тоест вместо 36 трябва да плащаме 144лв на година! Без предупреждение! Какво трябва да правим ние, да следим всеки ден цените им в страницата ли? Просто е некоректно за текущите им клиенти!

За жалост така правят, но не само те. В крайна сметка дори да се жалваш няма да постигнеш нищо, освен ако не дигнеш голяма врява, пиши директно на Методи или Любо, или пиши на някой по-малък шев като Кирил, Русана, Ася и така.
 
За жалост така правят, но не само те. В крайна сметка дори да се жалваш няма да постигнеш нищо, освен ако не дигнеш голяма врява, пиши директно на Методи или Любо, или пиши на някой по-малък шев като Кирил, Русана, Ася и така.
Няма смисъл то е ясно :) С здраве да са!
 

Горе