pepo_999
Well-Known Member
Какво представлява проекта? Понеже доста хора ме питаха направо поствам от страницата на Еконт, ползвам го от над 2 години, който не е запознат и има желание нека да прочете написаното.
Проектът "Виртуален франчайзер Еконт" е развитие във виртуалното пространство на успешния модел за партньорство, който Еконт прилага от 2001г. при изграждането на мрежата от офиси, включвайки в момента над 280 точки за обслужване на клиенти, управлявани от независими предприемчиви търговци - франчайзери на Еконт. Всеки, който се включи в този проект има възможност да печели чрез активността си в интернет, без инвестиции в офис, бюро и ангажиран допълнителен персонал, осигурявайки удобство за онлайн потребителите, които ще имат офис на куриера на един клик разстояние.
Конкретното ни предложение ?
Предлагаме на всеки интернет потребител, който:
поддържа собствен сайт, блог, интернет магазин;
администрира форум;
развива страница на инициатива във Facebook;
води активна мейл кореспонденция
...да вгради в страницата си или мейла ToolBar с линкове, даващи директна връзка с Еконт на всички, които посещават сайта/блога/форума или получават мейлите. Те ще имат възможност да:
калкулират цена за куриерска услуга;
локализират най-близък офис на Еконт;
заявяват куриер;
подготвят пратка;
проследяват движението на изпратена пратка;
да се разпореждат за промяна условията на доставка на пратка, изпратена от или до тях;
да подготвят товарителница за връщане на пратка.
Каква ще е ползата за този, който реши да се включи, кога и как печели той?
Всеки, който се включи в инициативата, реално ще участва както в обслужването на клиента, така и в разпределението на прихода от това. Сумата, която ще получава ще се определя като % от цената на всяка пратка, подготвена чрез неговия ToolBar и доставена от Еконт (система Pay Per Order), а именно:
5 % от стойността по товарителницата, за вътрешни куриерски услуги (без карго);
1 % от стойността по товарителницaта, за международни куриерски услуги (без карго).
една «бонус точкa» ( 1 бонус точка = 0,10лв ) при използване от потребители на Виртуалния офис Еконт на услугата «Проследи пратка» (система Pay Per Click). Всяка една пратка може да бъде проследявана неограничен брой пъти, като това носи на Виртуалния франчайзер само една бонус точка;
по една «бонус точкa» ( 1 бонус точка = 0,10лв ) при всяко използване от потребители на Виртуалния офис Еконт на услугата «Дай разпореждане» (система Pay Per Click)
по една «бонус точкa» ( 1 бонус точка = 0,10лв ) при всяко използване от потребители на Виртуалния офис Еконт на услугата «Върни пратка» (система Pay Per Click)
Изчисляването на прихода на Виртуалния франчайзер ще става автоматично, като информацията за пратките, комисионните и бонус точките от тях ще се публикува незабавно в неговия e-Econt. От там всеки ще може да използва натрупаната сума както и когато прецени :
директно в системата на Еконт – за лични куриерски пратки, прехвърляне към приятел или партньор ако той ползва по-активно такива услуги;
да я получи в брой или по банков път, за което ще е необходимо оформяне на съответните документи, съгласно законовите изисквания (не се прилага за бонус точките).
Има ли условия, на които трябва да отговаря Виртуалния франчайзер?
На практика ограничения няма. Няма значение колко офиса на Еконт има в града, в който живее, няма изисквания за помещение, автомобили, служители и разходи за всичко това. Важно е обаче този „виртуален франчайзер” да бъде активен в мрежата и по-подходящ начин да предложи новата възможност на всички от виртуалното си обкръжение, така че да става ясно с какво им е полезна тя – да получат информация, да проследят своя пратка, да поръчат куриер, да се разпоредят.
Кой застава зад този проект и ще e support за виртуалните офиси?
Екип от търговци от отдел "Интернет активност", с опит в работата с електронни магазини и реални офиси на Еконт. Те ще оказват съдействие при технически детайли за вграждане на „виртуалния офис” в сайта или Facebook страницата, добавянето му към мейл шаблона, и след това ще държат връзка с тези, които са се включили в програмата, ще приемат идеи за промени или подобрения на продукта, за да го моделираме заедно в отговор на желанията на пазара.
Как става включването в проекта?
Лесно. От секция "Включване в проекта" на настоящия сайт, при следната последователност: 1. запознавате се с Общите условия на проекта, които реално регламентират отношенията между Еконт и Виртуалния франчайзер; 2. регистрирате се в Е-еконт, ако нямате активна регистрация в момента; 3. избирате подходящия за вас ToolBar . Ако няма такъв от предложените в секция "Вклюване в проекта", информирате ни по мейл или телефон за да подготвим; 4. въвеждате потребителското си име за Е-еконт, сайта или мейла в който ще вградите Виртуалния офис, давате съгласието си за заложените в Общите условия правила и изтеляте "embed" кода на ВАШИЯ виртуален офис; 5. вграждате кода в сайта си, facebook страницата или мейла, с което вие ВЕЧЕ сте Виртуален франчайзер на Еконт.
Проектът "Виртуален франчайзер Еконт" е развитие във виртуалното пространство на успешния модел за партньорство, който Еконт прилага от 2001г. при изграждането на мрежата от офиси, включвайки в момента над 280 точки за обслужване на клиенти, управлявани от независими предприемчиви търговци - франчайзери на Еконт. Всеки, който се включи в този проект има възможност да печели чрез активността си в интернет, без инвестиции в офис, бюро и ангажиран допълнителен персонал, осигурявайки удобство за онлайн потребителите, които ще имат офис на куриера на един клик разстояние.
Конкретното ни предложение ?
Предлагаме на всеки интернет потребител, който:
поддържа собствен сайт, блог, интернет магазин;
администрира форум;
развива страница на инициатива във Facebook;
води активна мейл кореспонденция
...да вгради в страницата си или мейла ToolBar с линкове, даващи директна връзка с Еконт на всички, които посещават сайта/блога/форума или получават мейлите. Те ще имат възможност да:
калкулират цена за куриерска услуга;
локализират най-близък офис на Еконт;
заявяват куриер;
подготвят пратка;
проследяват движението на изпратена пратка;
да се разпореждат за промяна условията на доставка на пратка, изпратена от или до тях;
да подготвят товарителница за връщане на пратка.
Каква ще е ползата за този, който реши да се включи, кога и как печели той?
Всеки, който се включи в инициативата, реално ще участва както в обслужването на клиента, така и в разпределението на прихода от това. Сумата, която ще получава ще се определя като % от цената на всяка пратка, подготвена чрез неговия ToolBar и доставена от Еконт (система Pay Per Order), а именно:
5 % от стойността по товарителницата, за вътрешни куриерски услуги (без карго);
1 % от стойността по товарителницaта, за международни куриерски услуги (без карго).
една «бонус точкa» ( 1 бонус точка = 0,10лв ) при използване от потребители на Виртуалния офис Еконт на услугата «Проследи пратка» (система Pay Per Click). Всяка една пратка може да бъде проследявана неограничен брой пъти, като това носи на Виртуалния франчайзер само една бонус точка;
по една «бонус точкa» ( 1 бонус точка = 0,10лв ) при всяко използване от потребители на Виртуалния офис Еконт на услугата «Дай разпореждане» (система Pay Per Click)
по една «бонус точкa» ( 1 бонус точка = 0,10лв ) при всяко използване от потребители на Виртуалния офис Еконт на услугата «Върни пратка» (система Pay Per Click)
Изчисляването на прихода на Виртуалния франчайзер ще става автоматично, като информацията за пратките, комисионните и бонус точките от тях ще се публикува незабавно в неговия e-Econt. От там всеки ще може да използва натрупаната сума както и когато прецени :
директно в системата на Еконт – за лични куриерски пратки, прехвърляне към приятел или партньор ако той ползва по-активно такива услуги;
да я получи в брой или по банков път, за което ще е необходимо оформяне на съответните документи, съгласно законовите изисквания (не се прилага за бонус точките).
Има ли условия, на които трябва да отговаря Виртуалния франчайзер?
На практика ограничения няма. Няма значение колко офиса на Еконт има в града, в който живее, няма изисквания за помещение, автомобили, служители и разходи за всичко това. Важно е обаче този „виртуален франчайзер” да бъде активен в мрежата и по-подходящ начин да предложи новата възможност на всички от виртуалното си обкръжение, така че да става ясно с какво им е полезна тя – да получат информация, да проследят своя пратка, да поръчат куриер, да се разпоредят.
Кой застава зад този проект и ще e support за виртуалните офиси?
Екип от търговци от отдел "Интернет активност", с опит в работата с електронни магазини и реални офиси на Еконт. Те ще оказват съдействие при технически детайли за вграждане на „виртуалния офис” в сайта или Facebook страницата, добавянето му към мейл шаблона, и след това ще държат връзка с тези, които са се включили в програмата, ще приемат идеи за промени или подобрения на продукта, за да го моделираме заедно в отговор на желанията на пазара.
Как става включването в проекта?
Лесно. От секция "Включване в проекта" на настоящия сайт, при следната последователност: 1. запознавате се с Общите условия на проекта, които реално регламентират отношенията между Еконт и Виртуалния франчайзер; 2. регистрирате се в Е-еконт, ако нямате активна регистрация в момента; 3. избирате подходящия за вас ToolBar . Ако няма такъв от предложените в секция "Вклюване в проекта", информирате ни по мейл или телефон за да подготвим; 4. въвеждате потребителското си име за Е-еконт, сайта или мейла в който ще вградите Виртуалния офис, давате съгласието си за заложените в Общите условия правила и изтеляте "embed" кода на ВАШИЯ виртуален офис; 5. вграждате кода в сайта си, facebook страницата или мейла, с което вие ВЕЧЕ сте Виртуален франчайзер на Еконт.