AMOUN
Well-Known Member
преди два месеца си поръчах уред по интернет.
Даде дефект и искам а го върна за гаранционен ремонт.
от фирмата ми казаха да го занеса в сервиза.
Не може да го изпратя по куриер както съм го получил, овен ако аз не платя за куриер.
Учудих се понеже винаги съм мислил че закупен от интернет продукт се връща за гаранция за сметка на търговеца,, не на клиента.
Аз също съм търговец и практиката ми е такава, въпреки че е неприятно, транспорта на гаранционни продукти е за моя сметка.
Поспорихме с фирмата и за да съм сигурен се обадих в кзп за да попитам как стоят нещата.
От там ме шокираха...
Бил спорен въпроса,за сметка на клиента са разходите, но пък и в закона пишело че не трябва да търпи клиента разходи... та и те не знаели как да се постъпи?
Направо съм изумен? Поискаха ми телефон за да проверят точно и дда ми се обадят
и сега ми звъннаха от КЗП и казаха че транспорта е за сметка на потребителя...
За първи път ли имат подобен казус че се налага да питат?
Новината е добра за мен като търговец, явно досега съм бил в заблуда и е трябвало да гърча клиентите си с транспорт за тяхна сметка?
Даде дефект и искам а го върна за гаранционен ремонт.
от фирмата ми казаха да го занеса в сервиза.
Не може да го изпратя по куриер както съм го получил, овен ако аз не платя за куриер.
Учудих се понеже винаги съм мислил че закупен от интернет продукт се връща за гаранция за сметка на търговеца,, не на клиента.
Аз също съм търговец и практиката ми е такава, въпреки че е неприятно, транспорта на гаранционни продукти е за моя сметка.
Поспорихме с фирмата и за да съм сигурен се обадих в кзп за да попитам как стоят нещата.
От там ме шокираха...
Бил спорен въпроса,за сметка на клиента са разходите, но пък и в закона пишело че не трябва да търпи клиента разходи... та и те не знаели как да се постъпи?
Направо съм изумен? Поискаха ми телефон за да проверят точно и дда ми се обадят
и сега ми звъннаха от КЗП и казаха че транспорта е за сметка на потребителя...
За първи път ли имат подобен казус че се налага да питат?
Новината е добра за мен като търговец, явно досега съм бил в заблуда и е трябвало да гърча клиентите си с транспорт за тяхна сметка?