mvmrik
Well-Known Member
От: Гаранция на продукт закупен дистанционно.
Преди няколко дни поръчах една дефектно скара от електрон.бг, писах им и ми казаха да я пратя по Спиди за тяхна сметка. Те работят с тези куриери и всичко стана много бързо. Пратих я и след 2 дни ми пратиха нова скара, пак за тяхна сметка. Това си го пише в условията им и може би сами са решили да действат по този начин, но е голям плюс в тяхна полза. Ако ме бяха карали да плащам на куриери за нещо, което е дефектно не по моя вина, сигурно повече нямаше да се занимавам с тях.
Преди няколко дни поръчах една дефектно скара от електрон.бг, писах им и ми казаха да я пратя по Спиди за тяхна сметка. Те работят с тези куриери и всичко стана много бързо. Пратих я и след 2 дни ми пратиха нова скара, пак за тяхна сметка. Това си го пише в условията им и може би сами са решили да действат по този начин, но е голям плюс в тяхна полза. Ако ме бяха карали да плащам на куриери за нещо, което е дефектно не по моя вина, сигурно повече нямаше да се занимавам с тях.