$INeed$
Well-Known Member
Това ли е специалната изненада? Впечатлен съм. Не, не съм, ама от учтивост ти го казвам.
Така, сега аз да ти обясня, защото си и ти си тръгнал да ловиш еднороци. Първо, рекламата в БГ е достъпна по една причина - все още бинеса набляга на ТВ, принт. Не може при ~ 4% рекламен бюджет към интернет да имаш нормален пазар. Нормален става в държави като УК, САЩ и развити в уеб отношение страни, където % е около 40-50%. Когато търсенето се изравни с предлагането, тогава говорим за друг пазарен характер. За момента сме голяма предлага. Да, всеки се мъчи да се позиционира в интернет, защото е евтино и лесно, но тук имаме и принципа 20:80. Който в нашия случай е 20% от фирмите държат 80% от парите изливащи се в реклама, а 80% от фирмите - 20% от тези пари. Сега, направи си сам сметката, ако тези големи компании заделят 50:50 за интернет реклама и други (телевизия, радио, принт, вестници и списания). Дано сме на едно мнение тук, защото не знам как ти си го обясняваш.
Второ, какво толкова си продавал, че не може да избиеш кампанията. Да, не е за всеки продукт. Имаше едно време оптимисти, които продаваха кондоми онлайн. Баси далаверата. Едно време е вървяло, сега - няма как да избиеш подобно нещо. Там ако си в бизнеса на услугите, не 2 паунда, еми не знам колко ще си сакаш. То такива кампании и бизнесмени като теб не стигат сигурно до момента да се заиграеш с думите и CTR-а? Както казах на един познат, искат се топки, за да си намалиш клика от левче на 30 ст.
Така, сега аз да ти обясня, защото си и ти си тръгнал да ловиш еднороци. Първо, рекламата в БГ е достъпна по една причина - все още бинеса набляга на ТВ, принт. Не може при ~ 4% рекламен бюджет към интернет да имаш нормален пазар. Нормален става в държави като УК, САЩ и развити в уеб отношение страни, където % е около 40-50%. Когато търсенето се изравни с предлагането, тогава говорим за друг пазарен характер. За момента сме голяма предлага. Да, всеки се мъчи да се позиционира в интернет, защото е евтино и лесно, но тук имаме и принципа 20:80. Който в нашия случай е 20% от фирмите държат 80% от парите изливащи се в реклама, а 80% от фирмите - 20% от тези пари. Сега, направи си сам сметката, ако тези големи компании заделят 50:50 за интернет реклама и други (телевизия, радио, принт, вестници и списания). Дано сме на едно мнение тук, защото не знам как ти си го обясняваш.
Второ, какво толкова си продавал, че не може да избиеш кампанията. Да, не е за всеки продукт. Имаше едно време оптимисти, които продаваха кондоми онлайн. Баси далаверата. Едно време е вървяло, сега - няма как да избиеш подобно нещо. Там ако си в бизнеса на услугите, не 2 паунда, еми не знам колко ще си сакаш. То такива кампании и бизнесмени като теб не стигат сигурно до момента да се заиграеш с думите и CTR-а? Както казах на един познат, искат се топки, за да си намалиш клика от левче на 30 ст.
Реално от тези 160 000 импресии ще съм доволен ако се хванат 90-100 клика - Реално обаче едва ли ще са повече от 30[/QUOTE
А това даже вече не знам как да го коментирам.