Е-Магазин / продажби

От: Е-Магазин / продажби

Чете се ... да пренаселено е но разликата идва от качеството на предлаганите продукти. Смяната на домейна не означава ли започване от нулата.
 
Последно редактирано:
От: Е-Магазин / продажби

Чете се мондешкакипсейкс ........ :lol: хора, тя кога ще разбере, че трябва да смени шибаното име :)
Алинка, МОЛЯ те - смени го това име ! Много те моля :) Ама какво си се вманиячила по него ! То НЕ става за нищо
 
От: Е-Магазин / продажби

Тодорова карай малко по леко с определенията - Всеки има право да си кръщава сайтовете както си поиска - Два мои онлайн магазина са с по около 30 знака домейни с по две тирета и си продават много добре имат си и директни влизания - как успяват да ги напишат тия имена не ми е ясно - По добре бранд отколкото поредният тъп домейн с ключови думи

Алина смяната на домейна не означава непременно започване от нулата - Ако се направи както трябва редиректването на старият домейн към новият не би трябвало да имаш загуби.


ПП
С какъв произход е това име за първи път чувам нещо такова
 
От: Е-Магазин / продажби

Ще посъветвам колежката да ценообразува не на базата какво дават конкурентите като уникални подаръци... тях си ги намерила не случайно те са на топ позиции защото са от преди теб и от преди мен дори на пазара. И по други причини. Държат адски високи цени но наливат или поне преди наливаха сега не съм ги следил страшно много за реклами в google.
Сайтът им повярвай се актуализира. Представи си варианта че хората имат наличности на склад :) Не бягат за всеки ключодържател до Sky примерно... Аз също имам наличности на продукти които са изчерпани защото си знам консумацията приблизително и знам че контейнерите им идват веднъж в годината :)

Не съм съгласен с колегите че единственото решение е наливането на адски много пари... за да изкарва нещо. Да ако искаш да правиш по 10-20 хиляди на месец може би това е варианта. На мен лично моят сайт ми докарва доволно за мен от 500-1000 лв. месечно при инвестирането на жълти стотинки в него. Просто когато го стартирах бях още ученик имах малко повече време четох тук във форума и пробвах... пробвах всичко кое ще сполучи кое не... и нещата потръгнаха от една продажба на месец стигнах до ежедневно чакане в офиса на Еконт :D

А пропуснах да ти спомена... намери това което предлагаш и е уникално и печели от него максимално и го лансирай... аз примерно предлагам най-големият пъзел в страната. Защото разполагам с подходящата техника. Печеля страшно голям процент от него, а може да се каже че 80% от пратките ми са именно на този продукт. Това че продавам по 10 чаши годишно иначе не ми пука...
Но при мен е така че аз така или иначе имам пазар на корпоративно ниво за тези продукти и ги държа на склад така че и 1 чаша да продам на тези цени си ми е файда :)

Пряк конкурент си ми но ти пожелавам много успехи и да се борим заедно на първа страница в Google.
 
От: Е-Магазин / продажби

Не съм съгласен с колегите че единственото решение е наливането на адски много пари... за да изкарва нещо. Да ако искаш да правиш по 10-20 хиляди на месец може би това е варианта. На мен лично моят сайт ми докарва доволно за мен от 500-1000 лв. месечно при инвестирането на жълти стотинки в него.
колега, 500-1000 ти е оборота или чистата печалба?
от 500 до 1000 това са 100% разлика, ако ти е оборота е доста слабо, ако ти е печалбата значи правиш по около 4-5к на месец което абсолютно не вярвам да го правиш само от трафик. не знам сео-то дето си го правиш и въвеждане на продукти дали си го пишеш като разход, защото дали сам ще си го правиш или някой ще ти го прави си е разход.

В крайна сметка, при вас всичко опира до трафик, най - вече от гугъл, а във вашата нисша това значи много пари, дали за сео, дали за адуърдс все едно и все е скъпо.
 
От: Е-Магазин / продажби

Колкото и да се твърди, че цените й не са проблем мисля, че трябва да ги преразгледа. Все пак не живеем в САЩ, където се купува без да се гледа цената понеже ги мързи да търсят по-изгодно в други сайтове. Тук хората обикалят по 3 квартала с градския транспорт за 10ст. по-евтина захар(примерно). Някой й беше направил забележка за едни гумени часовници - ми те са по 3-4 лева на едро, 300% надценка идва малко в повече. Според мен трябва да си прецени на каква надценка да играе и да си сформира всички цени. Разбира се майсторлъка на търговията е да сформираш конкурентна цена въпреки себестойността на артикула (макар и с 300% надценка), но това важи в случаите на артикули, които са уникални и ги има на много малко места - в нейния случай не е така. Моя съвет е да направиш цените най-ниски в сравнение с конкурентите ти, макар и да играеш на малка печалба, но веднъж сложили те в отметките и убедени, че си най-изгодния избор на пазара, клиентите ще влизат в твоя сайт, като им трябват подаръци. Тогава вече може да си играеш с цените, както искаш.
Относно името - не знам какви са ти намеренията за магазина, но предполагам, че като всеки предприемач се стремиш бизнеса ти да е успешен и да стане известен по нашите географски ширини. Представи си, че един ден ще искаш да се върти твоя реклама по ТВ и в нея трябва да повторят името на магазина няколко пъти, за да се запомни - лично за мен ще е дразнещо.
 
От: Е-Магазин / продажби

Искам сам да вметна нещо за това прословуто име ..
ФАКТ - ако анкетираш / допиташ / посъветваш - със хора, които НЕ знаят историята / значението на името - ще има има хора без мнение и с против името, които ще са общо около 90% от запитаните. Само около 10% от запитаните - има вероятност - да са неадекватни, за правилен съвет и ти дадат грешен (одобрение на името).
ПРОБВАЙ, ако не вярваш !
 
От: Е-Магазин / продажби

колега, 500-1000 ти е оборота или чистата печалба?
от 500 до 1000 това са 100% разлика, ако ти е оборота е доста слабо, ако ти е печалбата значи правиш по около 4-5к на месец което абсолютно не вярвам да го правиш само от трафик. не знам сео-то дето си го правиш и въвеждане на продукти дали си го пишеш като разход, защото дали сам ще си го правиш или някой ще ти го прави си е разход.

В крайна сметка, при вас всичко опира до трафик, най - вече от гугъл, а във вашата нисша това значи много пари, дали за сео, дали за адуърдс все едно и все е скъпо.

Мисля, че много надценявате ролята на сео-то във връзка с бг онлайн магазините. Онлайн магазин тук може да се развие без 1 стотинка за реклама или сео. Само с трафик от социалки и сайтове за малки обяви. Името, цените и продуктите са решаващия фактор колко продажби ше има дневно. Вярвате или не има магазини с никакъв дизайн, без влагане на пари за реклама, изработени от собствениците им върху безплатни платформи с обороти над 10 хиляди месено
 
От: Е-Магазин / продажби

Възможно е нещо такова да се е получило за името. Това беше избор за първия сайт (не е магазин) тогава съвета беше използвай името си уникално е. И се получи по тази причина реших да ползвам името и за магазина ( да създам бранд) както казва mantaman- по добре бранд отколкото тъп домейн.

ПП имам приятели със супер лесен домейн от три букви е вечно ги обърквах когато трябваше да проверявам инфо в сайта им а са само три букви лесното лесно се греши.
 
От: От: Е-Магазин / продажби

Оправих мета данните на категориите и самите категории. Заемам се с продуктите.
 
От: Е-Магазин / продажби

Докато си с този домейн не очаквай чудеса,ама като гледам си корава кратуна
 
От: Е-Магазин / продажби

Тези посещения, които си пуснала откъде идвата ? Търсачки, социални мрежи, директни ?

Като човек наясно с цените на едро за домашните потреби ми се струва доста скъпо. Примерно - http://www.mondeshkakeepsakes.com/bg/products/category82/product603.html
Надценката ти е 600%
 
От: Е-Магазин / продажби

1. google / organic 335

2. (direct) / (none) 129

3. predpriemach.com / referral 55

4. google.bg / referral 47

5. facebook.com / referral 23
 
От: Е-Магазин / продажби

Ами време е разбира се. С тези цени си за никъде. Преди време продавах определена марка часовници. При мен бяха 20лв., като складовата им цена беше 13лв. И изведнъж се появи един конкурент, който започна да ги продава за 12лв. Но аз не тръгнах като теб да убеждавам хората какви качествени часовници продавам, колко хубави снимки им правя и какви творчески описания им пиша. Просто това не ги интересуваше. Просто тръгнах да търся(и намерих) друг доставчик, от който вече вземах същите часовници по 6лв. бройката. Е тогава още няколко месеца продължих да продавам и след това пазара се пренасити от такива часовници и бизнеса умря. Нали знаеш приказката, че когато много маймуни се качат на един клон и клона се чупи. Говоря ти за репликите на Ice Watch. А и ето ти един пример за хубаво описание - http://strelki.info/viewtopic.php?f=42&t=12145. Описанието съм го писал лично аз, но тази обява е публикувана от мой конкурент. Свикни с мисълта, че ако пишеш качествени неща и правиш хубави снимки - конкуренцията веднага ги краде!
 
От: Е-Магазин / продажби

Тези посещения, които си пуснала откъде идвата ? Търсачки, социални мрежи, директни ?

Като човек наясно с цените на едро за домашните потреби ми се струва доста скъпо. Примерно - http://www.mondeshkakeepsakes.com/bg/products/category82/product603.html
Надценката ти е 600%

600 % :shock::-o
 

Горе