Ако у нас едно не дотам мелодично и безсмислено като текст рап парче от преди цели три години предизвика буря от реакции за и против, и то не заради самата песен, а заради това, че управляващите се сетиха с три години закъснение да извадят от нафталина певци като Мишо Шамара и Сарафа и да ги превърнат в неодисиденти и мъченици, то в Швейцария оказва се, че рапът може да възпява и някои по-земни и полезни неща като природата и любовта към продукцията с марка Bio.
Наскоро сърфирайки из нета попаднах на песента на швейцарската рап банда „Sons of Nature". Рекламният спот е начин да се намерят нови пътища на комуникация с млади и стари, с онези, които живеят на село и в града, за да се прокламират екосъобразните храни - смятат от рекламната агенция KSB и Coop. "Дойде времето да подкрепим зеленото сърце на Швейцария." - заявяват от KSB. Coop пък се счита за пионер в биоземеделието в Швейцария. Видеото е върхът на новата им кампания Claim "Für die Liebe zur Natur" (За любовта към природата), която заедно със зелените сърца се опитва по иновативен начин, чрез използването на модерна платформа, да представи предимствата на биопродуктите. С реализирането на клипа се заемат двама представители на изкуството - Ханс Ерни и Роман Каменцинд. Така е създаден един модерен спот, ориентиран предимно към младите хора, прекарващи повече време в мрежата. Но не само това, бандата "Sons of Nature" е относително млада група. Тя създава още едно парче за кампанията –„I love". Bio, Bio,Bio е пусната първо в 60-секунден вариант по швейцарските телевизии и бързо става популярна сред местните ученици. Направени са нейни версии на три езика - немски, френски и италиански. Четиримата членове на групата са изпратени на кратък интензивен курс по биоземеделие в една швейцарска еко ферма.
Мартин Иванов